Fiat Panda 4x4: ceny a výbavy na českém trhu

Na českém trhu se začala prodávat „terénní“ verze Fiatu Panda s pohonem všech kol. Nabízí se ve verzích 4x4 a 4x4 Climbing. První, levnější, verze má zvýšený podvozek o 52 mm, druhá o 54 mm. Mezi další odlišovací znaky patří střešní nosič a upravené nárazníky vpředu i vzadu; zkrátka Climbing více připomíná offroad. Levnější model stojí na pneumatikách 165/70 R14, Climbing na 185/65 R14. Oba modely mají společné interiéry, volit můžete mezi kombinací šedé + červené a šedé + žluté.

Zpočátku je Panda 4x4 nabízena pouze s motorem 1.2 44 kW se spotřebou 6,6 l na sto km. V létě 2005 se pak přidá nafťák 1.3 JTD 51 kW, který si už našel svoje místo jak v Puntu, tak standardní Pandě. Pohon se v běžném provozu přenáší na přední nápravu, pokud je ale potřeba, viskózní spojka zařídí i přiřazení zadních kol. Novinkou je nezávislé zavěšení zadních kol oproti vlečeným ramenům u standardní dvoukolky.

Základní model stojí 339 900 Kč, 4x4 Climbing pak 374 900 Kč. V základní výbavě je airbag řidiče, ABS, posilovač řízení, centrální zamykání, elektrické ovládání předních oken a příprava pro rádio. 4x4 Climbing přidává airbag spolujezdce, přední mlhovky, manuální klimatizaci či dálkově ovládaný centrál.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků