jazdil som na tom ked sa este nepredavalo, myslim ze daleko predcilo moje ocakavania.. sikovna krabicka /aj ked fiata uz asi nikdy-vlastna skusenost/
Shrewe, co jste mel za fiata ? Ja mel Tipo r.v. 90 a asi jsem mel stesti, prodal jsem ho s 175.000,- km a kdybych ho "nerozstrelil", slouzil by pomerne slusne, alespon pri porovnani s ostatnimi auty v teto cenove relaci a roku vyroby. Mel jsem problem jen se starterem - stacila repase za 1.500, jednou jsem zustal stat kvuli elektrice - byly spatne kostry / problem se objevil jen jednou. Zajimave, ti co meli fiata se deli na dve skupiny: fiata uz nikdy a ti druzi na nej nedaji dopustit.Co mate ted za auto?Ja zustal u Fiata, mam Stilo MW 1.6 a zda se, ze fiat uz neni to, co byval - v dobrem slova smyslu. At si o Stilu kazdy mysli cokoli, nabizi vybornou uroven zpracovani a prakticnosti za skvelou cenu. Mam najeto 8.000,/ km za 4 mesice a servis jsem navstivil jen jednou kvuli zname zavade s hlasenou chybou airbagu - je to u novejsich verzi Stil jedina casta zavada. Vim, je to otazka nahody u kazdeho vyrobce, ale v porovnani s "horror story", ktere jsem slysel o jinych autech od jejich majitelu: novy Citroen C3 - 25x v servisu za pul roku - 2 prevodovky, vady elektrickeho zapojeni, vuz nestartoval nebo Honda Civic 4x prevodovka za 2 roky...myslim, ze muzu byt spokojeny.Hlavne diky cene, spotrebe a vyuzitelnosti je ted Panda zhavym kandidatem pro druhe vozidlo pro cestovani po meste a na kratsi vylety po CR a Slovensku.Zdravi Marty
Gratuluji Fiatu k Nové Pandě. Fiat tímto potvrdil svou invenci v tvorbě malých vozů a jsem si jist, že Panda díky poměru kvalita+výkon/cena nenalezne v Evropě konkurenci. I českým zákazníkům při výběru vozu možná dojde, že Panda je tím co nabízí zdatným konkurentem pro Škodu Fabia, která ve stejné cenové relaci nabízí jen tři druhy barev, kterými bych si nenatřel ani plot, nebo u Fabií v akci "teď na to máte" oficiálně nedostupné el. stahování okének.Panda 1.1 Active od 215.000,-Můj tip: Panda 1.2 Dynamic: dálkové centrální zamykání, ABS,airbag řidiče a spolujezdce, výšk.nast.volant, klimatizace ,el. zpětná zrcátka s odmlžováním,el.posilovač řízení, dělené z.sedadlo,CD přehrávač 4 repro s ovládáním na volantu,el.ovl.předních oken, nárazníky v barvě karoserie, boční ochr.lišty za 296.900,- vypracováno podle www.fiat.cz
zapoměl jsi na xenony a 17ky kola ,jinak můj tip : FIAT PANDA již od 189000.- + extra akce FIJÁT povinná výbava zdarma. A neříkej mi nákupní taška.
Panda je bezesporu skvela, ale oproti Fabii jde myslim o neco mensi auto, takze to srovnani uplne nejde. Pravdou je, ze ve vybave Emotion stoji asi 300 000,- a obsahuje i automatickou klimu.
Máte pravdu, je to o něco menší vůz. V obou autech jsem seděl a Panda nabízí stejný či o něco vyšší prostor pro posádku vozu, včetně té na zadních sedadlech. Kufr u Pandy mi v porovnání s Fabií Hatchback přijde opticky menší. Panda boduje v poněkud jiných oblastech jako je komfort a jednoduchost řízení a parkování.V Čechách zatím auta této třídy nejsou tak populární jako v západní Evropě, češi raději kupují auta, která vypadají větší než ve skutečnosti jsou (Octavia, Fabia), Panda tento optický klam nenabízí i díky ne tak mohutné přídi a zádi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.