Fiat Panda 4x4: ceny a výbavy na českém trhu

Na českém trhu se začala prodávat „terénní“ verze Fiatu Panda s pohonem všech kol. Nabízí se ve verzích 4x4 a 4x4 Climbing. První, levnější, verze má zvýšený podvozek o 52 mm, druhá o 54 mm. Mezi další odlišovací znaky patří střešní nosič a upravené nárazníky vpředu i vzadu; zkrátka Climbing více připomíná offroad. Levnější model stojí na pneumatikách 165/70 R14, Climbing na 185/65 R14. Oba modely mají společné interiéry, volit můžete mezi kombinací šedé + červené a šedé + žluté.

Zpočátku je Panda 4x4 nabízena pouze s motorem 1.2 44 kW se spotřebou 6,6 l na sto km. V létě 2005 se pak přidá nafťák 1.3 JTD 51 kW, který si už našel svoje místo jak v Puntu, tak standardní Pandě. Pohon se v běžném provozu přenáší na přední nápravu, pokud je ale potřeba, viskózní spojka zařídí i přiřazení zadních kol. Novinkou je nezávislé zavěšení zadních kol oproti vlečeným ramenům u standardní dvoukolky.

Základní model stojí 339 900 Kč, 4x4 Climbing pak 374 900 Kč. V základní výbavě je airbag řidiče, ABS, posilovač řízení, centrální zamykání, elektrické ovládání předních oken a příprava pro rádio. 4x4 Climbing přidává airbag spolujezdce, přední mlhovky, manuální klimatizaci či dálkově ovládaný centrál.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků