Fiat Punto Evo Abarth: vyšší výkon, svěžejší vzhled

Od představení vylepšeného Fiatu Punto, který je od běžné verze odlišen přívlastkem Evo, uběhlo již pár měsíců a první kusy se objevily už i u každého většího prodejce v Evropě. V souvislosti s tímto vozem ale přece jen stále visí něco ve vzduchu. Představení totiž čeká i ostrou verzi Abarth, která má dostat pár koní navíc a sportovnější vzhled, než jeho „neevoluční“ předchůdce.

V souvislosti s tímto italským žihadlem uvolnila automobilka několik poměrně strohých informací, které doplnila pouze jediným oficiálním snímkem. Abarth Punto Evo bude poháněn 1,4 litrovým přeplňovaným čtyřválcem MultiAir, který se výkonnostně vyšplhá zhruba k 180 koním, přičemž v nejvýkonnější variantě Esseesse bude z tohoto hlediska lehce převyšovat hranici 200 koní.

Nejvýraznější novinkou ale má být fakt, že inovované Evo se poprvé představí s dvouspojkovou převodovkou, o níž zatím víc informací také nemáme. Nedočkavce jistě potěší, že tato verze se začne v Itálii prodávat již v únoru za cenu začínající na 19 000 eur (zhruba 495 tisíc Kč) a do okolních zemí se dostane zhruba o měsíc později.
 

Klepněte pro větší obrázek
Fiat Punto Evo Abarth
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků