Fiat Multipla 1.9 JTD: ideál pro rodinu (velký test)

Martin  |  02. 05. 2005 08:47

Multipla je genialne vymyslene auto (kdo zkusil tak vi), a ted po faceliftu vypada i ze predu celkem normalne. Velmi dobr volba. Skoda omezene nabidky motoru.

Odpovědět  |   | 
Haya  |  02. 05. 2005 09:35

stará Multipla je dokonce vystavena v muzeu moderního umění v New Yorku, takže je to jen v lidech, většina to nezvládla. 

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  02. 05. 2005 18:15

To ze je neco vystaveno v muzeu moderniho umeni neznamena zadnou kvalitu a dokonce ani to ze jde o umeni.

Odpovědět  |   | 
Palmexman  |  02. 05. 2005 21:29

Touto větou ovšem můžete vyvrátit jakýkoliv argument.

Odpovědět  |   | 
Pavel Kaktus  |  03. 01. 2008 21:45

Typicky "české" zpochybnění čehokoliv na základě emocionální nevyrovnanosti.
Vy budete nejspíš ta většinová většina .

Odpovědět  |   | 
Marek  |  02. 05. 2005 17:29

Čo sa týka dizajnu, tak stará Multipla je jedno z najhnusnejších áut, ak nie úplne naj...

Táto nová už vyzerá zvonku trochu lepšie, ale nie je to podľa mojho gusta. A ten interiér sa mi už vobec nepáči, takéto typy vobec nemusím.

Odpovědět  |   | 
Venda  |  26. 11. 2006 00:32

Dobrý den. Pro všechny příznivce je tu Multipla klub. Více informací najdete na www.multiplaklub.wz.cz

Odpovědět  |   | 
pepa  |  04. 01. 2010 20:36

Geniální, mám druhou, první byla 1,6 benzín, za 6 let najeto 200 000 km. Tahle je 1,9 TD. Stará měla geniální protizlodějský vzhled: jak okomentovat to, když ten typický panáček s taškou přes rameno a křivým pohledem na parkovišti přijde k vám a nezdrží se komentáře "jak se mu to auto nelíbí". Ani nevěděl jak mě to potěšilo :)

Nejvíc mě ale dostaly jízdní vlastnosti. V serpentínách (ne v plném naložení) to dokáže uhnat 95 % aut, když jedete 110 km/h po dálnici přes hory od Gratzu do Vídně stále v levém pruhu a předjede vás jenom další Fiat, tak se cítite poněkud divně. V dobrém slova smyslu. Už nejeden nalepený Golf se divil, když jsem to těsně před obrubníkem ztrhnul o 90°. Pak už nebyl nalepený, nebo jsem ho už vůbec neviděl.

Jezdím s ní do hor na Balkán a ve třech, bez zadních sedaček, se vší výbavou, jedeme těch 1400 km skoro bez zastávky. Na pravé sedačce se spí, na prostřední dříme, případně naviguje a takhle stále dookola.

Výhled: také geniální - na horských cestách k nezaplacení. Periferní vidění funguje bez omezení.

Ta Honda je podvod - prostřední sedačky jsou šířkou poloviční, zadní se nedají vyndat, jenom sklopit dopředu, vznikne sice rovná plocha, ale nepostavíte se ani náhodou. Multipla má naprosto rovnou podlahu, i práhy jsou schované ve dvojité podlaze.

Odpovědět  |   | 
M.L.  |  02. 05. 2005 11:28

Vloni jsem několikrát absolvoval dlouhé trasy (Praha - Nice, Praha - Lyon) s Fiatem Stilo Wagon 1,9 JTD 85kW. Co se motoru týče mám obdobnou zkušenost. Motor je na můj vkus dosti hlučný, rozhodně více než srovnatelné HDI v 307, také souhalsím s tím že nemá "typický kopanec". Spotřebu jsem měl u Stila o něco vyšší než udáváte u Multiply. Jel jsem sám, s poloprázdným autem. Při maximální využívání dynamiky motoru napříč Německem přesahovala 8,5l nafty, při klidnější jízdě okolo140km/hod po Francii jsem měl 7,5l, na okreskách 6l. Na stejných trasách s již zmíněný HDI 80kW a při obdobném stylu jízdy mám spotřeby vždy o litr nižší.  
Celkově 1,9 JTD 85kW žádný zázrak po stránce výkonu, spotřeby či kultivovanosti chodu. Obdorné časopisy pějí v poslední době chválu na "nové" Multijety 1,9. Zatím jsem neměl tu čest je poznat osobně, příležitost budu mít příští měsíc, tak se těšim.  
 

Odpovědět  |   | 
dall  |  02. 05. 2005 14:15

Ty spotřeby se mě moc nezdají, za to jezdím s benzínovým Stilem 1.6, u Marei W 110 JTD byl můj dlouhodobý průměr 5.4.

Odpovědět  |   | 
ja  |  02. 05. 2005 12:33

Nejak se mi nezdaji ty komentare k sily motoru - je tam takovy rozdil proti jinym autum (kvuli vysce multiply)? Treba Octavka ma diesel 77 kW a vaha o moc nizsi nebude, nalozit se da taky. Co P307 nebo nedej boze Peugoet 407, kde ma diesel "jen" 96 kW, ale auto ma mozna o dva metraky vice?

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  02. 05. 2005 14:52

Také nikdo netvrdí, že Octavia s motorem o výkonu 77 kW je kdovíjak "silná".

Odpovědět  |   | 
PeterL  |  02. 05. 2005 16:02

Rozdiel hľadaj v krútiacom momente. Konkrétne OII 77 kW síce na papieri nič moc, ale 250 NM/1900 poskytne určite lepší pocit ako 203 Nm od Fiatu.

Odpovědět  |   | 
G  |  02. 05. 2005 16:33

A co si s tim kroutakem jako pocnu? Budu s nim mlatit ridice v okolnich autech po hlave? Chtelo by to trochu nastudovat fyziku.

Odpovědět  |   | 
Cynik  |  02. 05. 2005 18:46

To by teda chtelo. Pak bys mozna prisel na to, ze vyssi tocivy moment v 1900 otackach znamena v techto otackach take vyssi vykon -> v nizkych otackach pojede lip. Jeste nazornejsi by to bylo, kdybych ukazal krivky vykonu a tociveho momentu obou techto motoru.

Odpovědět  |   | 
mfilip  |  03. 05. 2005 10:02

a co je lepsi mit 250 NM-1 v 1900 anebo 203 NM-1 od 1500 ?

Odpovědět  |   | 
masinka  |  03. 05. 2005 08:51

Ktery diesel v 307 nebo 407 ma 96 kW?

Odpovědět  |   | 
puck  |  02. 05. 2005 13:28

nj stara multipla bola otrasna, ale ze by nova bola okuzlujuca...

Odpovědět  |   | 
Taranakki  |  02. 05. 2005 18:42

To se mi nechce verit...

Odpovědět  |   | 
Jarous  |  02. 05. 2005 22:13

Kde jste přišli na to, že Multipla má elektrický posilovač???

Odpovědět  |   | 
sayza  |  03. 05. 2005 00:36

Autor chtel patrne rict "znacne" Jinak myslim je ta zavislost kvadraticka.

Odpovědět  |   | 
Hank  |  03. 05. 2005 05:32

Jestli si dobře pamatuji, tak jsem o staré Multiple kdysi četl o hybridním pohonu. Konkrétně to byl alternativní pohon na metan a také benzin + elektromotor.
Bude tomu tak i u nové? Nebo u staré Multiply to byly jen prototypy?

Odpovědět  |   | 
j.  |  03. 05. 2005 09:25

Vami spominane Hybridne riesenie je "concept car" a tak skoro sa do vyroby nedostane. S cim sa mozete stretnut (s trochou stastia vo vacsich mestach) denne su Multiply stavana na prevadzku s LPG : Bi-Power) (klasicke LPG ,moznost jazdy aj na benzin aj na plyn) a CNG : BluePower (jazda vyhradne na zemny plyn).  Povabom riesenia Multiply je umiestnenie valcovych nadrzi (skor oko zvaracske flase s mesnim priemerom) v dvojitej podlahe Multiply, takze ziadne obmedzenie vysokej variability nakladoveho priestoru.  (v tom hybride do tej podlahy narvali baterie, takze aj to tazisko slo pekne doel.
Tuna je obrazok Bi_power riesenia
 
 

CNG modely su a trhu ojazdenych aut za velmi prijemne ceny, pretoze siet cerpacich stanic je velmi riedka a prakticky mimo velkych miest je CNG nedostupne. Navyse na Slovensku dochadza v tomtoroku k vyraznemu zvyseniu CNG v dosledku zvysenia spotrebnych dani a snahe SPP zvysit roky nizke marze BluePower je idealne vozidlo pre mamku velkej mnohopocetnej rodiny v meste, kde verejna doprava pouziva autobusy na CNG  a tym padom je dostupna cerpacka    Inak aerodynamicky odpor je skutocne hrozny (cela plocha ako vrata od stodoly), na dovolenke je potrebne pocitat s nizsimi jazdnymi priemermi...  

Odpovědět  |   | 
j.  |  03. 05. 2005 09:30

Priznam sa, ked sa v minulom storoci objavila na cestach Multipla ,vravel som si, ohavne auto, dnes, ked rvem do auta  detske sedacky, sa mi coraz viadc paci a velmi rozmyslam nad nejakym tym CNG pr polovicku (problem je zatial ako najst servis,ktory sa tohonebude bat a bude to vediet dobre robit).

Odpovědět  |   | 
Rada  |  16. 02. 2006 12:50

V CNG se dá koupit i jetá.
http://www.cng.cz/cz/index.php?show_page=text&section=10.
 

Odpovědět  |   | 
olda  |  22. 03. 2006 23:35

Ukažme se světu! 19-21.5.2006 u Tábora první sraz Fiatů Multipla.
http://www.conjunctiva.net/multipla/
více informací

Odpovědět  |   | 
Lenka  |  16. 09. 2006 20:48

Dlouho jsme hledali vůz, který by byl pro nás jak pohodlný, tak i dostupný. Multipla nám vyhovuje nejvíc. Manžel se nejdřív bránil, ale po nakouknutí do interiéru a po projížďce v tomto voze souhlasi a teď na Multiplu nedá dopustit.

Odpovědět  |   | 
Vladimír  |  17. 10. 2006 12:33

Mám již druhou Multiplu a to proto, že žádné jiné auto na našem automobilovém trhu nesplňuje tak dobře můj soubor požadavků na jízdní vlastnosti, spotřebu, prostor, pohodlí, variabilitu a zejména vynikající pocit za volantem. Ti, kteří hledají chybu na jakémkoli autě (nejen na Multiple) až na to budou mít, budou naopak hledat na automobilu kladné vlastnosti a po sečtení výhod a najmě podle jejich subjektivního názoru si vyberou auto, které vyhovuje právě jim. Jistě, žádné auto nemá všechny vlastnosti nejlepší, proto musím přiznat, že ani Multipla není nejrychlejší, nejhezčí, nejúspornější, nejprostornější, nejnejnej...! Ale je pro moje denní dojíždění do zaměstnání (150 kilometrů), pro odvezení sekačky na trávu, několika pytlů brambor a ledničky na chalupu, pro pohodlné odvezení rodiny včetně psů a vnoučat k moři, zkrátka pro mě nejlepší! A polibte mi šos, nelíbí-li se vám její tvar, nebo máte-li rádoby zasvěcený názor na nějaký kroutící moment! To auto mně vyhovuje!
Jistě, když na to nemáte, haníte!

Odpovědět  |   | 
miro  |  04. 11. 2006 01:56

kto nadava na multiplu, bez toho ze by v nej jazdil,nevie co hovori.ked niekto byva v bloku, ktory je osarpany,tak sa snazi si to zariadit utulne aspon zvnutra,co je ovela dolezitejsie, myslim si ze zvnutra multipla ponuka super komfort,je to velmi dobre vyriesene,vonkajsok je originalny hlavne ten stary model, odputava zlodejov, nemal som lepsie auto hoci som vyskusal viacere znacky medzi nimi aj luxusne limuziny, takze vazeny radsej uvaz co vravis

Odpovědět  |   | 
miro  |  04. 11. 2006 01:56

kto nadava na multiplu, bez toho ze by v nej jazdil,nevie co hovori.ked niekto byva v bloku, ktory je osarpany,tak sa snazi si to zariadit utulne aspon zvnutra,co je ovela dolezitejsie, myslim si ze zvnutra multipla ponuka super komfort,je to velmi dobre vyriesene,vonkajsok je originalny hlavne ten stary model, odputava zlodejov, nemal som lepsie auto hoci som vyskusal viacere znacky medzi nimi aj luxusne limuziny, takze vazeny radsej uvaz co vravis

Odpovědět  |   | 
Venda  |  26. 11. 2006 00:33

Dobrý den. Pro všechny příznivce je tu Multipla klub. Více informací najdete na www.multiplaklub.wz.cz

Odpovědět  |   | 
milan  |  10. 01. 2007 15:36

nemam výfuk je děravej vak cednik nabidněte mi někdo noví

Odpovědět  |   | 
Pavel Kaktus  |  03. 01. 2008 22:06

Takzvaná většina, zejména zřejmě nový Píár management, dosáhla pouze toho, že se i na nynější dobu neobvyklý design stal standartně "hnusným" , jako u ostatní standartní masy podobně "hnusných" AUTOCAD-ových automobilových výrobků.
Zejména Škodovkami a Moskviči odchovaná česká populace tohle auto nerozdýchá nikdy, má svou starost rozdýchat před cestou tu svojí Feldu nebo Fabku...
Hovořím zcela zaujatě, po naježděných 60.000 ročně na Skoda, WV, Opel, Ford a nevím ještě už ani kterými auty za osledních 15 let. Momentálně již rok a čtvrt na Multiple ( 80.000 km za rok ) a teprve tehdy mohu než doporučit všem, kteří se tímhle zjevem dosud nesvezli, aby tak učinili, neboť jak praví naši přátelé po jízdě " Jé, to jsem netušil, jak je ta multina pohodlná, ta by se mi líbila taky !"
Mám tu starší r.v.2000, je to naftový 2-litr a jedí za 6 litrů, při obvyklé rychlosti 100-105km/h.
Jen kdyby na silnici ubylo těch zběsile závodících Fabiánů a Oktaviánů. Ti prostě nepochopí, že jedu pořád 105 i do kopce )

Odpovědět  |   | 
Havran  |  06. 02. 2008 12:30

Měl jsem mnoho aut, i teď jich mám několik, ale jen Multipla mě nikdy nezklamala. Narozdíl od mnoha aut renomovaných značek mě vždy dovezla do cíle, spolehlivě a příjemně... Mám ji 8 let a nemohu se odhodlat k její výměně, ostatně i reflektory v oněch zatracovaných "faldících" mají své výhody...

Odpovědět  |   | 
Lubo  |  05. 01. 2009 16:27

uplne suhlasim,vyborne auto

Odpovědět  |   | 
lukas  |  05. 03. 2009 10:01

tak tak, super auto, máme 1,9 z 2000 ..stála pár korun, najeto přes 200tis. ..původně jsem si jí pořizovali jako dělníka, protože opravujeme barák, ale je to naprosto univerzální a spolehlivý auto ..někdy nechápu tu nevraživost vůči fiatům obecně a v případě multiply obzvlášť ..nejvíc si vyslechnu od kamarádů s oktávkama

Odpovědět  |   | 
bobair  |  22. 03. 2009 13:11

oktávia .....kryplkára má taky hodne neřestí a je jen pouhé tuctové auto které muže mít opravdu skoro každý což o multiple se určitě nedá říct!

Odpovědět  |   | 
bobair  |  22. 03. 2009 13:13

oktávia .....kryplkára má taky hodne neřestí a je jen pouhé tuctové auto které muže mít opravdu skoro každý což o multiple se určitě nedá říct!

Odpovědět  |   | 
mafi8  |  19. 12. 2009 16:00

S dieslem 1.9 l se dá jezdit kombinovaná okolo 6 - 6.5 l. (vlastní zkušenost)

Odpovědět  |   | 
pemato  |  13. 05. 2010 09:21

Mám 1,6 + CNG, r.v. 2000, takže ještě "ponorka" . Koupená loni v srpnu jako dovoz od Němců s prokazatelným nájezdem. CNG v autě z výroby, tzv. BiPower. Od té doby najeto zatím 15kkm a nemohu si ji vynachválit. Ať jde o vnitřní variabilitu, velikost zavazadlového prostoru, jízdní vlastnosti a hlavně náklady na provoz. Motor sice není žádný velký silák, ale na normální rodinnou jízdu to bohatě stačí. Průměrná spotřeba na CNG (převažují městské a příměstské jízdy do 20km) je 8,5 l, což vychází zhruba na 1,4 Kč/km. Dlouhé trasy do rychlosti 120km/hod není problém dostat se na 6,5l/100km. Startování celou zimu bez problémů na CNG (hlavní a podstatný rozdíl oproti LPG). Pokud dojde CNG, automatické přepnutí na benzín, po dotankování zase autamaticky z5 na CNG. Provoz na benzín jde samozřejmě také zvolit ručně (ale kdo by to zbytečně dělal, že Délka jako Felicie/Fabie, takže parkování bez problémů, navíc jsou k dipozici parkovací senzory. Poloměr zatáčení neskutečný, auto se "otočí na pětníku". V různých recenzích čtu postesk nad špatnou aerodynamikou, ale mně to tak nepřipadá. Auto má díky vysoké hmotnosti (bez mála 2t) vynikající setrvačnost, takže kde z mírných kopců na volnoběh jiná "aerodynamická" auta zpomalují, Multipla zrychluje. A navíc dálková světla pod hranou předního skla mají nespornou výhodu v kvalitě osvitu silnice před vozidlem. A taky se hned tak nezašpiní. Všem škarohlídům plivajícím na Multiplu kvůli vzhledu chci vzkázat. Nač mi bude auto, nad jehož designem bude každý slintat, když bude pro mě absolutně nepraktické a tudíž nepoužitelné? Na nic. Multiple tedy dávám 1*.
PeMa

Odpovědět  |   | 
miji  |  15. 10. 2010 05:43

Jezdil jsem jak s oktávkou 1,9 TDI 77kW (2 roky od 0 km), tak s multiplou 1,9 JTD 77kW (5 let 2x od cca 150 kkm). Takže můžu porovnat.
- Výkon a spotřeba u multiply lehce horší. Oktávka má prakticky stejný výkon ale o dost lepší spotřebu (5 l/100 km proti 6,5), rozdíl ve výkonu začíná být v cca 130 km/h, kdy Multipla už zrychluje jen neochotně. Charakter motorů podobný, výkon rovnoměrný od nízkých otáček.
- Komfort řidiče u multiply mnohem lepší. Sedí se jak u kuchyňského stolu, ani po 4 h jízdy nebolí pravá noha. Pravá ruka je při řazení stále opřená, záda nebolí ani po 1000 km. Volant se dá sklopit mnohem více dolů (budíky jsou vpravo, mimochodem mnohem čitelnější), takže uvolněné ruce. Levá i pravá ruka mohou být zároveň pohodlně opřené. Výhled z auta neporovnatelný, i přes rameno a dozadu. Lepší výhled dopředu přes střechy oktávek . I malé dítě má v multiple skvělý výhled z auta, nezávisle sklopné sedačky umožňují příjemné spaní spolujezdců při jízdě (když nemáte narvaný kufr, jasně). Auto na dlouhé trasy.
- Ovladatelnost podobná, i co do průjezdu zatáčkami, na sněhu drží multipla lépe, jak se oktávce utrhne zadek, špatně se smyk vyrovnává.
- Manévrovatelnost a parkování lepší než u krátkého favorita (Multipla je prakticky stejně krátká, ale zaparkuje na menším fleku). O oktávce vůbec nemluvím. Při kolmém parkování kde není dost místa namáčknu auto doleva a vystoupím pravými dveřmi, zrcátka elektronicky sklápím.
- Místo vevnitř neporovnatelně lepší. Se sedačkami v přední poloze má v multiple 6 lidí stejně místa jako 4 v oktávce (stejný objem kufru!), se dvěma pravýma sklopenýma sedačkama se kromě 4 lidí "napohodlno" vejde ještě 3m windsurfing 150l, není problém 4 lidi a 4 kola uvnitř nebo 6 lidí, 6 kol a surf na střeše. Nezmínil jsem mou oblíbenou konfiguraci 3 lidi a víc než kubík dřeva vzadu.
- Vzhled auta - známí se vám pošklebují, kamarádi radši mlčí, tak to prostě je a příjemně to snižuje tržní cenu. Multipla samotná má však mezi svými řidiči extrémně vysokou loajalitu a velké většině se časem i na pohled líbí.
- Spolehlivost - tady asi sloužit nemůžu, rozdíl ve věku aut byl propastný, dal bych ale subjektivně oktávce hvězdičku navíc, multipla má některé typicky italské neduhy v továrním provedení. Po 150 kkm počítejte občas se servisem.
- Jinak když shrnu své hodnocení - dostat zadarmo oktávku, tak ji prodám a koupím si dvě starší multiply

Odpovědět  |   | 
Robert  |  11. 10. 2013 19:59

Dobrý den, na jaře mne čeká pořízení "nového" auta a váhám mezi Peugeotem 307SW 1.6/2.0 HDI, Peugeotem 308SW 1.6/2.0 HDI (pokud bude více peněz) a faceliftovou Multiplou 1.9 JTD MultiJet.
Starou Multiplu jsem měl půjčenou ze servisu jako náhradní vozidlo a byl jsem z ní nadšený (děti 12 a 15 let taky). Připadá mi naprosto geniálně vymyšlená. Pravda kufr není nějak mega dlouhý (teď máme Astru F Caravan) a nechce se mi moc věřit vašemu tvrzení o 4 lidech (předpokládám 3+1) a 4 kolech uvnitř v autě. Do Astry jsem dal kompletní trekové kolo bez sundávání předního kola. Multipla mi ale připadá krátká...
Protože nám bude muset "nové" auto vydržet hodně dlouho (Peugeoty mají výbornou antikorozní ochranu a jejich HDI jsou pověstné spolehlivostí), rád bych uvítal názory a zkušenosti všech multiplistů na spolehlivost, servisní náklady, dostupnost a ceny ND (druhovýroba, originály, vrakoviště). Pište prosím přímo na rjurenik@seznam.cz, děkuji všem!

Odpovědět  |   | 
miji  |  24. 05. 2016 12:44

Jak dostaneš do Multiply 4 kola a 4 lidi (kromě cyklistických přileb a svačiny už se ale nic dalšího nevejde):
- Vyhoď levou a prostřední zadní sedačku.
- Největší kolo postav do kufru tak, aby měl řidič řídítka za hlavou. Možná budeš muset řídítka otočit o 90 stupňů, aby nebyl řidič v ohrožení. Přední kolo nevyndavej, Mulťa je dost vysoká.
- Další kolo připlácni na to první, opakuj ještě dvakrát. Nejmenší kolo si nech naposled, jinak by se nemusela na výšku vejít řídítka a musel bys sundat přední kolo (a s tím se nechceš špinit). Zase možná budeš muset otočit řídítka.
- Stáhni to všechno gumicukem, aby se to moc nemlelo.
Zbývá jen dodat, že v případě, že nechceš, aby se ti škrábnul lak na kole, pořiď si na čtyři kola a čtyři lidi dvě oktávky a dvě zahrádky

Mimochodem teď, v roce 2016, mám už třetím rokem třetí Multiplu, starého delfínka, 81 kW, jezdím za 5,5 smíšené spotřeby. Jak nám ty naši mloci stárnou, vyskytují se závady čím dál častěji, ale stejně na ni nedám dopustit.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  29. 11. 2010 22:40

Dobrý večer, zajímala by mne Váše zkušenost s přepravou kočárku. Kufr mi přijde pro složení kočárku malý, ale možná pokud se rozložený kočár do kufru dobře složí....

díky H.

Odpovědět  |   | 
kokos  |  17. 08. 2011 15:50

pokud se kočárek vejde to opravdu nevím nejlépe bvy asi bylo zajít si do nejbizsiho autobazaru a vyskouset si to. Ale je tu jeste fakt ze se daji vsechny sedacky (krome ridicovy) pomerne rychle vyndat takze pokud vam staci jizda ve trech tak by to urcite nemel byt problem

Odpovědět  |   | 
miji  |  24. 05. 2016 12:55

Pár kočárků jsem už v Multiple odvozil. Sporťák (Jane slalom pro, tři kola, to prostřední hrozně překáží) prostě složím a na výšku postavím do půlky kufru, korbičku jsem stavěl vedle podvozku do druhé půlky kufru. Kola nevyndávám. Když jsem potřeboval kromě korbičky vézt ještě něco dalšího, obsadil jsem bagáží, složil nebo vyhodil jednu sedačku.

Odpovědět  |   | 
kokos  |  16. 08. 2011 17:40

zvenku je to auto az vyjimecne osklive ale za to zevnitr se na nem desingeri skvele vyradil. Take ma pomerne peknou vybavu. Takze pokud sháníte auto pro pocetnejsi rodinu tak je multipla správná volba

Odpovědět  |   | 
Foton  |  30. 09. 2011 22:36

Někdo mi říkal, že u staré Multiply jde otočit sedadlo spolujezdce dozadu, takž e si může za jízdy povídat s lidmi na zadní řadě sedaček.
Jo to doopravdy tak?
POkud ano, jde to i u nové Multiply?

Odpovědět  |   | 
Robert  |  11. 10. 2013 19:59

četl jsem si stažený manuál nové multiply a podle mne to nejde.

Odpovědět  |   | 
fredie  |  26. 07. 2012 18:25

Zdravím
pátým rokem máme multu, v té době ji vybírala manželka, první dojem nebyl moc valný
ale postupně jsem začal zjištovat přednosti našeho vozu. Prostornost, výhled z vozu, spotřeba 5-6 litrů, a td. podotýkám že máme 1,9 JTD 85kw. Taky je pravda že jsem do drobných oprav něco investoval, ale kdybych mohl koupím si nové auto, vyhraje zase multipla!
Zdravím všechny co mají jiný názor

Odpovědět  |   | 
Robert  |  11. 10. 2013 19:59

Dobrý den, na jaře mne čeká pořízení "nového" auta a váhám mezi Peugeotem 307SW 1.6/2.0 HDI, Peugeotem 308SW 1.6/2.0 HDI (pokud bude více peněz) a faceliftovou Multiplou 1.9 JTD MultiJet.
Starou Multiplu jsem měl půjčenou ze servisu jako náhradní vozidlo a byl jsem z ní nadšený (děti 12 a 15 let taky). Připadá mi naprosto geniálně vymyšlená. Pravda kufr není nějak mega dlouhý (teď máme Astru F Caravan) a nechce se mi moc věřit vašemu tvrzení o 4 lidech (předpokládám 3+1) a 4 kolech uvnitř v autě. Do Astry jsem dal kompletní trekové kolo bez sundávání předního kola. Multipla mi ale připadá krátká...
Protože nám bude muset "nové" auto vydržet hodně dlouho (Peugeoty mají výbornou antikorozní ochranu a jejich HDI jsou pověstné spolehlivostí), rád bych uvítal názory a zkušenosti všech multiplistů na spolehlivost, servisní náklady, dostupnost a ceny ND (druhovýroba, originály, vrakoviště). Pište prosím přímo na rjurenik@seznam.cz, děkuji všem!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A