Fiat Panda Sport, ostrá verze je k mání (česká cena)

38 komentářů

Whirlwind
26. října • 18:31

http://www.italiaspeed.com/new_models/2006/fiat/panda/gallery/gallery.html

Ron
24. října • 19:41

Nová Kia Ceed 1.6i 90kW. Doufám, že cena ve std. výbavě (airbagy, klima atd.) nepůjde nad 360000,- Kč. :-)

Radek Ondrášík
24. října • 21:36

Že jsem tak smělý, nechápu souvislost mezi vašim příspěvkem a článkem...

Ron
25. října • 9:52

..jenom mi přišlo trochu legrační, že se o té Pandě píše jako o nějakém super vozítku s vyladěnými 74kW z motoru 1.4.. No nic. Ve Fiatu se moc nevyznám, šahat vám na tu stylovku radši nebudu.. :-)

adison
27. listopadu • 13:17

ono 100 koni samozrejem neni moc, ale na vahu kolem 1100 kg vychazi pomer vaha vykon velice slusne. po precteni nekolika zahranicnich testu teto pandy (top gear, verdict on cars) vsude tuto pandu chvali za super podvozek, snizeny a pritvrzeny, ktery se prilis nenaklani a vybornou trakci zejmena diky vetsim a sirsim kolum - coz si troufam ze tyto jizdni schopnosti vykonnejsi kia ceed (ac z jine tridy) miti nebude- viz test na auto.cz. dalsi body ziskava za presnou sestistupnovou prevodovku, s kratkymi prevody ktera pry dobre sekunduje ochotne se vytacejici 1,4. dalsi pochvala je za pomer cena/ hodnota za tah opeprit tridu mini vozu o sportovnejsi nacinni, naopak pandu nechvali za preposilovane brzdy a za preposilovany posilovac rizeni nedavajici do volantu zadnou odezvu o tom co se pod koly deje... jinak se slevou za 340 takto vykonne auto s klimatizaci a sportovnejsimi jizdnimi vlastnostmi povazuji za velky prinos na trh malych aut.

wolff
25. října • 10:03

Furt to nějak nechápu... Kia má z 1,4 70 kW, tedy míň než ten Fiat, přičemž má v průměru o litr nižší spotřebu (ten Fiat)... Nějak furt to nechápu a už vůbec nechápu srovnání s autem, které se ještě vlastně ani nevyrábí..., takže Bůh ví, kolik těch kylovatů tam bude nakonec...Jinak máš pravdu, nevíš o čem mluvíš, tak v té diskuzi dál nepokračuj...

Ron
25. října • 10:59

Kia do nového Ceedu dává mj. benzín 1.4 82kW (popř. 1.6 90kW), takže více než ostře naladěný motor 1.4 od Fiatu..Jinak máš pravdu, nevíš o čem mluvíš, tak v té diskuzi dál nepokračuj...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
nepovím
24. listopadu • 16:45

tak sem nasel kdesi na sbazaru ze ta kia v 1,4 ma 71KW...neim no

nepovím
24. listopadu • 16:48

a ta 1,6 nejakych 85KW...

nepovím
24. listopadu • 16:50

a i kdyby tak zlatej ital....kie sijou vetnamci

wolff
25. října • 11:52

Dej mi prosím tě odkaz, kde si tu Kiu mohu koupit a za kolik, parametry toho motoru, v jkých otáčkách a kolik to žere, jaké to má zrychlení, jakou maximálku... A pak uvidíme, jestli to má osle lepší parametry než ta Pandice...O ostrém naladění nikdo nemluvil, všem je jasné, že tahle Pandice je ve své třídě nejsilnějším autem, motor byl nastaven tak, aby byl rychlý, příjemný v provozu a nechlastal...i trávu u cesty...A ještě čekám oslíku na to auto, co má silnější motor než ta Pandice a neměří víc jak 3,5 m... nějak si pozadu... Picanto se 60 koníky to jistě není...

Ron
25. října • 12:03

Tvoje bába je osel, blbe. :-O

dall
25. října • 11:44

Nechápu, co máš pořád s ostře naladěným motorem, tady jde o kategorii, velikost a váhu auta, nějaké srovnávání s autem o třídu vyšším je zcela mimo...

wolff
25. října • 10:11

P.S. ukaž mi jiné auto pod 3,5 m na evropském trhu bez turba se 100 koníkama... Nevím o žádném...

wolff
25. října • 8:12

Taky mi to nějak uniklo...
Autor příspěvku nejspíš chtěl říct, proč kupovat Pandu za 340, když může mít korejce za 360.A le to, že jedno auto je stylovka, druhé tuctovka, to, že jedno auto má zrychlení za cca 8 s, to druhé nejspíš za 11 atd, atd opomenul říct... ;-);-);-)Je to tak milý autore?

dall
25. října • 8:31

Ač doma už jednu Pandu máme, těch 360 bych radši vrazil do GP, nebo, ještě lépe, do nové pětistovky, na tu už jsem natěšený jak malý kluk, doufám, že se do ní vlezu... :-D

wolff
25. října • 9:02

Ad vztah Panda vrs. 500...
úplně totožná auta...akorát jedno o něco modernější (asi i líp dopadne v EuroEncap) a s jinou (stylovější kastlou) a s cenou o cca 50 000 výš (možná víc, možná míň)... Tak a teď si musíš rozmyslet, zda potřebuješ malé auto a nebo malé stylové auto (byť Panda jistou dávku stylu taky nezapře)...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dall
25. října • 9:23

Panda je na pohyb po městě naprosto supr, bezproblémová, nenáročná, mám ji moc rád, ale stárne a pokukuju po nástupci, GP je úchvatné, nicméně pro moje potřeby a s požadovanou výbavou už trochu zbytečně drahé, takže 500 se zdá být dobrou volbou a navíc jsem se do ní zamiloval, nicméně rozhodnou dvě věci, prostor a cena, pokud slušně vybavená a s Dualogicem nebude moc přes 300, je to jasné...

wolff
25. října • 9:30

Tak nevím jestli tě zarmoutím a nebo uklidním... Ale s dualogicem bude asi kousek přes třista... A to se bavím o 1,2... :-P

dall
25. října • 9:52

Uvidíme, jasně, motor 1242, jiný bych do města nechtěl...

JanQ
24. října • 13:25

jsem rad ze i ja se svoji 1.4 16V 72kW Thalii se radim do kategorie ostrych verzi ....:)

Tommy11
24. října • 13:50

No ono nevim, ale chce to srovnat ty dvě auta. A možná i jejich hmotnosti. Pak budeš mít ostrou verzi i ty, když z toho sundáš pár plechů pro odlehčení:-D

dall
24. října • 14:19

...a uřežeš ten baťoh na zadku... :-D

RS
24. října • 23:34

dall, dik moc vtipnee

petrumr
24. října • 18:37

:-))kdyby tam bylo turbo to by nevydrželi sedačky při akceleraci

Pavel
24. října • 12:10

Když jsem četl název článku, těšil jsem se, že Fiat nabídne tu avizovanou 1.4 turbo. Výkon alespoň 120 kW, nějaké to decentní poladění vzhledu a jízdních vlastností, a bude švanda. Konkurence pro budoucí Fabii RS 1.4 TSI (Peugeot 207 1.6T, a další).
Co je sportovního na verzi s 1.4 a 100 koňmi? Uznávám, že to zrychlení na 100 je slušné, ale pořád je to 1.4 - maloobjemový motor.

Whirlwind
24. října • 21:57

Mě teda sklamalo pojmenování. Byl bych raději za klasický Sporting. Na druhou stranu ale věřim, že marketing dělá svý a jméno Sport bude určitě na potenciální majitele hrát víc na city :))
Pokud Ti tato verze 1,4 nestačí, tak nebude žádný velký problém koupit tu, co letos debutovala na rally San Remo - má 170 koní a směle konkurovala vozům S1600.

dall
24. října • 22:31

jj, Sporting by bylo lepší jméno, nebo HGT, tradice se taky cení...

dall
24. října • 22:20

jj, Sporting by bylo lepší jméno, nebo HGT, tradice se taky cení...

Radek Ondrášík
24. října • 13:30

Jenže zde se jedná o Pandu, tedy konkurenta pro kolínskou trojku a podobné malé auta a tam 100 koní je již velmi "sportovní" výkon. Pro Fabii je zde konkurence v podobě Punta.

wolff
24. října • 12:40

a 1,4 turbo už je jako velkoobjemový motor? :-D

Radek Ondrášík
24. října • 7:29

I když nejsou Vánoce, tak jsem přidal dárek v podobě ceny :-D

wolff
24. října • 8:58

Ono je dobré upozornění... Tento článe byl na procvičení inteligence čtenářů...
Kdo tento IQ test neprohlídl, nechť nastartuje www.fiat.cz :-D

Ráďa
24. října • 6:32

"Za tuto, na tuto" - formulace zajímavá to jo, ovšem tu cenu jsem tam opravdu nějak nenašel:-P

Péťa
24. října • 0:29

"Za tuto, na tuto třídu, vcelku velkou sumu"... no teda, ztvořit něco takového, to dá práci:-D.

Marecek
24. října • 0:27

...a tu cenu najdu kde? :-D

yyy
24. října • 6:59

pokracovani s uvedenim ceny v zitrejsim clanku

sayza
24. října • 0:56

Jo jo, taky jsem to prosel alespon 3x ale cenu jsem nenasel B-]

Doporučujeme

Články odjinud