Fiat Panda 4x4: drobek na cesty i necesty

Vana666  |  30. 08. 2012 07:12

Pochybuji o pravdivosti tvrzení že "...Točivý moment motoru se na kola obou náprav trvale přenáší prostřednictvím systému Torque on Demand využívajícího dvojice elektronicky řízených diferenciálů..."

Mnohem přesvědčivější je například tato formulace:"...permanent four-wheel drive system that incorporates a “torque on demand” transmission system, two differentials and an electronically controlled coupling..."
tedy že je v systému použita pouze běžná elektronicky řízená mezinápravová spojka

http://www.caradvice.com.au/188585/fiat-panda-4x4-min... ...

Odpovědět  |   | 
Rattus rattus  |  30. 08. 2012 08:40

0,9 TA byl motorem roku vyhlášen omylem Tedy vlastně ne omylem,ale hlasy zelených fašistů

Odpovědět  |   | 
ccc  |  30. 08. 2012 09:02

A ty to víš nelépe, protože jsi o tom četl na diskusích.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  30. 08. 2012 09:07

no mnohem lepší je přečíst si test a diskuzi, než ten motor koupit

Odpovědět  |   | 
ccc  |  30. 08. 2012 09:43

Věřit tomu, co lidi nažbleptají na diskusích, nebo ti pseudonovináři, může jen slabomyslný prosťáček.

Odpovědět  |   | 
P  |  30. 08. 2012 09:55

Imylem jsi vznikl ty z tvy matky!

Odpovědět  |   | 
Rattus rattus  |  30. 08. 2012 10:57

Už ten motor máš? Doufám ,že né. To nepřeji ani takové piči jako jsi ty. P

Odpovědět  |   | 
P  |  30. 08. 2012 12:32

Tos psal svy matce, ne?

Odpovědět  |   | 
Rattus rattus  |  30. 08. 2012 14:43

Ne . Ty matku ani nemáš.

Odpovědět  |   | 
Rattus rattus  |  30. 08. 2012 10:59

Nejlépe to víš ty. Protože to máš doma jako malou elektrárnu. Do auta je to na hovno.

Odpovědět  |   | 
Rattus rattus  |  30. 08. 2012 14:44

Už má P nakoupeno do školy? Už se to blíží

Odpovědět  |   | 
Rattus rattus  |  30. 08. 2012 15:04
miki  |  30. 08. 2012 15:45

Ty už jsi toho asi musel vyhulit....

Odpovědět  |   | 
Rattus rattus  |  30. 08. 2012 18:25

Mi starší už žádné sračky nehulíme. Co hulíš Ty? A co hulí člověk co si nechá do moderního auta zabudovat motor,co má horší kulturu chodu než 1,3 OHV ? Nebo 1,4 ropák 3 válec? Vždyť to třepe celým autem

Odpovědět  |   | 
xerpir  |  02. 09. 2012 22:53

boha proč na tyhle diskuze pokaždý vlezou nějaký zmrdi a léčej si tu mindráky... tak si vozte prdele třeba v pětilitrech s osmi cilindrama, když vás nesere že to vytáhnete z garáže jednou za uherák, aby sousedi věděli, že nejste jen tak debilní, že jste si to vůbec koupili, ale že to furt ještě máte.. Někomu se tyhle prdítka líbit můžou, už třeba pro jejich ceny... A rozhodně je z konstrukčního hlediska větší frajeřina udělat dvouválcový hejblátko s malou spotřebou a výkonem tak tak aby se to auto rozjelo a uvezlo 2 lidi s nákupem, než dvoutunový hovado se stovkama kilowat a tisícem newtonmetrů pro podobný debílky jako jsou v "topgýru", aby se tam měli nad čim rozplývat..

Odpovědět  |   | 
Rattus rattus  |  03. 09. 2012 10:53

Přečti si ,kdo první začal psát kraviny. Například jak někdo vznikl omylem z matky a tak. Jinak to dvouválcové hejblátko v reálu žádnou malou spotřebu nemá a ještě obtěžuje vibracemi .

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 73 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Kultura Bosozuku představuje největší japon…

Ono je to vlastně diskutabilní: pro nás je to něco okázalého a nevídaného, ale v Japonsku jsou tyto bizarnosti na denním pořádku.

10.  8.  2019 | | 28 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A