Fiat Panda: malý medvídek do města (megatest)

Panda je druhým nejmenším vozem italského Fiatu, hned za miniaturním Seicentem. Základní cena činí velmi dobrých 214 900 korun s motorem 1.1 40 kW. A právě tuto základní verzi, o níž se předpokládá, že se bude prodávat nejlépe, jsme si půjčili pro obvyklý megatest.
Fiat Panda: malý medvídek do města (megatest)
Seznam kapitol
  1. Panda je nadějí Fiatu, oficiální fotografie mini autíčka
  2. Vzhled a velikost Pandy, zavazadlový prostor
  3. Základní výbava, ceny příplatkových prvků, interiér, palubní deska
  4. Palubní deska, odkládací prostory, sedačky, místo vpředu a vzadu
  5. Motor, spotřeba, řazení, chybí posilovač
  6. Srovnání s konkurencí, zhodnocení, plusy a minusy, přehled výbav
  7. Technické parametry všech motorizací

V současné době nemá značka Fiat v Česku, ale ani ve světě, příliš dobrou pověst, za což může nevalná kvalita zpracování starších vozů. Na začátku nového tisíciletí ovšem Fiat hodně investoval do výrobních procesů se snahou maximálně tuto kvalitu zvýšit. Prvním produktem „nové éry“ je Stilo, které opustilo kulaté tvary předchůdců (Bravo, Brava) a nastolilo nový trend jak z hlediska designu (ostré hrany), tak z hlediska celkové kvality vozů. Panda je druhým zcela novým modelem, který má špatné pověsti zatopit. Čas ukáže, zda se Fiatu podaří zákazníky přesvědčit o tom, že vyrábí vozy špičkové kvality.

Oficiální fotografie

Začnu trochu netradičně, a sice oficiálními fotografiemi výrobce. Ať máte hned na začátku představu, o jakém autu je řeč...

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Fiat Panda je hrdým nositelem titulu Car of the year 2004

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Verze pro rok 2004: Panda 4x4, Panda SUV a Panda Abarth

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Čtyřmístné uspořádání interiéru je dostupné od verze Dynamic; tehdy jsou dělená zadní
sedadla v poměru 50:50

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Celkový pohled do interiéru --- Interiér verze Dynamic --- Interiér verze Emotion se
liší především rádiem a automatickou klimatizací

Tip: Stáhněte si plakáty Pandy z naší stále rostoucí databáze!

     


Článek ještě nekončí, samotný test začíná v další kapitole.
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Panda je nadějí Fiatu, oficiální fotografie mini autíčka
  2. Vzhled a velikost Pandy, zavazadlový prostor
  3. Základní výbava, ceny příplatkových prvků, interiér, palubní deska
  4. Palubní deska, odkládací prostory, sedačky, místo vpředu a vzadu
  5. Motor, spotřeba, řazení, chybí posilovač
  6. Srovnání s konkurencí, zhodnocení, plusy a minusy, přehled výbav
  7. Technické parametry všech motorizací
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků