Fiat Panda Waze se vrací do Česka. Extra výbavu doplňuje nesmrtelným motorem

Fiat znovu uvádí do nabídky v Česku speciální verzi Pandy, která chce být ve spolupráci s navigační aplikací Waze tím „nejpřátelštějším městským autem vůbec“.

Speciální verze Pandy inspirovaná navigační aplikací Waze se má v Evropě těšit velké oblibě. Tato samostatná linie výbavy byla nabízena už dříve, letos v červnu ovšem Fiat představil lehce aktualizovanou variantu, která se nyní dostává do ceníku českého zastoupení značky.  

Hlavní novinky jsou spíše designového zaměření. Standardem jsou nová 15 palcová kola, a zatímco si výbava Waze stále udržuje černě zbarvený bodykit normální varianty City Cross, nově je karoserie dostupná také v s dvoubarevným lakováním karoserie, kdy černou střechu doplňuje portfólio nových příplatkových odstínů (5000 až 10.000 Kč).

Fiat oblékl Pandu Cross do luxusního obleku. Něco takového ještě nezažila

Fiat oblékl Pandu Cross do luxusního obleku. Něco takového ještě nezažila

Samozřejmě hlavní zajímavostí na této edici Pandy je standardní doplnění navigační aplikace Waze do souhrnného systému Panda U-Connect, který mohou řidiči skrze svůj smartphone propojit s autem. Na palubní desce se tak u Pandy Waze nachází i držák na smartphone. U-Connect poté nabízí i funkce jako Find myCar, která si zapamatuje, kde přesně jste zaparkovali auto, nebo My Car, sledující důležité parametry vozu.

Standardem je poté u Pandy Waze rovněž kompletní nálož airbagů (řidiče, spolujezdce, boční a okenní), dále se zde objevuje manuální klimatizace, multifunkční volant, monitoring tlaku v pneumatikách, zadní dělená a sklopná sedadla v poměru 40:60, černé střešní ližiny a mlhovky.

Fiat 500X se představil ve verzi Sport. Ostrý crossover od něj ale nečekejte

Fiat 500X se představil ve verzi Sport. Ostrý crossover od něj ale nečekejte

Tohle všechno vyjde normálně na 285.000 Kč, v tuto chvíli ovšem Fiat nabízí akční ceník Pandy, kde Waze vychází na 275.000 Kč. Volba motorizace je zcela přímočará, jelikož u nás je Waze k mání výhradně s osvědčenou a stále přítomnou čtyřválcovou dvanáctistovkou o výkonu 51 kW (69 koní). Motor je spojený s manuálním pětikvaltem a pohání přední kola.  

Fiat Panda Waze: Technická data a české ceny
Motor 1.2 69 k
Zdvihový objem [cm3] 1242
Válce/ventily 4/4
Největší výkon [kW/min] 51/5500
Točivý moment [N.m/min] 102/3000
Převodovka 5M
Zrychlení 0-100 [km/h]  14,2
Max. rychlost [km/h] 164
Spotřeba [l/100 km]  5,1
Akční cena Waze [Kč] 275.000
TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek