Fiat: „loňský rok byl pro nás zlomový“

26 komentářů

Hynek
16. ledna • 0:41

Fiat a Francouzi jsou poslední auta, která si zachovávají svoji identitu. Kdyby šel pod VW, byly by to jen další slátaniny bez duše. V Pandě jsem už seděl, je tam ale málo místa třeba oproti Matizu, ale zase je mnohem robustnější. Stilo je úžasný a s Golfem nesrovnatelný. No a kdo to může srovnávat s Touranem, taková dodávka... Jen Tdi ma VW stále nejlepší :(

Martin
16. ledna • 8:00

TDI ma nejlepsi VW, souhlasim, ale FIAT ma zase nejlepsi JTD

limach
16. ledna • 8:43

Tak jest.

asimov
14. ledna • 10:49

... by pro automobilový svět obrovská škoda, kdyby se Fiat položil. Občas se teď svezu Mareou Weekend 1.6 a to auto se mi moc líbí. Jízdní vlastnosti a výkony jsou fajn, slícování interiéru sem nikde a nikdy neřešil ( asi sem divnej ), interiér je prostě super velkej, problémi s tím autem taky žádný nejsou ( je to 5 let staré), jen to originál rádio je otřesný. Ten zvuk by ocenil snad jen můj děda zvyklej na 30 let starej tranzistorák z CCCP .

theo
14. ledna • 19:21

Já mám to "nejluxusnější" rádio, který se do Bravy dávalo od 1999 a to je docela slušný. Sice na něm byla jedna z mála závad, co jsem zatím na Bravě měl (trvale zamáčknutej čudlík předvolby č.1), ale po opravě je OK. Jen bych na ovládání potřeboval vysokou školu, protože nemám manuál a některý knoflíky mají až 3 různý funkce.

Jedniná vážnější výtka co mám k Bravě jsou kliky - u zadních dveří jdou trošku hůř otvírat a taky ten jejich plast není nic moc. Jinak 100 % spokojenost.

to Asimov: jsem taky divnej - místo abych prvně klekl k palubce a šuplerou změřil spáry (jestli jsou stejný), tak většinou usedám přímo za volant

 

limach
15. ledna • 14:45

Pěkně řečeno s tou šuplerou. Jsem taky jeden z divných. Ale musíme těm Golfsburg-boys nechat aspoň něco, čím se mohou pokochat. I když v jiné debatě na tomto servru zveřejnil investigativní reportér, myslím s nickem VIP, pár fotek nového Golfu s krásně "lícujícím" pozadím. To byla kochanda.

asimov
14. ledna • 10:49

... by pro automobilový svět obrovská škoda, kdyby se Fiat položil. Občas se teď svezu Mareou Weekend 1.6 a to auto se mi moc líbí. Jízdní vlastnosti a výkony jsou fajn, slícování interiéru sem nikde a nikdy neřešil ( asi sem divnej ), interiér je prostě super velkej, problémi s tím autem taky žádný nejsou ( je to 5 let staré), jen to originál rádio je otřesný. Ten zvuk by ocenil snad jen můj děda zvyklej na 30 let starej tranzistorák z CCCP .

limach
14. ledna • 15:18

Je to tak nějak jak píšeš Asimove. Moje předchozí Brava měla to samé bomba rádio. Jediné, co mi na tomto nádherném autě s úžasným a prostorným interiérem (jestlipak se ještě někdy budou taková krásná auta dělat?) někdy zahaprovalo, bylo padající tlačítko přetáčení mgf a moje uši z těch úchvatných zvuků geniálního přístroje. Nicméně - nedalo se ukrást a to se cenilo.

asimov
14. ledna • 16:01

Kdo by ho taky kradl, že............ vzhledem k jeho kvalitám  .

Mike
14. ledna • 13:49

ja mam teda bravu, ale na zvuk autoradia si nemuzu stezovat, libi se mi rozdeleni vejsaku nahore na pristrojovce a basaku dole, to je fakt skvely, ne jako u skodovky, kde je vsechno slyset od podlahy, ja myslim ze tvoje reseni je jednoduchy - nech si dat lepsi repraky

asimov
14. ledna • 17:19

To auto není moje, mám postarší Alfu a ta má zvuk o dva řády lepší už z fabriky. výšky nahoře, středy dole, jak vepředu, tak vzadu. celkem 8 repráků.

Pg
14. ledna • 10:15

Srovnání VW Golf versus fiat
Vlastnil jsem Golf 1,2,3i4 mezi 3a4 i Fiat marea,Punto,nynní octavia1,6 75kw najeto4000km nemohu zatim soudit.
Golf diesel  + Nizka spotřeba Solidni podvozek
                     - Těžký motor časté opravy přední napravy,velke ručeni + pojistka
                        oblibenost u zlodejů(4 ukradena)

Fiat všeobecně +Vnitřn prostor absolutně bezkonkurenčni ,živost benzinu lepší a tiší než
                              1,6 (golf3) vayiabilita ,
  
                            _ U punta1 malá životnost zadní nápravy,(2 už je lepší) Marea pouze stabilizator,
                                 Hlučnost dieselu

Fiat sepotýka pouze s drobnými nedostatky ale nikdy se nezastavil. Golf chorvatsko palivové čerpadlo kaput.
Vzhledem k ceně oprav a k pořizovaci ceně vyhrává Fiat. U VW čím novjejší model robusnější slicovanější,ale
mechanicky a elektronicky horší (chybějícisvorky na hadicich drnčení dveří apod)
Fiat versus Golf si v podstatě nemají co navzájem vyčítat Dělá hodně image většinou na fiata nadávají ti co ho nikdy neměli i u nové octavie jsem našel drobné ndostatky ve spracovaní.

Mike
14. ledna • 13:30

Souhlasim s tebou, kazde auto ma mouchy, at uz fiat nebo vw, kdyz se clovek podiva na ty vychvalovane nemecke statistiky, tak rozdil 1 procento je statisticka chyba a ne ukazatel mezi kvalitou aut, at si kazdy koupi co se mu libi a nehani ostatni

Ace2
13. ledna • 20:11

Jak je to s GM a FIATem ? Předpokládál jsem, že GM bude nad FIATem kroužit jak sup a čekat až bude fakt na dne a pak díky opčímu právu na akcii koupí rozhodující share akcíí za pár babek. Jestli bude Fiat úspěšný tak polezou akcie nahoru, což se GM páčit nebude. Nebo tam GM již mohutně dodává know how a tyto nové výsledky jsou už výsledky zakročení jednoho ze spolumajitelů Fiatu... ?

VIP
13. ledna • 20:23

Zatim GM dela pravy opak toho, aby krouzil jako sup a cekal... naopak snazi se vykroutit z toho, aby Fiat mohl uplatnit opci, ktera mu dava pravo prodat zbyvajicich 80% Fiat Auta a GM dava povinnost koupit.

Petr Broža
13. ledna • 21:27

Je to tak, viz krátká zpráva na Reuters:

MILAN, Jan 13 (Reuters) - Fiat's CEO said on Tuesday he hoped an agreement could be reached with General Motors over a "put" allowing Fiat to sell the rest of its car arm to GM before the option kicked in early next year. "I hope the revision can be done sooner than that," Fiat Chief Executive Giuseppe Morchio told reporters on the sidelines of a conference.

"The mood is fine. There is a lot of respect for the arguments of each party," he added.

Fiat Chairman Umberto Agnelli reiterated on Monday the Turin-based group could give up the option if GM offered adequate compensation.

GM, the world's largest carmaker, has said moves by Fiat had invalidated the "put" option.

Niemand
13. ledna • 21:17

Fiat asi neni pro GM tim, co by ted koncern potreboval. Osobne se tomu vubec nedivim. Panda je sice autem roku, ale jednou auto znacku nedela. Stilo a nove Punto jsou sice take dobre vozy, ale to je porad malo. Fiat ma obecne spatnou povest (samozrejme, ze u ctenaru autorevue nikoli a vsichni se mnou budou spekulovat), ke ktere se pridaly financni potize. Osobne Fiat prilis v lasce nemam, ale bylo by jiste skoda, kdyby mela tato automobilka dalsi potize.

Peter L
14. ledna • 11:19

môj názor je ten, že Fiat je úplne ideálny kandidát pre VW. Škoda tej opcie s GM, ale GM sa jej možno rád vzdá.

Fiat by ani hádam nepotreboval veľa invencie z VW (na rozdiel napríklad od predchádzajúcich akvizícií Škoda a Seat, kde VW dal v podstate dokopy všetko), skôr by sa pre Fiat hodil z Volkswagenu pevný režim a jasná štruktúra manažmentu. Čo sa týka nápadov, tak tam by naopak Fiat mohol učiť VW. V oblasti dizajnu by veľké zmeny asi neboli, v poslednbých rokoch pozorujem značné zblíženie.

 

Peter L
14. ledna • 11:16

môj názor je ten, že Fiat je úplne ideálny kandidát pre VW. Škoda tej opcie s GM, ale GM sa jej možno rád vzdá.

Fiat by ani hádam nepotreboval veľa invencie z VW (na rozdiel napríklad od predchádzajúcich akvizícií Škoda a Seat, kde VW dal v podstate dokopy všetko), skôr by sa pre Fiat hodil z Volkswagenu pevný režim a jasná štruktúra manažmentu. Čo sa týka nápadov, tak tam by naopak Fiat mohol učiť VW. V oblasti dizajnu by veľké zmeny asi neboli, v poslednbých rokoch pozorujem značné zblíženie.

 

limach
14. ledna • 15:10

No tak zle to snad nedopadne, i když trochu pořádkumilovnosti by snad Italům neuškodilo. Ale pokud by to mělo mít vliv na nápady a kteativitu designu, tak proboha jen to ne. I když vyrobit něco takového, jako je "božský" Touran by se snad těm klukům z Turína nepovedlo ani náhodou. Takže raději ani nepomyslet. Oni se z té krize vzpamatují a snad se i z této přechodné fáze dostanou zase do pohody. Držím jim palce.

VIP
14. ledna • 11:39

Kandidat pro VW? Pro koho by to bylo dobre? VW by mel jeste vic znacek vyrabejicich ty same modely? Uz ted jich ma az moc... A Fiat by skoncil v rukou primeho konkurenta? Kdepak. Idealni kombinace je Fiat - Daimlerchrysler. Vyrobni programy tehle dvou skupin se idealne doplnuji a temer neprekryvaji. Skoda, ze to jednani s DC nakonec nedopadlo a Fiat se rozhodl pro GM....

strejceknimra
13. ledna • 18:48

Podle titulku bude letosni rok zlomovy (t.j. 2004), podle druhe vety bleskovky byl zlomovy rok 2003. Tak ktery - mam si vybrat?

(Berte to jako odlehceni diskuse. Taky fandim Fiatu a preju mu, aby pro nej letosni rok nebyl zlomovy v tom smyslu, ze by mu zlamal vaz.)

Petr Broža
13. ledna • 19:47

Občas ještě žiju v roce 2003....

Pavel
13. ledna • 17:00

Fandím Fiatu, ať dá VW na frak  Mám Stilo a maximální spokojenost.

Marek
13. ledna • 20:47

Tak to asi nedopadne

fiatak
13. ledna • 20:01

jo, taky sem fanda. mam stilo a panda i idea su super!

Doporučujeme

Články odjinud