Fiat Panda 4x4: ceny a výbavy na českém trhu

Na českém trhu se začala prodávat „terénní“ verze Fiatu Panda s pohonem všech kol. Nabízí se ve verzích 4x4 a 4x4 Climbing. První, levnější, verze má zvýšený podvozek o 52 mm, druhá o 54 mm. Mezi další odlišovací znaky patří střešní nosič a upravené nárazníky vpředu i vzadu; zkrátka Climbing více připomíná offroad. Levnější model stojí na pneumatikách 165/70 R14, Climbing na 185/65 R14. Oba modely mají společné interiéry, volit můžete mezi kombinací šedé + červené a šedé + žluté.

Zpočátku je Panda 4x4 nabízena pouze s motorem 1.2 44 kW se spotřebou 6,6 l na sto km. V létě 2005 se pak přidá nafťák 1.3 JTD 51 kW, který si už našel svoje místo jak v Puntu, tak standardní Pandě. Pohon se v běžném provozu přenáší na přední nápravu, pokud je ale potřeba, viskózní spojka zařídí i přiřazení zadních kol. Novinkou je nezávislé zavěšení zadních kol oproti vlečeným ramenům u standardní dvoukolky.

Základní model stojí 339 900 Kč, 4x4 Climbing pak 374 900 Kč. V základní výbavě je airbag řidiče, ABS, posilovač řízení, centrální zamykání, elektrické ovládání předních oken a příprava pro rádio. 4x4 Climbing přidává airbag spolujezdce, přední mlhovky, manuální klimatizaci či dálkově ovládaný centrál.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků