Fiat pomalu prozrazuje ceny nového Grande Punta

Ačkoli Fiat uvede nové Grande Punto na český trh až tento čtvrtek, pod pokličku hrnce s cenami s námi můžete nahlédnout již nyní. Automobilka pomalu odhaluje ceny svého nového modelu v jednotlivých evropských zemích a řada došla i na sousední Německo. Německé ceny jsou často velmi blízké těm českým a cenové rozdíly mezi jednotlivými modely a generacemi jsou zhruba stejné, jako u nás.

Grande Punto přijde v počátku s dvojicí motorů a výbav. Základ bude tvořit motor 1,2 8V s výkonem 48 kW (65 k) a točivým momentem 102 Nm. Silnější motor, tedy 1,4 8V dává výkon 57 kW (77 K) a točivý moment 115 Nm.

Základní výbava Active pak v Německu obsahuje ABS + EBD, airbag řidiče a spolujezdce, hlavové airbagy vpředu a vzadu, předpínače bezpečnostních pásů, výškově stavitelné opěrky hlavy vpředu a vzadu, nárazníky lakované v barvě vozu, el. ovládání předních oken, el. servořízení Dualdrive, el. stavitelné vnější zpětná zrcátka, ISOFIX, výškově stavitelný volant, sadu na opravu pneu, a další. Výbava Dynamic přidává navíc třeba klimatizaci, autorádio se 6 repro a další drobnosti.

V Česku lze očekávat výbavy o něco chudší a základní cenu jistě pod 300 tisíc Kč.

Grande Punto 3D

Motor

Active

Dynamic

1.2 8V

 10 990 eur (cca 318 000 Kč)

 12 300 eur (cca 357 000 Kč) 

1.4 8V

 11 440 eur (cca 331 000 Kč)

12 750 eur (cca 370 000 Kč)

Grande Pundo 5D

Motor

Active

Dynamic

1.2 8V

 11 640 eur (cca 337 000 Kč) 

 12 950 eur (cca 375 000 Kč) 

1.4 8V

12 090 eur (cca 350 000 Kč)

13 400 eur (cca 388 000 Kč)


Tip: Přečtěte si naše představení nového Fiatu Grande Punto.

Minitest Toyota Yaris GR-Sport Hybrid: Hvězdné války bez zvláštních efektů

Toyota Yaris GR Sport Hybrid

Naprosto skvělá Toyota Yaris GRMN vypadá jako helma bojovníka z Hvězdných válek a jízda je jako mezigalaktická bitva. Co když ale slavné sérii filmů vezmete speciální efekty?

včera | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 96 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků