Fiat Punto: ceny a výbavy v Česku (oficiálně)

Na dnešní tiskové konferenci uvedl Fiat nové Punto Grande na český trh. Novinka se bude prodávat se třemi zážehovými motory 1.2 48 kW, 1.4 57 kW a 1.4 16 70 kW a čtyřmi nafťáky 1.3 Multijet 55 a 66 kW a 1.9 Multijet 88 a 96 kW. Je jen škoda, že motor 1.4 16V nemá po vzoru většího Stila šestikvalt - všechny benzíny mají stejně jako 1.3 JTD 55 kW jen pět rychlostí.

Výbava Active (1.2, 1.4 a 1.3 JTD 55 kW): ABS + EBD, elektrický posilovač řízení Dualdrive, elektricky ovládaná přední okna, elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka, centrální zamykání, airbag řidiče a spolujezdce, palubní počítač, nárazníky v barvě karosérie, příprava pro instalaci rádia (6 repro + anténa)

Výbava Dynamic (1.2, 1.4, 1.4 16V a 1.3 JTD 55/66 kW): navíc oproti Active – el. ovládaná vnější zpětná zrcátka v barvě karosérie, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, boční a okenní airbagy, přední mlhová světla, autorádio s CD přehrávačem a ovládáním na volantu, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, dělené zadní sedadlo 40:60, nárazníky a vnější kliky dveří v barvě karosérie, chrómový rámeček a hlavice řadicí páky

Výbava Emotion (1.4 a 1.9 JTD 88 kW): navíc oproti Dynamic – ESP (pouze s motorem 1.9 Multijet), el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, klimatizace s protipylovým filtrem, kola z lehkých slitin 15” s 10 paprsky, volant a rukojeť řadicí páky potažené kůží, vnitřní madla dveří, madlo odkládací přihrádky a hlavice řadicí páky v chrómu

Výbava Sport (1.4 16V a 1.9 JTD 96 kW): navíc oproti Dynamic – ESP, el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, automatická dvouzónová klimatizace, chromovaná kola z lehkých slitin 17", přední mlhová světla, sportovní přední sedadla se zvýšeným bočním vedením, volant, hlavice řadicí páky a rukojeť ruční brzdy potažené kůží, vnitřní madla dveří, madlo odkládací přihrádky a hlavice řadicí páky v chrómu, koncovka výfuku v chrómu, sportovní nárazníky a vnější kliky dveří v barvě karosérie, boční prahové lišty, zadní spoiler, sportovní grafika přístrojů

Nové Punto bude nabízeno v tří a pětidveřovém provedení, přičemž pětidveřové je o 15 000 Kč dražší. Za základní model 1.2 Active zaplatíte 279 900 Kč, nejdražší provedení 1.9 JTD 88 kW Emotion pak bude stát 487 900 Kč. Motor 1.9 JTD 96 kW je dostupný pouze v 3D verzi.

Ceny 3D modelu:

Motor

 

Výbava

 

 

Active

Dynamic

Emotion

Sport

1,2

279 900

304 900

-

1,4 8V

299 900

324 900

357 900

-

1,4 16V

-

382 900

1,3 JTD 55 kW

339 900

364 900

-

-

1,3 JTD 66 kW

404 900

-

-

1,9 JTD 

-

472 900

Kompletní ceník vč. příplatkové výbavy si můžete stáhnout ve formátu PDF zde (220 kB).

Ceny 5D modelu:

Motor

 

Výbava

 

 

Active

Dynamic

Emotion

Sport

1,2

294 900

319 900

1,4 8V

314 900

339 900

372 900

1,4 16V

364 900

1,3 JTD 55 kW

354 900

379 900

1,3 JTD 66 kW

419 900

1,9 JTD 

487 900

Kompletní ceník vč. příplatkové výbavy si můžete stáhnout ve formátu PDF zde (220 kB).

 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků