Fiat Panda dostal facelift. Nic velkého nečekejte

Italové sází na osvědčené charakteristiky: osobitost, funkčnost a jednoduchost.

Horkými novinkami pro modelový rok 2017 jsou dvojice nových barevných provedení a také dva vzhledy ráfků. Červená barva vozu má připomínat dynamickou povahu městského vozu, kovová šedá společně s několika designovými prvky je pak typickým odrazem malého městského SUV. Nová kola jsou k dispozici ve 14“ i 15“ provedení, a to hned v několika designových variantách.

Výroba Fiatu Panda se přeruší kvůli nízké poptávce

Výroba Fiatu Panda se přeruší kvůli nízké poptávce

Vylepšení se dočkal také interiér, který nyní nabídne příjemnější materiály volantu i sedaček. To vše v několika nových barevných kombinacích, které slibují trend i eleganci zároveň. Tento nový kousek je všeobecně vnímán jako jeden z nejočekávanějších a nejfunkčnějších vozů ve své kategorii.

Motorová nabídka je opravdu pestrá a vyhovuje normám euro 6. Nabízí 1,2litrový agregát o výkonu 69 koňských si i ve variantě na LPG. Fiat dále nabídne 0,9litrový zážehový motor TwinAir s výkonnostní výbavou 65, 85 a 90 koní. Chybět nebude ani turbo dieselový agregát Multijet s 95 koňskými silami.

Euro NCAP: Hyundai i20 za čtyři, Fiat Panda Cross dokonce za tři

Euro NCAP: Hyundai i20 za čtyři, Fiat Panda Cross dokonce za tři

Jednou z hlavních novinek nového vozu Fiat Panda je informační systém Uconnect, který společně s Fiatem připravil unikátní aplikaci Panda Uconnect. Díky té se cestující mohou s vozem spojit přes svůj chytrý telefon s operačním systémem Android nebo iOS. Chybět nebudou ani porty pro USB či AUX. Fiat myslel i na bezpečí a nová aplikace je navržena tak, aby řidič věnoval řízení maximální pozornost a při manipulaci se smartphonem nedošlo k jeho rozptýlení.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků