Fiat Panda dostal facelift. Nic velkého nečekejte

Italové sází na osvědčené charakteristiky: osobitost, funkčnost a jednoduchost.

Horkými novinkami pro modelový rok 2017 jsou dvojice nových barevných provedení a také dva vzhledy ráfků. Červená barva vozu má připomínat dynamickou povahu městského vozu, kovová šedá společně s několika designovými prvky je pak typickým odrazem malého městského SUV. Nová kola jsou k dispozici ve 14“ i 15“ provedení, a to hned v několika designových variantách.

Výroba Fiatu Panda se přeruší kvůli nízké poptávce

Výroba Fiatu Panda se přeruší kvůli nízké poptávce

Vylepšení se dočkal také interiér, který nyní nabídne příjemnější materiály volantu i sedaček. To vše v několika nových barevných kombinacích, které slibují trend i eleganci zároveň. Tento nový kousek je všeobecně vnímán jako jeden z nejočekávanějších a nejfunkčnějších vozů ve své kategorii.

Motorová nabídka je opravdu pestrá a vyhovuje normám euro 6. Nabízí 1,2litrový agregát o výkonu 69 koňských si i ve variantě na LPG. Fiat dále nabídne 0,9litrový zážehový motor TwinAir s výkonnostní výbavou 65, 85 a 90 koní. Chybět nebude ani turbo dieselový agregát Multijet s 95 koňskými silami.

Euro NCAP: Hyundai i20 za čtyři, Fiat Panda Cross dokonce za tři

Euro NCAP: Hyundai i20 za čtyři, Fiat Panda Cross dokonce za tři

Jednou z hlavních novinek nového vozu Fiat Panda je informační systém Uconnect, který společně s Fiatem připravil unikátní aplikaci Panda Uconnect. Díky té se cestující mohou s vozem spojit přes svůj chytrý telefon s operačním systémem Android nebo iOS. Chybět nebudou ani porty pro USB či AUX. Fiat myslel i na bezpečí a nová aplikace je navržena tak, aby řidič věnoval řízení maximální pozornost a při manipulaci se smartphonem nedošlo k jeho rozptýlení.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků