Fiat Punto má novou tvář (spy photos)

Fiat Punto je pro italskou automobilku klíčovým modelem. Po svém představení v roce 1993 se stal prodejně velice úspěšným vozem, jenž byl ve své prvotní podobě vyroben ve více než 2 milionech exemplářích. V roce 1999 přišlo na trh Punto druhé generace, které se poněkud odchýlilo od kulatých tvarů jeho předchůdce a nabídlo moderní, hranatější design.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Druhá generace Fiatu Punto se po více jak dvou letech na trhu dočkala faceliftu

Po dvou letech na trhu nyní také Punto druhé generace dospělo do fáze omlazení. O faceliftu Fiatu Punto se hovoří již delší dobu. První informace se na veřejnost dostaly již na přelomu léta a podzimu loňského roku. Dle nich mělo omlazené Punto více připomínat současný model Fiat Stilo, především přední částí.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Na konci loňského roku se objevily první fotografie toho, jak by mohlo Punto po faceliftu vypadat.
Později byl v ulicích jednoho italského města spatřen zamaskovaný model

Spy photos, které se nám nyní dostaly do rukou ukazují, že prvotní informace o chystaném faceliftu vycházely z reálného základu. Omlazené Punto nyní skutečně daleko více připomíná Stilo. Tuto podobnost navozuje především charakteristická mřížka chladiče a agresivnější přední nárazník s mohutným výřezem. Inovované Punto dostalo také větší světlomety.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Toto jsou poslední fotografie inovovaného Punta. Zřejmě definitivní podoba
(omluvte, prosím, zhoršenou kvalitu fotografií)

Drobné změny se udály také v interiéru. Palubní deska bude vyrobena z kvalitnějšího plastu, sedadla budou potažena odolnějším materiálem. Mimo změnu vzhledu zaujme příznivce značky Fiat jistě také fakt, že pod kapotou inovovaného Punta se objeví nový motor 1.3JTD 16V s výkonem 51 kW/70 k, který doplní další energický turbodiesel 1.9JTD s výkonem 73 kW/100 k a nový zážehový motor o objemu 1.4 l s výkonem 68 kW/93 k.

Inovované Punto se také oblékne do sportovního kabátku HGT. Na trhu se objeví také verze Fiat Punto LPG.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků