Fiat Punto do servisu

Společnost Fiat Auto nařídila, pro možnost závady na ložisku sloupku řízení, okamžité stažení určitého počtu vozů Fiat Punto z oběhu v Evropě.
Fiat Punto do servisu
Společnost Fiat Auto nařídila, pro možnost závady na ložisku sloupku řízení, okamžité stažení určitého počtu vozů Fiat Punto z oběhu v Evropě.

Z celkového počtu zhruba 70 000 vozů, vyrobených v období 13. 2. – 21. 5. 2001, může u některých z nich vlivem nedodržení výrobního postupu u firmy Delhi dojít k prasknutí horního ložiska hřídele volantu. Spolu s případným nadměrným namáháním po určité době nebo následkem údržby by se mohla hřídel oddělit od sloupku řízení a řidič by mohl ztratit vládu nad vozidlem.

I když k této případné závadě může dojít pouze u malého počtu uvedených vozidel, právě probíhá okamžitá kontrola celého množství. Všem majitelům těchto vozů byl zaslán doporučený dopis s výzvou, aby se ohledně nutné kontroly a případné opravy obrátili na nejbližší servis vozů zn. Fiat.

Tato operace se v žádném případě nevztahuje na vozidla vyrobená před 13. únorem a po 21. květnu.

V České republice se celá záležitost vztahuje na pouhých 220 vozidel, z nichž většina není ještě u konečného zákazníka. Doposud byla zkontrolována přibližně třetina těchto vozů a nalezena pouze jediná závada. Společnost Fiat Č.R. potvrzuje, že veškerá kontrola bude ukončena během jednoho měsíce.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

dnes | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků