Fiat Panda 4x4: drobek na cesty i necesty

Vana666  |  30. 08. 2012 07:12

Pochybuji o pravdivosti tvrzení že "...Točivý moment motoru se na kola obou náprav trvale přenáší prostřednictvím systému Torque on Demand využívajícího dvojice elektronicky řízených diferenciálů..."

Mnohem přesvědčivější je například tato formulace:"...permanent four-wheel drive system that incorporates a “torque on demand” transmission system, two differentials and an electronically controlled coupling..."
tedy že je v systému použita pouze běžná elektronicky řízená mezinápravová spojka

http://www.caradvice.com.au/188585/fiat-panda-4x4-min... ...

Odpovědět  |   | 
Rattus rattus  |  30. 08. 2012 08:40

0,9 TA byl motorem roku vyhlášen omylem Tedy vlastně ne omylem,ale hlasy zelených fašistů

Odpovědět  |   | 
ccc  |  30. 08. 2012 09:02

A ty to víš nelépe, protože jsi o tom četl na diskusích.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  30. 08. 2012 09:07

no mnohem lepší je přečíst si test a diskuzi, než ten motor koupit

Odpovědět  |   | 
ccc  |  30. 08. 2012 09:43

Věřit tomu, co lidi nažbleptají na diskusích, nebo ti pseudonovináři, může jen slabomyslný prosťáček.

Odpovědět  |   | 
P  |  30. 08. 2012 09:55

Imylem jsi vznikl ty z tvy matky!

Odpovědět  |   | 
Rattus rattus  |  30. 08. 2012 10:57

Už ten motor máš? Doufám ,že né. To nepřeji ani takové piči jako jsi ty. P

Odpovědět  |   | 
P  |  30. 08. 2012 12:32

Tos psal svy matce, ne?

Odpovědět  |   | 
Rattus rattus  |  30. 08. 2012 14:43

Ne . Ty matku ani nemáš.

Odpovědět  |   | 
Rattus rattus  |  30. 08. 2012 10:59

Nejlépe to víš ty. Protože to máš doma jako malou elektrárnu. Do auta je to na hovno.

Odpovědět  |   | 
Rattus rattus  |  30. 08. 2012 14:44

Už má P nakoupeno do školy? Už se to blíží

Odpovědět  |   | 
Rattus rattus  |  30. 08. 2012 15:04
miki  |  30. 08. 2012 15:45

Ty už jsi toho asi musel vyhulit....

Odpovědět  |   | 
Rattus rattus  |  30. 08. 2012 18:25

Mi starší už žádné sračky nehulíme. Co hulíš Ty? A co hulí člověk co si nechá do moderního auta zabudovat motor,co má horší kulturu chodu než 1,3 OHV ? Nebo 1,4 ropák 3 válec? Vždyť to třepe celým autem

Odpovědět  |   | 
xerpir  |  02. 09. 2012 22:53

boha proč na tyhle diskuze pokaždý vlezou nějaký zmrdi a léčej si tu mindráky... tak si vozte prdele třeba v pětilitrech s osmi cilindrama, když vás nesere že to vytáhnete z garáže jednou za uherák, aby sousedi věděli, že nejste jen tak debilní, že jste si to vůbec koupili, ale že to furt ještě máte.. Někomu se tyhle prdítka líbit můžou, už třeba pro jejich ceny... A rozhodně je z konstrukčního hlediska větší frajeřina udělat dvouválcový hejblátko s malou spotřebou a výkonem tak tak aby se to auto rozjelo a uvezlo 2 lidi s nákupem, než dvoutunový hovado se stovkama kilowat a tisícem newtonmetrů pro podobný debílky jako jsou v "topgýru", aby se tam měli nad čim rozplývat..

Odpovědět  |   | 
Rattus rattus  |  03. 09. 2012 10:53

Přečti si ,kdo první začal psát kraviny. Například jak někdo vznikl omylem z matky a tak. Jinak to dvouválcové hejblátko v reálu žádnou malou spotřebu nemá a ještě obtěžuje vibracemi .

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 183 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro