Fiat Panda Aria: ekologické technologie v kostce

Koumeles  |  04. 09. 2007 10:29

Do mesta ideal

Odpovědět  |   | 
Fund  |  04. 09. 2007 18:25

do mesta tohle?To radsi na kole ne?

Odpovědět  |   | 
Rudi  |  04. 09. 2007 14:51

..jaká bude cena? taky bych se mi libil třeba Prius, jenze kde na to ma normalni clovek vzit?

Odpovědět  |   | 
Fund  |  04. 09. 2007 18:24

Kdyz auto, tak hlavne ne fiat..to si na auto hraje,ve skutecnosti je to hromada sroti, mam s tim fakt jen nepekny zkusenosti...a vic uz nemam silu

Odpovědět  |   | 
s.a.m.a.n.  |  08. 09. 2007 16:48

Nechápu proč ne fiat.Nesmíte kupovat ojetiny.Každá ojetina jen samé starosti.Je jedno či to je japonec,nenec a nebo české auto.Vystřidal jsem toho dost.To konstatuji že nebyli starší tři roky. Ted mám fiat stili famili.Zakoupeno nové. Konečne absolutní spokojenost. Po třech až štyřech letech pujde do světa a zase jen nové. Je to dobrá rada. Proto nehodnotit značky jen podle ojetin...... !

Odpovědět  |   | 
Paloma  |  30. 09. 2007 18:29

Já mám 20 let starý Fiat Panda a nemůžu si na něj stěžovat. Záleží na tom, na jaké auto narazíte.

Odpovědět  |   | 
Pate  |  05. 09. 2007 07:06

Mě se zdá, že jste úplně mimo. Jakej nepěknej estetický dojem z prvních renderů ? Vždyť je to klasická Panda, která je nějakou dobu už na trhu ! Na výstavu jí dali svérázný lak, ale to je všechno ! No a tahle Panda se prodává velmi velmi dobře, v podstatě postavila Fiat opět na nohy, přičemž design je přijímán velmi kladně.
Co se týče spolehlivosti, tak právě Panda dosáhla v dlouhodobém testu (na 100.000 km)německého Auto Bildu, jistě se skřípěním zubů proněmeckých redaktorů, vynikající 8. místo ze 30 testovaných automobilů a předstihla tak i nejednoho "etalona" spolehlivosti.
Závěrem bych rád řekl, že kdo si myslí, že Škodu vyrábí Škoda, Peugeota Peugeot, Fiata Fiat atd., tak je upřímně řečeno mimo. Automobilky si dnes nechají dělat 99% dílů externě, přičemž všechny klíčové díly vyrábí jen několik málo dodavatelů na světě, jejich úroveň kvality je téměř totožná, ať vyrábí třeba pro Renault nebo pro Jaguar, a je dána prostě výrobní technologií. Velký vliv má také úroveň kontrol kvality, protože ta stojí nemalé finance a snad jen tady opravdu může vzniknout nějaký ten rozdíl.
Jinak zejména japonské a německé automobilky používají ke zvýšení spolehlivosti často cheatování - např. při pravidelné servisní kontrole vymění problémové díly, aniž by o tom informovali zákazníka, natožpak aby se tato informace dostala do nějaké statistiky poruch....

Tak to je tak všechno, berte informace obezřetně s nezávislým nadhledem. Automobilový průmysl je největší business na světě, jde o příliš velké peníze. A zamyslete se třeba nad tím, proč má v současnosti Fiat tak rekordní prodeje, když přece "každý ví, jak je Fiat jednoznačně rozvrzané rezavějící poruchové auto". No musí to být jednoznačně tím, že lidí chtějí poruchové vrzající a rezavějící auto, nebo Vás snad napadá jiný důvod ?

Odpovědět  |   | 
Matej Klamo  |  05. 09. 2007 14:07

Dobry den zelam, rad by som upresnil tu poznamku o "nepeknom estetickom dojme", ono, samozrejme kazdy povazuje za pekne nieco ine, o tom je subjektivita nazorov kazdeho z nas.

Samozrejme nepochybujem o uspechoch Fiatu, nehodnotim ani kvalitu ich spracovania, ohodnoteny bol len cisto celkovy vzhlad, samozrejme, ze to je taka ista Panda aka sa vyraba teraz, sice tato ekologicka ma drobne esteticke zmeny masky, ale to su skutocne len detaily. Poznamkou som reagoval najma na zvlastny svetlo zeleny lak a vzor, ktorym auto disponuje, samozrejme nie kazdemu sa Panda (ci uz s tymto lakom, alebo inym) paci.

Inak, len tak na okraj, do informacii, ktore spracovavam sa snazim nepridavat prilis subjektivnych nazorov, aj ked niekedy to nejde, lebo inak by tu boli napisane len suche fakty. A moja poznamka o estetickom dojme, urcite nebola mierena nijak proti automobilke, alebo autu, jednoducho, jej hlavna myslienka bola "pockajme si radsej na prve ozajstne fotografie tohto vozu, uvidime co z toho bude, lebo ten lak (samotny zjav) z tych renderov nevyzera prilis lakavo (aj ked ucel ekologickeho auta nie je v tom aby vyzeralo lakavo)"

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Hyundai má v Česku problém. Prodejci odcházejí, odmítli nové smlouvy

Hyundai má v Česku problém. Prodejci odcház…

Další prodejci vozů Hyundai se údajně chystají nepodepsat novou smlouvu s českým zastoupením. Zákazníci to tak mohou mít dále.

28.  5.  2018 | | 289 N/A
Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Če…

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto Bildu. Pak se vrátila zpátky do České republiky, kde prošla kompletní rozborkou.

23.  5.  2018 | | 51 N/A
V Brně už vám při čištění ulic auto neodtáhnou. Mají lepší metodu

V Brně už vám při čištění ulic auto neodtáh…

V Brně se změní pravidla pro blokové čištění ulic. Bude je zajišťovat město přímo se správou komunikací. Auta, která budou blokovat ulice, již nebudou odtažena.

6.  6.  2018 | | 48 N/A
Slavná závodnice zhodnotila Škodu Kodiaq RS. Její slova asi mnohé nepotěší

Slavná závodnice zhodnotila Škodu Kodiaq RS…

Německá závodnice Sabine Schmitz obkroužila slavnou Severní smyčku Nürburgringu více než 30.000krát. Zajela tam i rekord se Škodou Kodiaq RS, kterou následně zhodnotila.

15.  6.  2018 | | 73 N/A
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí …

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o náběhu výroby nástupce Škody Rapid. Zaměstnanci se musejí potýkat s prvotními problémy.

20.  5.  2018 | | 142 N/A