Fiat Panda: malý medvídek do města (megatest)

Panda je druhým nejmenším vozem italského Fiatu, hned za miniaturním Seicentem. Základní cena činí velmi dobrých 214 900 korun s motorem 1.1 40 kW. A právě tuto základní verzi, o níž se předpokládá, že se bude prodávat nejlépe, jsme si půjčili pro obvyklý megatest.
Fiat Panda: malý medvídek do města (megatest)
Seznam kapitol
  1. Panda je nadějí Fiatu, oficiální fotografie mini autíčka
  2. Vzhled a velikost Pandy, zavazadlový prostor
  3. Základní výbava, ceny příplatkových prvků, interiér, palubní deska
  4. Palubní deska, odkládací prostory, sedačky, místo vpředu a vzadu
  5. Motor, spotřeba, řazení, chybí posilovač
  6. Srovnání s konkurencí, zhodnocení, plusy a minusy, přehled výbav
  7. Technické parametry všech motorizací

V současné době nemá značka Fiat v Česku, ale ani ve světě, příliš dobrou pověst, za což může nevalná kvalita zpracování starších vozů. Na začátku nového tisíciletí ovšem Fiat hodně investoval do výrobních procesů se snahou maximálně tuto kvalitu zvýšit. Prvním produktem „nové éry“ je Stilo, které opustilo kulaté tvary předchůdců (Bravo, Brava) a nastolilo nový trend jak z hlediska designu (ostré hrany), tak z hlediska celkové kvality vozů. Panda je druhým zcela novým modelem, který má špatné pověsti zatopit. Čas ukáže, zda se Fiatu podaří zákazníky přesvědčit o tom, že vyrábí vozy špičkové kvality.

Oficiální fotografie

Začnu trochu netradičně, a sice oficiálními fotografiemi výrobce. Ať máte hned na začátku představu, o jakém autu je řeč...

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Fiat Panda je hrdým nositelem titulu Car of the year 2004

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Verze pro rok 2004: Panda 4x4, Panda SUV a Panda Abarth

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Čtyřmístné uspořádání interiéru je dostupné od verze Dynamic; tehdy jsou dělená zadní
sedadla v poměru 50:50

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Celkový pohled do interiéru --- Interiér verze Dynamic --- Interiér verze Emotion se
liší především rádiem a automatickou klimatizací

Tip: Stáhněte si plakáty Pandy z naší stále rostoucí databáze!

     


Článek ještě nekončí, samotný test začíná v další kapitole.
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Panda je nadějí Fiatu, oficiální fotografie mini autíčka
  2. Vzhled a velikost Pandy, zavazadlový prostor
  3. Základní výbava, ceny příplatkových prvků, interiér, palubní deska
  4. Palubní deska, odkládací prostory, sedačky, místo vpředu a vzadu
  5. Motor, spotřeba, řazení, chybí posilovač
  6. Srovnání s konkurencí, zhodnocení, plusy a minusy, přehled výbav
  7. Technické parametry všech motorizací
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků