Fiat Panda Cross Dakar, mini off-road

Ve slavné dakarské rally bylo možno spatřit řadu zajímavých vozů, které se pokoušely vyhrát. V letošním ročníku chce všechny trumfnout malá Panda.

O tom, že pouštní závody nejsou vyhrazeny pouze silným a velkým strojům, hovoří jasně i italský Fiat. Koncern se totiž rozhodl poslat do bojů v nejslavnějším závodě celý tým složený z vozů dceřiných automobilek.

Na samotném vrcholu bude stát upravená Panda Cross s motorem 1,3 JTD o výkonu 77 kW (105 k). Ta dostala pouze nezbytné úpravy v podobě ochranné klece, výztuh podvozku a také závodní diferenciály. Přeci jenom elektronická uzávěrka z běžné verze by si v písečném prostředí nevěděla rady.

6. ledna odstartuje malá Panda na svou dlouhou pouť a doprovázet ji budou dva vozy Fiat Sedici a také dva nákladní vozy Iveco. Tato čtyři vozidla budou tvořit doprovodný a servisní tým.

Zda a s jakým výsledkem dopadne malá Panda uvidíme v druhé polovině ledna příštího roku, kdy slavná pouštní rally do Dakaru skončí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dakarská Panda v akci
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků