Fiat Punto Evo Abarth: vyšší výkon, svěžejší vzhled

Od představení vylepšeného Fiatu Punto, který je od běžné verze odlišen přívlastkem Evo, uběhlo již pár měsíců a první kusy se objevily už i u každého většího prodejce v Evropě. V souvislosti s tímto vozem ale přece jen stále visí něco ve vzduchu. Představení totiž čeká i ostrou verzi Abarth, která má dostat pár koní navíc a sportovnější vzhled, než jeho „neevoluční“ předchůdce.

V souvislosti s tímto italským žihadlem uvolnila automobilka několik poměrně strohých informací, které doplnila pouze jediným oficiálním snímkem. Abarth Punto Evo bude poháněn 1,4 litrovým přeplňovaným čtyřválcem MultiAir, který se výkonnostně vyšplhá zhruba k 180 koním, přičemž v nejvýkonnější variantě Esseesse bude z tohoto hlediska lehce převyšovat hranici 200 koní.

Nejvýraznější novinkou ale má být fakt, že inovované Evo se poprvé představí s dvouspojkovou převodovkou, o níž zatím víc informací také nemáme. Nedočkavce jistě potěší, že tato verze se začne v Itálii prodávat již v únoru za cenu začínající na 19 000 eur (zhruba 495 tisíc Kč) a do okolních zemí se dostane zhruba o měsíc později.
 

Klepněte pro větší obrázek
Fiat Punto Evo Abarth
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků