Nechápu výkony těch motorů - speciálně 1,3 -44kW - Subaru Justy má se stejným objemem 69kW!!
Doufám že zároveň vymění i tu hnusnou palubovku. Je fakt odporná a jen odhání zákazníky. Vůbec Fiat má ty palubovky poslední dobou hnusné. A taky by mohly konečně dělat i třídveřovou verzi. Nechápu že tak malé auta se vůbec děkají pětidveřové. Větší kola za příplatek by taky neškodily. Jinak se mi to auto líbí, cena je dobrá, dokonce bych o něm i uvažoval, ale jsou tu ty ale...
Já naprosto souhlasím s TOMEM! Servis sice nemá nic společného s autem, ale se značkou jako takovou ano! Patří to do komunikace, což je součást marketingu, pokud to někdo neví, takže to v konečném důsledku dělá reklamu celé značce FIAT a ta by se měla postarat o to, aby byl servis a přístup zaměstnanců, jak se patří!!!
Souhlas ja mel jen driv ojete Fiaty(Regata,Tipo,Punto) s kterymi jsem chodil do neznackovych a byl jsem max.spokojeny,ted mam novy Punto a auto je super 2 roky je zaruka takze neznackovy nehrozi a ve znackovem alespon v Brne delaji z lidi blbce a nikam jinam jit nemuzu v celem Brne a okoli jen Motortec,az skonci zaruka nikdy me uz neuvidi!!!!!
Doufám, že průchodnost bude nejmíň tak dobrá jako u staré Pandy čtyřkolky, ta projela všude, máme ve firmě verzi Van a kde projede např. Patrol, tak Panda taky
..škoda, že je to Fiat..
Škoda, že jsi hlupák...
A Ty už jsi měl Fiata? (že nejsi takový hlupák)
ja ano, dokonce 4x a to 1xTipo, 2xTempra, 1xBravo, k tomu 1xAlfa, k tomu strejda asi 3 nebo 4x Croma, druhy strejda ma Punto...- malo kdy pouzivam ostry vyraz na diskusi, spis jeste nikdy, ale u tebe udelam vyjimku - jsi proste magor
Proč hned ta silná slova? Já už jsem měl taky 2 Fiaty - naposled Punto. Proti autu samotnému nic nemám, byl jsem spokojen - ale bohužel servis stojí za.. (a auto bez servisu - hmmm.) Potud můj vlastní názor - pokud máš jiný - prosím, prosím - nech si ho - nikdo Ti jej nebere..
Hádat se s tebou nebudu a urážky si nech..
TOM: Tomu nějak nerozumím - s autem jsi byl spokojen, ale se servisem ne, tak proč píšeš takovýhle kraviny?? Servis je jen o lidech a najít ten správný není jen tak. A to platí o všech značkách.
Protože servis k autu prostě patří. A pokud se nemůžeš spolehnout ani na značkový servis oficiálního prodejce, tak je někde něco špatně. Existují bohužel důvody, proč jezdit s firemním autem do "značkového" servisu a potom na výběr moc nemáš. Můj původní příspěvek tak byl také míněný - auto se mi líbí, určitě je praktické, ale bohužel si ho nepůjdu koupit, protože.. To je ale jenom můj názor a nikomu ho nenutím.
IMHO nenajdeš v Čechách značku, která by neměla alespoň jeden servis na h.... Stačí si projít diskuse třeba tady - třeba někdo s Mercedesem jezdí do Německa, někdo "překlepe" záruku a pak auto dáva do neznačkového, ale spolehlivého servisu (třeba můj případ).Navíc, i když si vyberete servis, který je OK, stačí, aby ti dva jediní dobří automechanici odešli jinam.
přesně tak, nelíbí se ti servis, tak di jinam, sou to přece tvoje peníze, to nijak neospravedlňuje průpovídky typu " je to FIAT " to nemá s autem nic společného.
Řekl jsi to sám - přesně tak - jsou to moje peníze a proto - "škoda jen, že je to FIAT" - já do téhle značky už nepůjdu..
K tomu se připojím, on se vždy u tématu FIAT vždy nějaký " znalec " najde. Měl jsem 125, 127, 128 rally, Regatu, 3 x Uno, 2 x Tipo, Themu, 33 16V 4x4, 155, Punto, Stilo a kromě jednoho Una, které mělo najeto cca 300.000 a kromě motoru bylo všechno na odpis byly všechny tyto auta skvělé. On se ovšem vždy najde magor, kterého zkušenosti pochází od sestřenice bratra jeho souseda, který si koupil Cromu, kterou někdo v Itálii vyhodil a na které se nějaký překupník pěkně napakoval a která byla skutečně pěkný šrot...
Je to jak říkáš. Těch znalců z "vlastní zkušenosti" je na těchto diskusích dost a dost. Není nad vlastní zkušenost (125, Tipo, Brava a Alfa 147). Bravo Cuore Sportivo.
cekal jsem kdo nabidne maly auto s pohonem 4*4 - nejak mi chybelo na trhu, nebo pokud o nem nevim tak mi dejte vedet.
Což takhle Subaru Justy nebo Suzuki Ignis, To nejsou dostatečně malé automobily
No jo, ale Justy stojí půl mega, Ignis má "jen" 1.5 ve čtyřkolce. Ale to Justy není špatná volba, u Ignise bych si nebyl jist.
Jsem zvědav na Pandu 4x4.
Vždyť Justy a Ignis jsou ty samé auta. Stejné motory akorát Justy je 4x4 i v 1.3.
1.3 Multijet je uz od svojho uvedenia na trh nedostatkovy tovar. Produkcia bezi na 100% a nestaci to. Ved ide na dracku aj v autach Opel a Suzuki ..
potvrdzujem, ten motor (1,3 turbodehet) je malý zázrak. Skúšal som ho v Ignise. Oproti 1,4 TDI od VW je neporovnateľne lepší.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.