Fiat Panda 2010: do nového roku s jemnými změnami

Fiat Panda 2010: do nového roku s jemnými změnami

Dostupný italský prcek, který si od svého uvedení na trh získal už přes 1 a půl milionů zákazníků, bude od nového roku nabízen v trochu vylepšeném a modernějším kabátku. Změn je však jako šafránu, a tak se na Pandu musíme pro poznání všech úprav podívat trochu pozorněji.

Zatímco nejvýraznější exteriérovou úpravou je lakovaná maska chladiče, opomenout nesmíme ani větší zpětná zrcátka a pevnější hliníkovou část ližin. Další změny týkající se zevnější stránky objevíme pak už jenom v katalogu, kde budou k dispozici nové typy litých kol a čtyři nové barevné odstíny. Co se týče, interiéru zde najdeme změny také pouze „katalogové“.
Z hlediska technického se Fiat příliš nepolepšil, zde je novinkou pouze 1,2 litrový benzínový agregát, jenž se bude vyznačovat nízkou kombinovanou spotřebou kolem 4,8 l/100 km. Nabídne přitom dostačující výkon 69 koní.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat Panda
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků