Petr Paulika
22. září 2024 • 16:18

A zrovna jsem si chtěl pět kousků koupit. Na každý pracovní den jeden. Aby se mi stihly nabít.

Hlinda
17. září 2024 • 7:47

Jako Abart 500 je to fajn fun car. 😉

Vladimír Němec
13. září 2024 • 18:31

Jaký dává smysl tohle mini autíčko za 800 tisíc Kč ??? Vůbec se nedivím, že o něho není zájem.

Johnnny64
16. září 2024 • 13:10

Ja som napriklad chlap, navyse pomerne vysoky, ale 500e, specialne Abarth mi pride ako neuveritelne cool auto. Ale v nejakych recenziach ma sklamalo, ze sa zda, ze je to auto pomerne lacno vyrobene, co by mi pri stylovke asi vadilo.

Sachrovi Sachr
13. září 2024 • 19:04

To taky není pro tebe, to je hračka pro paničky podnikatelů. Některé mají rády velké nářadí (Audi Q7) a jiné zase mají raději menšího (fiatka).

Alda Alda
14. září 2024 • 15:08

U mainstreamových automobilek je zásadní otázka, kolika zákazníkům to bude dávat smysl. Jedou na maximální prodeje, i u masových modelů akurátně šetří na kravinách a tady naslepo vystřelí pokus. Trh není na mini EV zatím dost velký a design tuto cenovou výzvu (vč. rychlého propadu hodnoty) neutáhne. Příbuzná ho má a z něho nadšená. A ano, je to příjemné auto, snadné na obsluhu. Jenže kolik lidí jako ona je? Ne dost, aby to vytížilo výrobní linku.

Lada Ginter
13. září 2024 • 18:26

Vize některých automobilek byly přes růžové brýle, ignorace zákazníků jim snad otevřou oči

Hamarel
14. září 2024 • 7:13

To nejsou vize automobilek, ale politika zelených socanů v EU.

Dřevo Levně
17. září 2024 • 15:24

EU určitě nikomu nenařídila aby miniauto s minivýkonem a minidojezdem stálo třičtvrtěmilionu. To automobilky špatně pochopily.

Doporučujeme

Články odjinud