Fiat pomalu prozrazuje ceny nového Grande Punta

Ačkoli Fiat uvede nové Grande Punto na český trh až tento čtvrtek, pod pokličku hrnce s cenami s námi můžete nahlédnout již nyní. Automobilka pomalu odhaluje ceny svého nového modelu v jednotlivých evropských zemích a řada došla i na sousední Německo. Německé ceny jsou často velmi blízké těm českým a cenové rozdíly mezi jednotlivými modely a generacemi jsou zhruba stejné, jako u nás.

Grande Punto přijde v počátku s dvojicí motorů a výbav. Základ bude tvořit motor 1,2 8V s výkonem 48 kW (65 k) a točivým momentem 102 Nm. Silnější motor, tedy 1,4 8V dává výkon 57 kW (77 K) a točivý moment 115 Nm.

Základní výbava Active pak v Německu obsahuje ABS + EBD, airbag řidiče a spolujezdce, hlavové airbagy vpředu a vzadu, předpínače bezpečnostních pásů, výškově stavitelné opěrky hlavy vpředu a vzadu, nárazníky lakované v barvě vozu, el. ovládání předních oken, el. servořízení Dualdrive, el. stavitelné vnější zpětná zrcátka, ISOFIX, výškově stavitelný volant, sadu na opravu pneu, a další. Výbava Dynamic přidává navíc třeba klimatizaci, autorádio se 6 repro a další drobnosti.

V Česku lze očekávat výbavy o něco chudší a základní cenu jistě pod 300 tisíc Kč.

Grande Punto 3D

Motor

Active

Dynamic

1.2 8V

 10 990 eur (cca 318 000 Kč)

 12 300 eur (cca 357 000 Kč) 

1.4 8V

 11 440 eur (cca 331 000 Kč)

12 750 eur (cca 370 000 Kč)

Grande Pundo 5D

Motor

Active

Dynamic

1.2 8V

 11 640 eur (cca 337 000 Kč) 

 12 950 eur (cca 375 000 Kč) 

1.4 8V

12 090 eur (cca 350 000 Kč)

13 400 eur (cca 388 000 Kč)


Tip: Přečtěte si naše představení nového Fiatu Grande Punto.

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 171 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků