Nový Fiat velikosti Škody Kamiq už má jméno. Vybrali mu ho samotní fanoušci

10 komentářů

Daniel
23. června • 20:25

To auto se mi nejen líbí. Já bych do něj z fleku šel. Mám Italy rád. Teď nedávno jsem četl o tom, že nejvybavenější Kamiq ve verzi pro Indii je levnější než jeho základní verze v ČR. Teď nedávno se jeden s Kamiqem předváděl, jak mu to jede. Mám Sedici. 1:9 JTD 2006/ 350t km najeto ( chtěl bych vidět Kamiq po 16 letech), průměrná spotřeba 6,2- 6,7 ( občas tahám vozík ) Tak jsem mu ujel. Ale psychicky to nezvládnul a protože jsem na rozdíl od škodovkářů slušný řidič a jezdím v obci 50km/h, machr mě předjel přes plnou, pak přes zebru a v křižovatce. :-) :-) :-). Vlastně jsem si to přečetl, abych viděl, co srovnávají s koncernem. A pak si to i trochu užívám. Utrpěl jsem doživotní ban na Seznamu a tenhle web ještě Seznam ( což je už skoro moloch jako Mladá fronta za totáče ) neovládá. Aspoň doufám. :-) Takže je mi fuk, co si myslíte. :-) Hezký zbytek dne.

_Info_
8. června • 8:55

Mimo EU se pořád něco děje.
Nové modely a to modely o kterých si v EU může potencionální zákazník jen nechat snít. Ať už jde o motorizací anebo kombinaci motoru s výbavou. A malé pikapy, myslím tím opravdový pick up a ne dodávku, to je vůbec věc zapovězená. Ať už jde o pěkné modely pro Indii, skvělé auta pro Rusko, pro Čínu, Brazílii a Argentinu, prostě EU je zakletá a zbytku světa můžou automobilisté jen závidět . Hlavně, že pěkně po vzoru fűhrera se prosazují BEV. Je to k bl...í , vážení

mc
10. června • 1:14

Tak třeba indický Renault Triber - kombinace SUV s MPV, jen 4 metry délka a 7 míst nebo 5+ obří kufr. https://lh3.googleusercontent.com/W64gkQMkHxW51vvqoOYqS_k2j... ...

k22
8. června • 12:13

A navíc mají v Jižní Americe krásnou přírodu, ta ještě nějaké ty emise snese!

Xixao
8. června • 22:21

Nejvic emisi z lidskeho pusobeni vytvori …. Chvile napeti …. Vyroba elektriny a tepla. Kdyz si k tomu pridame, ze samotne nabiti baterie elektrovozu je zatizeno teplotou a starim baterie, stavu nabijeciho cyklu, typem nabijeciho cyklu (cim vetsi vykon, tim hur), ztratami prenosove soustavy a samozrejme energetickym mixem, je uz jen perlickou, ze za prvni dva mesice roku 2021 uz dve zelene zeme (rakousko a svedsko) malem zajistili evrope blackout, nebyt uhelne a naftove elektrarny. Vivat green deal :-D

jiriji
10. června • 0:35

..a nezapomínal bych na zemědělství - alespoň co se CO2 týče.. Takže co si myslet, když takový "ekolog" přijede v BEV a jeho 4členná rodina si dá steak z argentinské kravičky :-D

_Info_
8. června • 12:45

Bylo dávno prokázáno, že emise osobních aut mají zanedbatelný vliv na celkovém množství. Nákladní lodě, výletní lodě, tankery, letecká doprava, nákladní doprava. To jsou viníci a zde je třeba hledat alternativy a ne znásilnit tu nejméně škodlivou skupinu a násilím vnutit BEV.

Michal2
9. června • 18:45

Třeba kamión v poměru váha/spotřeba má menší emise něž kdejaký plugin se spotřebou podle výrobce.Nové lodě jsou taky hybridní a letadla spadnout nesmí takže musí mít funkční pohonou soustavu.

Vlkopes
8. června • 19:51

Stůj jednu hodinu někde na prospektu v Petrohradě. Zotavovat se budeš ještě další dva dny.

Koho volit?
8. června • 10:11

Ano je potřeba všem říkat, že Praha je nám bližší než diktatorský Brusel. A nejde jen o auta...

Doporučujeme

Články odjinud