Fiat Panda Aria: ekologické technologie v kostce

Koumeles  |  04. 09. 2007 10:29

Do mesta ideal

Odpovědět  |   | 
Fund  |  04. 09. 2007 18:25

do mesta tohle?To radsi na kole ne?

Odpovědět  |   | 
Rudi  |  04. 09. 2007 14:51

..jaká bude cena? taky bych se mi libil třeba Prius, jenze kde na to ma normalni clovek vzit?

Odpovědět  |   | 
Fund  |  04. 09. 2007 18:24

Kdyz auto, tak hlavne ne fiat..to si na auto hraje,ve skutecnosti je to hromada sroti, mam s tim fakt jen nepekny zkusenosti...a vic uz nemam silu

Odpovědět  |   | 
s.a.m.a.n.  |  08. 09. 2007 16:48

Nechápu proč ne fiat.Nesmíte kupovat ojetiny.Každá ojetina jen samé starosti.Je jedno či to je japonec,nenec a nebo české auto.Vystřidal jsem toho dost.To konstatuji že nebyli starší tři roky. Ted mám fiat stili famili.Zakoupeno nové. Konečne absolutní spokojenost. Po třech až štyřech letech pujde do světa a zase jen nové. Je to dobrá rada. Proto nehodnotit značky jen podle ojetin...... !

Odpovědět  |   | 
Paloma  |  30. 09. 2007 18:29

Já mám 20 let starý Fiat Panda a nemůžu si na něj stěžovat. Záleží na tom, na jaké auto narazíte.

Odpovědět  |   | 
Pate  |  05. 09. 2007 07:06

Mě se zdá, že jste úplně mimo. Jakej nepěknej estetický dojem z prvních renderů ? Vždyť je to klasická Panda, která je nějakou dobu už na trhu ! Na výstavu jí dali svérázný lak, ale to je všechno ! No a tahle Panda se prodává velmi velmi dobře, v podstatě postavila Fiat opět na nohy, přičemž design je přijímán velmi kladně.
Co se týče spolehlivosti, tak právě Panda dosáhla v dlouhodobém testu (na 100.000 km)německého Auto Bildu, jistě se skřípěním zubů proněmeckých redaktorů, vynikající 8. místo ze 30 testovaných automobilů a předstihla tak i nejednoho "etalona" spolehlivosti.
Závěrem bych rád řekl, že kdo si myslí, že Škodu vyrábí Škoda, Peugeota Peugeot, Fiata Fiat atd., tak je upřímně řečeno mimo. Automobilky si dnes nechají dělat 99% dílů externě, přičemž všechny klíčové díly vyrábí jen několik málo dodavatelů na světě, jejich úroveň kvality je téměř totožná, ať vyrábí třeba pro Renault nebo pro Jaguar, a je dána prostě výrobní technologií. Velký vliv má také úroveň kontrol kvality, protože ta stojí nemalé finance a snad jen tady opravdu může vzniknout nějaký ten rozdíl.
Jinak zejména japonské a německé automobilky používají ke zvýšení spolehlivosti často cheatování - např. při pravidelné servisní kontrole vymění problémové díly, aniž by o tom informovali zákazníka, natožpak aby se tato informace dostala do nějaké statistiky poruch....

Tak to je tak všechno, berte informace obezřetně s nezávislým nadhledem. Automobilový průmysl je největší business na světě, jde o příliš velké peníze. A zamyslete se třeba nad tím, proč má v současnosti Fiat tak rekordní prodeje, když přece "každý ví, jak je Fiat jednoznačně rozvrzané rezavějící poruchové auto". No musí to být jednoznačně tím, že lidí chtějí poruchové vrzající a rezavějící auto, nebo Vás snad napadá jiný důvod ?

Odpovědět  |   | 
Matej Klamo  |  05. 09. 2007 14:07

Dobry den zelam, rad by som upresnil tu poznamku o "nepeknom estetickom dojme", ono, samozrejme kazdy povazuje za pekne nieco ine, o tom je subjektivita nazorov kazdeho z nas.

Samozrejme nepochybujem o uspechoch Fiatu, nehodnotim ani kvalitu ich spracovania, ohodnoteny bol len cisto celkovy vzhlad, samozrejme, ze to je taka ista Panda aka sa vyraba teraz, sice tato ekologicka ma drobne esteticke zmeny masky, ale to su skutocne len detaily. Poznamkou som reagoval najma na zvlastny svetlo zeleny lak a vzor, ktorym auto disponuje, samozrejme nie kazdemu sa Panda (ci uz s tymto lakom, alebo inym) paci.

Inak, len tak na okraj, do informacii, ktore spracovavam sa snazim nepridavat prilis subjektivnych nazorov, aj ked niekedy to nejde, lebo inak by tu boli napisane len suche fakty. A moja poznamka o estetickom dojme, urcite nebola mierena nijak proti automobilke, alebo autu, jednoducho, jej hlavna myslienka bola "pockajme si radsej na prve ozajstne fotografie tohto vozu, uvidime co z toho bude, lebo ten lak (samotny zjav) z tych renderov nevyzera prilis lakavo (aj ked ucel ekologickeho auta nie je v tom aby vyzeralo lakavo)"

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků

Nejčtenější články

Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V nouzi vás může zachránit

Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V n…

U některých aut je záslepka pro odjištění pojistky převodovky vidět na první pohled. Často ji vnímáme jen jako nutný technický prvek, ovšem pod sebou skrývá funkci, která může být v krajních momentech zásadní.

14.  8.  2018 | | 32 N/A
Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. Jeho výbava ohromí i dnes

Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. …

Pod jménem Mégane si představíte vcelku normální hatchback od Renaultu. Francouzská značka však tohle jméno uvedla ještě dříve u futuristického konceptu, který ve své době nadchl neskutečnou výbavou a technologiemi.

3.  8.  2018 | | 31 N/A
Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily i GAZ, Češi však měli smůlu

Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily…

Chloubou Škody je dnes Kodiaq a Karoq, univerzální stroje schopné plnit různé úkoly však měl mladoboleslavský výrobce už před půlstoletím. Akorát jsme si na ně museli nechat zajít chuť.

8.  8.  2018 | | 31 N/A
Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hybrid s technikou Golfu

Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hy…

Na zcela novou generaci Octavie si sice ještě nějaký ten čas počkáme, už nyní se však objevují zajímavé podrobnosti o její technice. Mild-hybridní pohon je tak v českém bestselleru docela pravděpodobný.

3.  8.  2018 | | 74 N/A
Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate Luxury je v reálu absurdní!

Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate L…

Postavte vedle ultraluxusního konceptu od Maybachu člověka na běžné ulici, a najednou začnete vnímat, o jak opuletní kus se jedná.

2.  8.  2018 | | 32 N/A