A zrovna jsem si chtěl pět kousků koupit. Na každý pracovní den jeden. Aby se mi stihly nabít.
Jako Abart 500 je to fajn fun car. 😉
Jaký dává smysl tohle mini autíčko za 800 tisíc Kč ??? Vůbec se nedivím, že o něho není zájem.
Ja som napriklad chlap, navyse pomerne vysoky, ale 500e, specialne Abarth mi pride ako neuveritelne cool auto. Ale v nejakych recenziach ma sklamalo, ze sa zda, ze je to auto pomerne lacno vyrobene, co by mi pri stylovke asi vadilo.
To taky není pro tebe, to je hračka pro paničky podnikatelů. Některé mají rády velké nářadí (Audi Q7) a jiné zase mají raději menšího (fiatka).
U mainstreamových automobilek je zásadní otázka, kolika zákazníkům to bude dávat smysl. Jedou na maximální prodeje, i u masových modelů akurátně šetří na kravinách a tady naslepo vystřelí pokus. Trh není na mini EV zatím dost velký a design tuto cenovou výzvu (vč. rychlého propadu hodnoty) neutáhne. Příbuzná ho má a z něho nadšená. A ano, je to příjemné auto, snadné na obsluhu. Jenže kolik lidí jako ona je? Ne dost, aby to vytížilo výrobní linku.
Vize některých automobilek byly přes růžové brýle, ignorace zákazníků jim snad otevřou oči
To nejsou vize automobilek, ale politika zelených socanů v EU.
EU určitě nikomu nenařídila aby miniauto s minivýkonem a minidojezdem stálo třičtvrtěmilionu. To automobilky špatně pochopily.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.