Fiat oznámil ceny modelu tipo combi. Příplatek za větší kufr je 30 tisíc

8 komentářů

sumi
1. února • 11:48

Konečně po pár letech zase kombík od Fiatu
A je moc pěkný za dobré peníze.
Dobrá zpráva.

jarda
1. února • 6:49

Pekne auto, skoda toho motoru 1.6 benzin, ze neni s manualni prevodovkou a treba mohl byt i s turbem, to by pak jelo urcitepekne.

Libor
7. dubna • 17:20

Ona ta 1,4 T jet je ještě dynamičtější než 1,6 multijet, i když mají oba motory, stejný výkon 88 kw.

šéfér
31. ledna • 19:17

Myslím, že se Fiat pochlapil, auto je to hezké a cena přijatelná i pro domácnosti. Flét ma jiné priority.

fela
1. února • 7:44

Aj ja fandím takýmto autám. Možno preto, že keď som už po x rokoch podnikania došiel do stavu, že si môžem kúpiť napr. prémiové auto, už po takom niečom netúžim.
Holt človek zostarne, hádam aj zmúdrie, a priority sa výrazne zmenia.

Axel Toronto (xax41)
31. ledna • 14:52

V lete 96 jsem v Brne na Lesne kupoval Felicii Kombi - 1.3 GLX, bila skladovka z roku 95, udajne motor predelany na GLXi ( 50kW ). Ze byla lonsky rok, tak mi dali slevu na to i, cilii asi 10 tisic, presto stala cca 300 000. Koupil jsem na ni hezka 15ti palcova kola se 185/55 gumama ( cca 25 tisic ), nechal nalakovat narazniky a zrcatka do barvy auta ( cca 5 tisic ), radio Pioneer s CD Changerem, repro Canton Pullman do dveri a zadniho plata plus zesilovac ( cca 30 tisic ) a to nebyla v aute ani priprava na autoradio, tj. vsechny kabely vcetne tech na repro do dveri tahat sam, delat pruvlaky, vrtat strechu kvuli orig. antene atd., palubni pocitac si uz cenu nepamatuji, ale cca 5 tisic, Hagusy s montazi taky cca 5 tisic, v cca 15ti tisicich jsem jel do Kurimi k Michlovi nechat zvednout vykon z 50ti na 55kW a ten na brzde zjistil, ze moje auto ma nejakych 43kW a ze na me na Lesne udelali boudu, ze vymenili pouze ridici jednotku. Hral si s mym autem ze me pritomnosti tenkrat cele odpoledne, nekolikrat na brzde, nekolikrat to byl on i mladej Michl projet a po cca peti hodinach jsem mel nejakych 55kW. Rozdil byl na tu bidu opravdu citit. Vzal si ode mne tenkrat 5 tisic. Proc to pisu? Jsme na nejakych 375ti litrech a doplnky ktere jsem vypsal jsou veci, ktere jsou plus minus stejne v tom Tipu. ktere stoji v nejdrazsi konfiguraci s motorem o 20 koni silnejsim o 18 tisic korun vic, ale porad mi v te Felicii schazelo ABS, ESP, Airbagy, el. okna, zrcatka, kozenej volant, tempomat, klimatizace ( dokonce automaticka ),... O deformacnich zonach Felicie ( vlastne Favorita ) nema cenu se zminovat, o rok a pul pozdeji v zime zacala nejenom ze zadniho vika vytekat rezava voda a to neberu v potaz, ze v roce 96 bylo v cesku 300 litru vic, nez dneska tech 400 za Tipo. Navic ta Felicia byla krom Opel Corsa a par malej Korejskejch tehdy vylozene odpadu nejlevnejsi auto. Takze ja ho vidim jako slusne auto doslova za hubicku.

DDT
1. února • 4:06

to musel být ale silnej zážitek s tou felicii, že si to tak všechno pamatuješ...

Axel Toronto (xax41)
1. února • 10:49

Jeden z nejhorsich v mem zivote. Dva roky pred ni jsem kupoval zanovni E34 540i Touring, takze to byl skok po hlave do sracek. Potrebovali jsme ale rychle nejake penize na vyhodnou koupi vetsiho bytu, tak jsem bavo prodal panovi ktery o nej mel zajem, asi tri tydny jsem jezdil mym druhym autem ( MX-3 ) a mezitim shanel nejakeho kombika. Ona ale v roce 96 nebyla situace s ojetymi auty v cesku nijak ruzova ( po bazarech vylozene popelnice ) a tak jsem rozhodl novou Felicii. A co bylo dal je vyse.

Doporučujeme

Články odjinud