Fiat Panda Anniversary: medvídek slaví třicátiny

Fiat Panda Anniversary: medvídek slaví třicátiny

Může se to zdát k nevíře, ale uběhlo již 30 let od doby, kdy se světu představil Fiat Panda první generace. Stalo se tak v roce 1980, kdy svět začalo zaplavovat malé praktické autíčko s designem Giorgetta Giugiara. Trvalo dalších 23 roků, než se příběh první generace Pandy uzavřel a světlo světa spatřila generace druhá, která se úspěšně prodává dodnes.

Toto nemalé jubileum jména Panda se Fiat rozhodl oslavit vcelku obvyklým způsobem, zvláštní narozeninovou edicí, přesto v trochu netradičním provedení. Většina podobných edicí totiž oplývá výbavou a v cenících se nesápe zrovna po nejnižších příčkách; však vzpomeňme na cokoli od Opelových „Edition 2000” až po škodovácké „Edice 100” - nabídky to byly výhodné, přesto ne z nejlevnějších.

Fiat na to jde jinak a její Panda Anniversary bude vycházet z dostupného provedení Active s motorem 1,1i. K tomuto provedení přidá čalounění z černé „džínoviny” známé z modelu 4x4, do černa laděné B a C sloupky a k dispozici bude jen v bílé, červené a žluté barvě. A to je zkrátka vše.

Cena však zůstane na stále stejných 9 950 Eurech verze 1,1 Active. Hovoříme tedy o ceně německé, snad se narozeninový méďa dostane i k nám, s podobnou nabídkou by jistě měl šanci na úspěch i v našich zeměpisných šířkách.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat Panda Anniversary v rudém provedení
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků