No ty základní benzíny jsou dražší, bude na to muset být dost brzo nějaká akce. Jo a to u té Active vysleli vážně, ty nelakované nárazníky? A přirážka za multijet je 60 -115 tisíc, to se jen tak nevidí v téhle 4 metrové kategorii aut.
Skoro jak bych se díval do ceníku Renaultu Clio II. Mrkněte na http://www.auto.cz/?article=1248. Řekl bych že tohle by mohla být konkurence za lepší peníz. Hlavně se podívejte co je už v základní výbavě, s jakým motorem a tady se krutě doplácí.
díky... nechci
tomu nerozumim: u Active je napsano - narazniky v barve karoserie
Výbava Active (1.2, 1.4 a 1.3 JTD 55 kW): ABS + EBD, elektrický posilovač řízení Dualdrive, elektricky ovládaná přední okna, elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka, centrální zamykání, airbag řidiče a spolujezdce, palubní počítač, nárazníky v barvě karosérie, příprava pro instalaci rádia (6 repro + anténa)
Přijde mi to vcelku slušná nabídka - slevy budou určitě vzápětí následovat... Jenom moc nechápu absenci bočních a hlavových bagů u verze Sport Jedna z nejlépe vybavených verzí a tohle se tam musí přikoupit/zadat do výroby - tudíž ne auto ze skladu, na které se většinou nechá domluvit zajímavá cena..... kdyby zvedli cenu třeba o 10kKc a dali tam všechny bagy.
verze "Sport" ..a navíc proti Dynamic..{Dynamic=boční+hlavové}
Vita: No stáhni si kompletní ceník v PDF (punto3D.pdf).... Rád bych se mýlil, ale asi to bude tak...
Brava je nepovedený z hlediska čechoněmeckým autům,protože vydrží víc jak většina si nepřeje.Jestli někdo nevěří tak ho obeznámím co vše se nestalo za deset let na bravě a stilo?-to předčilo ve všem mercedesa,bavora a o audine nemluvě.
Nikdy jsem nebyl nějakým velkým fandou Fiatu, ale tohle Punto je nádherné a myslím, že doba opravdu nepovedených aut Bravo/Brava a částečně i Stilo je nenávratně pryč. Navíc ceny jsou neskutečně super. Nikdy nekoukám na auto podle jeho základní ceny, protože ta je kolikrát různá díky různé zákl. výbavě jak už tu taky někdo psal. Když se podívám na 1,4 16V 70KW ve verzi SPORT, tak nevím moc, kdo i nabídne více!!! ESP taktéž zahrnuje a to je pro mě zkrátka PECKA !!!
ja by som tiež rád vedel, v čom je podľa teba Stilo "částečne nepovedené" ty ho vlastníš? Ja ho mám už dva roky /20tkm, 3D 1.6 16V/ a zatiaľ bez akýchkoľvek problémov, môžem porovnávať s Golfom IV čo sa týka jazdných vlastností, napriek všeliakým "nezávislým" testom úplne to isté, tento "etalón" nižšej strednej triedy Stilo v ničom neprevyšuje, ale je to predsa "len" Fiat nie? A ten motor nemá chybu- po diaľnici aj 210! Jediné rozdiel je v spracovaní vnútorných plastov, tam pred Nemcami klobúk dole, ale ten rozdiel je napr. rovnaký aj v Megane /tiež menšie nedostatky/. Ale v nemeckých médiach už aj Punto dostalo svoje za nekvalitné dielenské spracovanie, ak má Stilo v tomto ohľade nedostatky, tak voči GP je to naozaj nespravodlivé. Dop. si prečítať posledný test na AMS Punto verzus Polo a Clio, samozrejme, že vyhralo Polo aj keď je najmenšie, tak má "najlepšie" dielenské spracovanie, jazdné vlastnosti, dizajn a neviem čo ešte všetko, GP skončilo posledné. Na tom sa človek už len smeje
Jen dotaz.V čem že to byla Brava nepovedená?A v čem že to bylo Stilo nepovedené?Mě by to zajímalo, protože v tom jezdím, tak bych chtěl vědět na co si mám jako dát pozor? Co se tam jako poláme, nebo tak. Nebo to nezatáčí, víš jezdím sem tam 190 a víc, tak bych chtěl vědět o co jako de. Co mám prostě čekat. Mám to auto 10 let a furt nic. Tak čekám a čekám a nic. Tak prosím poraď ať pak třeba za 5 let nejsem ještě nemile překvapen. Děkuji
Tá 1.4 16V sa mi nezdá, zatial sa do GP nedáva, nikde ani na Talianskych stránkach som ju nenašiel. Verzia Sport je tam len ako JTD.
