Fiat Panda Aria: ekologické technologie v kostce

Koumeles  |  04. 09. 2007 10:29

Do mesta ideal

Odpovědět  |   | 
Fund  |  04. 09. 2007 18:25

do mesta tohle?To radsi na kole ne?

Odpovědět  |   | 
Rudi  |  04. 09. 2007 14:51

..jaká bude cena? taky bych se mi libil třeba Prius, jenze kde na to ma normalni clovek vzit?

Odpovědět  |   | 
Fund  |  04. 09. 2007 18:24

Kdyz auto, tak hlavne ne fiat..to si na auto hraje,ve skutecnosti je to hromada sroti, mam s tim fakt jen nepekny zkusenosti...a vic uz nemam silu

Odpovědět  |   | 
s.a.m.a.n.  |  08. 09. 2007 16:48

Nechápu proč ne fiat.Nesmíte kupovat ojetiny.Každá ojetina jen samé starosti.Je jedno či to je japonec,nenec a nebo české auto.Vystřidal jsem toho dost.To konstatuji že nebyli starší tři roky. Ted mám fiat stili famili.Zakoupeno nové. Konečne absolutní spokojenost. Po třech až štyřech letech pujde do světa a zase jen nové. Je to dobrá rada. Proto nehodnotit značky jen podle ojetin...... !

Odpovědět  |   | 
Paloma  |  30. 09. 2007 18:29

Já mám 20 let starý Fiat Panda a nemůžu si na něj stěžovat. Záleží na tom, na jaké auto narazíte.

Odpovědět  |   | 
Pate  |  05. 09. 2007 07:06

Mě se zdá, že jste úplně mimo. Jakej nepěknej estetický dojem z prvních renderů ? Vždyť je to klasická Panda, která je nějakou dobu už na trhu ! Na výstavu jí dali svérázný lak, ale to je všechno ! No a tahle Panda se prodává velmi velmi dobře, v podstatě postavila Fiat opět na nohy, přičemž design je přijímán velmi kladně.
Co se týče spolehlivosti, tak právě Panda dosáhla v dlouhodobém testu (na 100.000 km)německého Auto Bildu, jistě se skřípěním zubů proněmeckých redaktorů, vynikající 8. místo ze 30 testovaných automobilů a předstihla tak i nejednoho "etalona" spolehlivosti.
Závěrem bych rád řekl, že kdo si myslí, že Škodu vyrábí Škoda, Peugeota Peugeot, Fiata Fiat atd., tak je upřímně řečeno mimo. Automobilky si dnes nechají dělat 99% dílů externě, přičemž všechny klíčové díly vyrábí jen několik málo dodavatelů na světě, jejich úroveň kvality je téměř totožná, ať vyrábí třeba pro Renault nebo pro Jaguar, a je dána prostě výrobní technologií. Velký vliv má také úroveň kontrol kvality, protože ta stojí nemalé finance a snad jen tady opravdu může vzniknout nějaký ten rozdíl.
Jinak zejména japonské a německé automobilky používají ke zvýšení spolehlivosti často cheatování - např. při pravidelné servisní kontrole vymění problémové díly, aniž by o tom informovali zákazníka, natožpak aby se tato informace dostala do nějaké statistiky poruch....

Tak to je tak všechno, berte informace obezřetně s nezávislým nadhledem. Automobilový průmysl je největší business na světě, jde o příliš velké peníze. A zamyslete se třeba nad tím, proč má v současnosti Fiat tak rekordní prodeje, když přece "každý ví, jak je Fiat jednoznačně rozvrzané rezavějící poruchové auto". No musí to být jednoznačně tím, že lidí chtějí poruchové vrzající a rezavějící auto, nebo Vás snad napadá jiný důvod ?

Odpovědět  |   | 
Matej Klamo  |  05. 09. 2007 14:07

Dobry den zelam, rad by som upresnil tu poznamku o "nepeknom estetickom dojme", ono, samozrejme kazdy povazuje za pekne nieco ine, o tom je subjektivita nazorov kazdeho z nas.

Samozrejme nepochybujem o uspechoch Fiatu, nehodnotim ani kvalitu ich spracovania, ohodnoteny bol len cisto celkovy vzhlad, samozrejme, ze to je taka ista Panda aka sa vyraba teraz, sice tato ekologicka ma drobne esteticke zmeny masky, ale to su skutocne len detaily. Poznamkou som reagoval najma na zvlastny svetlo zeleny lak a vzor, ktorym auto disponuje, samozrejme nie kazdemu sa Panda (ci uz s tymto lakom, alebo inym) paci.

Inak, len tak na okraj, do informacii, ktore spracovavam sa snazim nepridavat prilis subjektivnych nazorov, aj ked niekedy to nejde, lebo inak by tu boli napisane len suche fakty. A moja poznamka o estetickom dojme, urcite nebola mierena nijak proti automobilke, alebo autu, jednoducho, jej hlavna myslienka bola "pockajme si radsej na prve ozajstne fotografie tohto vozu, uvidime co z toho bude, lebo ten lak (samotny zjav) z tych renderov nevyzera prilis lakavo (aj ked ucel ekologickeho auta nie je v tom aby vyzeralo lakavo)"

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocen…

Vozy Škoda jsou známé pro svá chytrá řešení. Mnohdy přitom ve vztahu k uživatelské přívětivosti stačí i maličkost, tak jako v případě novinky u hatchbacku Scala.

10.  12.  2018 | | 405 N/A
Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal

Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým aut…

Dvoudveřové komfortní kupé na základě Superbu. Tuto bombu si v roce 2002 přáli v sérii nejen zarytí fanoušci Škodovky. Vždyť koncept Tudor vypadal tak reálně, tak dosažitelně. V historii automobilky však dodnes patří k těm nikdy nesplněným snům…

9.  12.  2018 | | 51 N/A
Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka…

Příchod modelu Camry na český trh si Toyota nemohla naplánovat lépe. Výhradně hybridní sedan se chce zalíbit firmám, které ztrácejí zájem o naftové vozy.

24.  11.  2018 | | 179 N/A
Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply c…

Škoda se s modelem Scala chystá na další krok v evoluci svého designového jazyka. Nápis na zadních dveřích, plynulejší křivky či další inspirace křišťálem. To vše v rámci nového sloganu.

22.  11.  2018 | | 60 N/A
Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím nekoupíte. Nahradí ji elektrická verze

Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím ne…

Ambiciózní znovuzrození Avie pomalu zhasíná. Aktuální verze nesplňuje nové emisní limity a tak bude její výroba v Přelouči ukončena.

25.  11.  2018 | | 74 N/A