Fiat Panda: malý medvídek do města (megatest)

Panda je druhým nejmenším vozem italského Fiatu, hned za miniaturním Seicentem. Základní cena činí velmi dobrých 214 900 korun s motorem 1.1 40 kW. A právě tuto základní verzi, o níž se předpokládá, že se bude prodávat nejlépe, jsme si půjčili pro obvyklý megatest.
Fiat Panda: malý medvídek do města (megatest)
Seznam kapitol
  1. Panda je nadějí Fiatu, oficiální fotografie mini autíčka
  2. Vzhled a velikost Pandy, zavazadlový prostor
  3. Základní výbava, ceny příplatkových prvků, interiér, palubní deska
  4. Palubní deska, odkládací prostory, sedačky, místo vpředu a vzadu
  5. Motor, spotřeba, řazení, chybí posilovač
  6. Srovnání s konkurencí, zhodnocení, plusy a minusy, přehled výbav
  7. Technické parametry všech motorizací

V současné době nemá značka Fiat v Česku, ale ani ve světě, příliš dobrou pověst, za což může nevalná kvalita zpracování starších vozů. Na začátku nového tisíciletí ovšem Fiat hodně investoval do výrobních procesů se snahou maximálně tuto kvalitu zvýšit. Prvním produktem „nové éry“ je Stilo, které opustilo kulaté tvary předchůdců (Bravo, Brava) a nastolilo nový trend jak z hlediska designu (ostré hrany), tak z hlediska celkové kvality vozů. Panda je druhým zcela novým modelem, který má špatné pověsti zatopit. Čas ukáže, zda se Fiatu podaří zákazníky přesvědčit o tom, že vyrábí vozy špičkové kvality.

Oficiální fotografie

Začnu trochu netradičně, a sice oficiálními fotografiemi výrobce. Ať máte hned na začátku představu, o jakém autu je řeč...

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 
Fiat Panda je hrdým nositelem titulu Car of the year 2004

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Verze pro rok 2004: Panda 4x4, Panda SUV a Panda Abarth

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Čtyřmístné uspořádání interiéru je dostupné od verze Dynamic; tehdy jsou dělená zadní
sedadla v poměru 50:50

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Celkový pohled do interiéru --- Interiér verze Dynamic --- Interiér verze Emotion se
liší především rádiem a automatickou klimatizací

Tip: Stáhněte si plakáty Pandy z naší stále rostoucí databáze!

     


Článek ještě nekončí, samotný test začíná v další kapitole.
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Panda je nadějí Fiatu, oficiální fotografie mini autíčka
  2. Vzhled a velikost Pandy, zavazadlový prostor
  3. Základní výbava, ceny příplatkových prvků, interiér, palubní deska
  4. Palubní deska, odkládací prostory, sedačky, místo vpředu a vzadu
  5. Motor, spotřeba, řazení, chybí posilovač
  6. Srovnání s konkurencí, zhodnocení, plusy a minusy, přehled výbav
  7. Technické parametry všech motorizací
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků