Mne sa páčia tie " špeciálne" edície automobiliek , trocha načančajú.....namaľujú.......navoňajú a zákazník sa chytí !!!!
Krachujícímu Fiatu už nic nepomůže, ani všelijak inovovaná hnusná pětistovka. Levná auta pro lidi přestali vyrábět a tím se sami vyškrtli z celoročních "přehledů prodejů" aut. Renault je už nezachrání (ten Renault, který z krachující Dacie a Lady, udělal properující podniky) a nikdo další se do partnerství s taliánama nežene. Je to škoda, takto pohřbít kdysi slavnou značku.
Krachujicimu? Kde to zijes, Fiatem jezdi prakticky cela jizni amerika a co se dodavek tyka, tak i severni. Dneska na Ducato l5h3 cekas skoro rok, vsechno jde do statu a kanady. Tipo je tezkej konkurent oktavky/scaly a 500L nema v podstate konkurenci (ve verzi cross pak neco mezi karoqem a kodiaqem) A jak to myslis levna? 300k se ti zda za auto srovnatelne s oktavkou moc? Nebo 450k za auto mezi karoq/kodiaq? Cim proboha jezdis? Olitanou fabkou nebo dachnou v holobyte, ne? A je to mimochodem snad jedina evropska automobilka, ktera nema problem s emisema a dovoli si prodavat stejny model na obou kontinentech. Renault nikoho zachranovat nemusi, to si presne otocil. Na zadost o spolupraci renaultu reklo ne fca. Z duvodu politicke nestability ve francii, cemuz se da docela dobre rozumet.
Kam sa stratil taliansky zmysel pre krásu ? Už roky prešľapujú na jednom mieste a nevedia , ktorým smerom nasledovať .
124ka je nejhezčí cabrio současnosti a Tipo v sedanu sezbiralo snad i nejaké designové ceny. A Tipo v HB/kombi prakticky opsala Schade na Scalu: http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/sf/Skoda_Scal... ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.