Fiat Panda 4x4 vyjíždí do terénu (doplněno)

Malý Fiat Panda, novinka loňského léta, dostane pohon všech kol. K prodejcům dorazí už 16. října, ceny budou začínat přibližně na 11 700 eurech. Na německém trhu se bude „terénní“ Panda nabízet ve verzích 4x4 a 4x4 Climbing. První, levnější verze má zvýšený podvozek o 52 mm, druhá, dražší o 54 mm. Mezi další odlišovací znaky patří střešní nosič a upravené nárazníky vpředu i vzadu; zkrátka Climbing bude více připomínat offroad. 4x4 bude stát na pneumatikách 165/70 R14, Climbing na 185/65 R14.

Zpočátku se bude Panda 4x4 nabízet jen s motorem 1.2 44 kW se spotřebou 6,6 l na sto km. V létě 2005 se pak přidá nafťák 1.3 JTD 51 kW, který si už našel svoje místo jak v Puntu, tak standardní Pandě. Pohon se v běžném provozu přenáší na přední nápravu, pokud je ale potřeba, viskózní spojka zařídí i přiřazení zadních kol. Novinkou je nezávislé zavěšení zadních kol oproti vlečeným ramenům u standardní dvoukolky. „Terénní“ Panda 4x4 bude stát dle předběžných odhadů 12 tisíc eur, tedy cca 350 tisíc korun.

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků