Fiat Panda Aria: ekologické technologie v kostce

Koumeles  |  04. 09. 2007 10:29  |  [83.208.168.xxx]

Do mesta ideal

Odpovědět  |   | 
Fund  |  04. 09. 2007 18:25  |  [212.80.64.xxx]

do mesta tohle?To radsi na kole ne?

Odpovědět  |   | 
Rudi  |  04. 09. 2007 14:51  |  [62.77.89.xxx]

..jaká bude cena? taky bych se mi libil třeba Prius, jenze kde na to ma normalni clovek vzit?

Odpovědět  |   | 
Fund  |  04. 09. 2007 18:24  |  [212.80.64.xxx]

Kdyz auto, tak hlavne ne fiat..to si na auto hraje,ve skutecnosti je to hromada sroti, mam s tim fakt jen nepekny zkusenosti...a vic uz nemam silu

Odpovědět  |   | 
s.a.m.a.n.  |  08. 09. 2007 16:48  |  [89.24.49.xxx]

Nechápu proč ne fiat.Nesmíte kupovat ojetiny.Každá ojetina jen samé starosti.Je jedno či to je japonec,nenec a nebo české auto.Vystřidal jsem toho dost.To konstatuji že nebyli starší tři roky. Ted mám fiat stili famili.Zakoupeno nové. Konečne absolutní spokojenost. Po třech až štyřech letech pujde do světa a zase jen nové. Je to dobrá rada. Proto nehodnotit značky jen podle ojetin...... !

Odpovědět  |   | 
Paloma  |  30. 09. 2007 18:29  |  [88.101.155.xxx]

Já mám 20 let starý Fiat Panda a nemůžu si na něj stěžovat. Záleží na tom, na jaké auto narazíte.

Odpovědět  |   | 
Pate  |  05. 09. 2007 07:06  |  [195.33.105.xxx]

Mě se zdá, že jste úplně mimo. Jakej nepěknej estetický dojem z prvních renderů ? Vždyť je to klasická Panda, která je nějakou dobu už na trhu ! Na výstavu jí dali svérázný lak, ale to je všechno ! No a tahle Panda se prodává velmi velmi dobře, v podstatě postavila Fiat opět na nohy, přičemž design je přijímán velmi kladně.
Co se týče spolehlivosti, tak právě Panda dosáhla v dlouhodobém testu (na 100.000 km)německého Auto Bildu, jistě se skřípěním zubů proněmeckých redaktorů, vynikající 8. místo ze 30 testovaných automobilů a předstihla tak i nejednoho "etalona" spolehlivosti.
Závěrem bych rád řekl, že kdo si myslí, že Škodu vyrábí Škoda, Peugeota Peugeot, Fiata Fiat atd., tak je upřímně řečeno mimo. Automobilky si dnes nechají dělat 99% dílů externě, přičemž všechny klíčové díly vyrábí jen několik málo dodavatelů na světě, jejich úroveň kvality je téměř totožná, ať vyrábí třeba pro Renault nebo pro Jaguar, a je dána prostě výrobní technologií. Velký vliv má také úroveň kontrol kvality, protože ta stojí nemalé finance a snad jen tady opravdu může vzniknout nějaký ten rozdíl.
Jinak zejména japonské a německé automobilky používají ke zvýšení spolehlivosti často cheatování - např. při pravidelné servisní kontrole vymění problémové díly, aniž by o tom informovali zákazníka, natožpak aby se tato informace dostala do nějaké statistiky poruch....

Tak to je tak všechno, berte informace obezřetně s nezávislým nadhledem. Automobilový průmysl je největší business na světě, jde o příliš velké peníze. A zamyslete se třeba nad tím, proč má v současnosti Fiat tak rekordní prodeje, když přece "každý ví, jak je Fiat jednoznačně rozvrzané rezavějící poruchové auto". No musí to být jednoznačně tím, že lidí chtějí poruchové vrzající a rezavějící auto, nebo Vás snad napadá jiný důvod ?

Odpovědět  |   | 
Matej Klamo  |  05. 09. 2007 14:07  |  [91.127.245.xxx]

Dobry den zelam, rad by som upresnil tu poznamku o "nepeknom estetickom dojme", ono, samozrejme kazdy povazuje za pekne nieco ine, o tom je subjektivita nazorov kazdeho z nas.

Samozrejme nepochybujem o uspechoch Fiatu, nehodnotim ani kvalitu ich spracovania, ohodnoteny bol len cisto celkovy vzhlad, samozrejme, ze to je taka ista Panda aka sa vyraba teraz, sice tato ekologicka ma drobne esteticke zmeny masky, ale to su skutocne len detaily. Poznamkou som reagoval najma na zvlastny svetlo zeleny lak a vzor, ktorym auto disponuje, samozrejme nie kazdemu sa Panda (ci uz s tymto lakom, alebo inym) paci.

Inak, len tak na okraj, do informacii, ktore spracovavam sa snazim nepridavat prilis subjektivnych nazorov, aj ked niekedy to nejde, lebo inak by tu boli napisane len suche fakty. A moja poznamka o estetickom dojme, urcite nebola mierena nijak proti automobilke, alebo autu, jednoducho, jej hlavna myslienka bola "pockajme si radsej na prve ozajstne fotografie tohto vozu, uvidime co z toho bude, lebo ten lak (samotny zjav) z tych renderov nevyzera prilis lakavo (aj ked ucel ekologickeho auta nie je v tom aby vyzeralo lakavo)"

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků

Nejčtenější články

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy Škoda na krytech motorů

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy …

Napadlo vás někdy, co se skrývá pod logy na krytech motorů vozů Škoda nebo Seat? Video odhaluje očekávanou pravdu.

6.  4.  2018 | | 104 N/A
Takto mohla vypadat první Octavia, kdyby Škoda neskončila v rukou VW

Takto mohla vypadat první Octavia, kdyby Šk…

Depozitář slavné italské karosárny Bertone jde do dražby. Ve stozích skic byl objeven poklad – pravděpodobně kresba první generace Škody Octavia!

26.  3.  2018 | | 92 N/A
Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková Octavia za 330.000 Kč

Volkswagen ukázal nový sedan. Je to taková …

Volkswagen připravil novinku pro čínský trh. Lavida Plus představuje novou generaci modelu Lavida. Premiéru zažije tento měsíc v Pekingu.

11.  4.  2018 | | 9 N/A
Takto zrychluje budoucí nejrychlejší hyperauto světa. Čekali jste více?

Takto zrychluje budoucí nejrychlejší hypera…

Devel Sixteen nepřestává šokovat svět. V nejvýkonnějším provedení má mít až 5000 koní, ani „běžná“ verze však není k zahození. Nebo je vám výkon 3000 koní málo?

16.  4.  2018 | | 18 N/A
Další oběť Nürburgringu: Totální havárie Porsche Cayman GT4 Clubsport

Další oběť Nürburgringu: Totální havárie Po…

Na Nürburgringu začala sezona 2018. Hned v úvodu to při závodech odnesl jeden exemplář modelu Porsche Cayman GT4 Clubsport.

26.  3.  2018 | | 7 N/A