Mě se teda ty ceny nezdaj zrovna nízký.
každá novinka je dražší,ale to grande se dá srovnat s octávkou(bez kufru)tak ta cena je zase dobrá.Dotaz-vyrábí se ještě uno v polsku?
Grande s Octaviou
Nechápu co ti prijde k smichu. Srovnani s Octavii I co do vnitrniho prostoru neni mimo, ale verim, ze na zadnich sedadlech bude vice mista.
Docela dobry ceny tech JTD motoru, ale skoro 300k za 1.2 se mi zda naopak moc. Jinak to punto ma super design a toho, ze je to fiat, bych se uz dneska nebal. To bejvavalo, ze byly fiaty smejdy
V kterým roku byly fiaty šmejdy?
Jo, to by mě taky zajímalo, za posledních deset let jsem jich už hodně vystřídal, tak abych věděl, kterým se vyhnout, pouč mě, prosím...
Dneska jak sem jel do Znojma, tak jelo asi 7 kamionů po hlavní silnici do Brna a z těch 7 kamionů jich bylo 6 se starýma Puntíkama a prostřední 7mý kamion jen jako by nic vezl nový. V té tmavě modré... moc pěkný. A klidně bycvh šel do tý 1,2, nízká spotřeba a lepší akcelerace než Haťapka...
jsou uz nekde fotky 5D verze?
dik za fotku! a za ty www stranky..
Na oficialnich strankach fiatpunto.com - urcite bylo v konfiguratotu barev a nebo by slo dohledat na italiaspeed.com
Jen jsem zvědavý, až přijde nová Fabia (2006 ?) jakou bude mít základní výbavu. Clio, Punto, Swift, všechny mají v základu ABS, elektrická okna 2 airbagy, centrál atd. Předpokládám, že v základu bude maximálně airbag řidiče, posilovač a všichni budou argumentovat, jak je Škoda levná, když její základní cena je o pár tisíc menší než ostatní značky, no nekupte to.P.S: Proti Škoda Auto nic nemám, jen mě štve její cenová politika
10:1 že Fabka2 bude mít totožnou výbavu.
Hm, dobrý design, dobré ceny, ale je to Fiat... škoda.
Prosím neplést si to. Tohle opravdu není škoda (naštěstí), tohle je FIAT!Btw. dneska ráno jsem v Praze jedno nové Punto potkal, fakt pěkné vozítko.
Když, FIAT vyráběl AUTA tak němci jezdili na krabicích od BAŤI !
Mužu Vám nabídnout léčení.
takové blbce mám rád a ty jejich německočeský auta ještě víc.
Nemám německočeský auto, blbče
Hm, dobrý design, dobré ceny, ale je to Fiat... zaplaťpánbůh, konečně po dlouhý době opravdickej Fiat.
Když už jsi u toho - je to nejmíň Fiat po dlouhý době Je to totiž hodně moc i Opel.
a co slibovana verze s 1.6 turbo 170 koni - bude a kdy?
V průběhu roku 2006 a výko má bejt 170-180 k, to se zatim neprosáklo...
...výkon...
1.9 JTD 95 kW Sport po ukecání ceny tak na 400 tis by mohlo byt zajímavé vozítko..
Ukecat 73 tisíc, no teďka sprostě kecáš. Pokud znáš nějakého blázna co ti to dá pod 450 tisíc, tak dej vědět.
No hlavně 1.4 16V má skoro stejný zrychlení na stovku jako 1.9 JTD, a protože je tam rozdíl v ceně 90 tisíc, je to jasná volba
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.