Fiat popřel, že by se chystal stěhovat do Spojených států

Fiat popřel, že by se chystal stěhovat do Spojených států

Tento týden vzbudila velký zájem zpráva agentury Bloomberg, že se chřadnoucí Fiat S.p.A. chystá přestěhovat své sídlo do USA. Mělo by to být v souladu s plánovaným spojením italské společnosti se skupinou Chrysler.

„Tahle záležitost, o které už loni několikrát spekulovala média, opravdu není na pořadu dne. Jak ostatně opakovaně zmínil nejvyšší představitel Fiatu Sergio Marchionne,“ zareagoval promptně na spekulace mluvčí Fiatu v písemném prohlášení.

Poslední rozruch zřejmě vyprovokovala poznámka, kterou pronesl Marchionne před několika dny. Zmínil, že společnost, která vznikne po očekávaném spojení Fiatu a skupiny Chrysler by měla mít ústředí v takovém regionu, který je „přiměřený hlavním trhům, odkud by se daly efektivně podporovat naše operace“.

Podle něho Evropa ztrácí svoji kdysi silnou pozici, její význam na světovém automobilovém trhu rychle slábne.

Fiat má ústředí v Turínu a dnes vlastní 58,5 procent Chrysleru.   
 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků