Fiat Punto Evo Abarth: vyšší výkon, svěžejší vzhled

Fiat Punto Evo Abarth: vyšší výkon, svěžejší vzhled

Od představení vylepšeného Fiatu Punto, který je od běžné verze odlišen přívlastkem Evo, uběhlo již pár měsíců a první kusy se objevily už i u každého většího prodejce v Evropě. V souvislosti s tímto vozem ale přece jen stále visí něco ve vzduchu. Představení totiž čeká i ostrou verzi Abarth, která má dostat pár koní navíc a sportovnější vzhled, než jeho „neevoluční“ předchůdce.

V souvislosti s tímto italským žihadlem uvolnila automobilka několik poměrně strohých informací, které doplnila pouze jediným oficiálním snímkem. Abarth Punto Evo bude poháněn 1,4 litrovým přeplňovaným čtyřválcem MultiAir, který se výkonnostně vyšplhá zhruba k 180 koním, přičemž v nejvýkonnější variantě Esseesse bude z tohoto hlediska lehce převyšovat hranici 200 koní.

Nejvýraznější novinkou ale má být fakt, že inovované Evo se poprvé představí s dvouspojkovou převodovkou, o níž zatím víc informací také nemáme. Nedočkavce jistě potěší, že tato verze se začne v Itálii prodávat již v únoru za cenu začínající na 19 000 eur (zhruba 495 tisíc Kč) a do okolních zemí se dostane zhruba o měsíc později.
 

Klepněte pro větší obrázek
Fiat Punto Evo Abarth
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků