Fiat Punto má novou tvář (spy photos)

Fiat Punto je pro italskou automobilku klíčovým modelem. Po svém představení v roce 1993 se stal prodejně velice úspěšným vozem, jenž byl ve své prvotní podobě vyroben ve více než 2 milionech exemplářích. V roce 1999 přišlo na trh Punto druhé generace, které se poněkud odchýlilo od kulatých tvarů jeho předchůdce a nabídlo moderní, hranatější design.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Druhá generace Fiatu Punto se po více jak dvou letech na trhu dočkala faceliftu

Po dvou letech na trhu nyní také Punto druhé generace dospělo do fáze omlazení. O faceliftu Fiatu Punto se hovoří již delší dobu. První informace se na veřejnost dostaly již na přelomu léta a podzimu loňského roku. Dle nich mělo omlazené Punto více připomínat současný model Fiat Stilo, především přední částí.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Na konci loňského roku se objevily první fotografie toho, jak by mohlo Punto po faceliftu vypadat.
Později byl v ulicích jednoho italského města spatřen zamaskovaný model

Spy photos, které se nám nyní dostaly do rukou ukazují, že prvotní informace o chystaném faceliftu vycházely z reálného základu. Omlazené Punto nyní skutečně daleko více připomíná Stilo. Tuto podobnost navozuje především charakteristická mřížka chladiče a agresivnější přední nárazník s mohutným výřezem. Inovované Punto dostalo také větší světlomety.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Toto jsou poslední fotografie inovovaného Punta. Zřejmě definitivní podoba
(omluvte, prosím, zhoršenou kvalitu fotografií)

Drobné změny se udály také v interiéru. Palubní deska bude vyrobena z kvalitnějšího plastu, sedadla budou potažena odolnějším materiálem. Mimo změnu vzhledu zaujme příznivce značky Fiat jistě také fakt, že pod kapotou inovovaného Punta se objeví nový motor 1.3JTD 16V s výkonem 51 kW/70 k, který doplní další energický turbodiesel 1.9JTD s výkonem 73 kW/100 k a nový zážehový motor o objemu 1.4 l s výkonem 68 kW/93 k.

Inovované Punto se také oblékne do sportovního kabátku HGT. Na trhu se objeví také verze Fiat Punto LPG.

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků