Fiat Linea Weekend: spekulace, nebo blížící se skutečnost?

NorMack  |  10. 09. 2007 08:17

Kez by se to stalo realitou! Posledni hezky kombik teto tridy od fiatu byla marea weekend! Kez by se ji dostalo dustojneho nastupce co po technicke ale hlavne designove strance! Bohuzel Stilo MW bylo slapnuti vedle

Odpovědět  |   | 
nal  |  10. 09. 2007 09:22

zas sa ozval "odbornik"

ad. 1 - Marea Weekend bolo auto nizsej strednej triedy (segment C). Linea je sedan odvodeny od Grande Punta, cize auta malej triedy (segment B) . Je to jeden z mnohych vozov (Dacia Logan, Renault Thalia), ktory ma uz rozmery nizsej strednej triedy (dlzka), vychadza vsak z mensieho vozu. Plnym nastupcom by bola verzia kombi od Brava
ad. 2 - v com bolo slapnutie vedla pri Stilo MW? voz bol vacsi ako Marea Weekend. plne porovnatelny s inymi kombikmi nizsej strednej triedy s vybavou ci motoricky. akurat, ze sa ti nepacilo dizajnom.

Odpovědět  |   | 
sacoer  |  10. 09. 2007 10:35

No ty budeš tiež veľký odborník. "S rozměry 4,56 x 1,73 x 1,5 m a rozvorem 2,6 m se Fiat Linea řadí do nižší střední třídy. Obrovský kufr o objemu 500 l bude velkou výhodou v boji s konkurencí. (auto.cz).
Len pre ilustráciu Marea : 4,49x1,74x1,45 rázvor 2,54 m, Stilo MW 4,516x1,756x1570 rázvor 2,6m
Je pravda že sa to môže zaradiť do akej triedy chce, ale rozmerovo jasne patrí do nižšej strednej, kde dosť aut rozmerovo prekonáva a po zavedení plánovaných motorov nevidím jediný dvôvod ho zaradiť do triedy k Fabii.

Odpovědět  |   | 
nal  |  10. 09. 2007 11:54

sacoer - precitaj si este raz moj komentar, ok? ja sam pisem, ze je tazko zaradit Lineu ci uz do jednej alebo do druhej triedy. ide o sedan odvodeny z aut "malej triedy".
Len pre zaujimavost - Zdruzenie automobiloveho priemyslu zahrna do "malych aut (B)" :
Dacia Logan, Dacia Logan MCV, Renault Thalia, Honda City ci Mercedes Benz A. V segmente "nizsia stredna trieda (C)" je zas urcite kratsi Suzuki SX4 resp. Fiat Sedici. Nelogicky je tam aj Ford Fusion (pricom Fiesta je samozrejme v B).

A ked sme pri velkosti. Ford Focus 2 sedan bol dlhsim vozidlom, nez starsi model Mondeo sedan. Nechcem sa teraz hadat o mm.

Hold, kam zaradi ZAP Lineu je naozaj otazne.

Odpovědět  |   | 
sacoer  |  10. 09. 2007 12:37

to je pravda, ale ty si nazval anonyma v prvom príspevku "odborníkom", pričom linea ako kombi by určite mohla byť plnohodnotným nástupcom marei aj stilla a predpokladám, že keby sa začala robiť linea kombi , tak bravo by kombik asi nedostalo.

Odpovědět  |   | 
nal  |  10. 09. 2007 14:43

ved o tom to je. plnohodnotny nastupca by bol, ak by sa od brava spravilo kombi.
takto je to sice komicke, ale linea weekend = grande punto combi. chapes? :)
ono linea je naozaj pekny voz, videl som ho nazivo a posobi velkym dojmom. vidim vsak len dva nedostatky - sirka a razvor su skoro totozne s GP. a kedze mam GP a Leona, citim ten rozdiel. hlavne v sirke vozidla. ale to uz je o inom...

Odpovědět  |   | 
chchmo  |  11. 09. 2007 09:33

Marea je nesklonné

Odpovědět  |   | 
cech  |  10. 09. 2007 09:42

hehe sem se zasmal kombi 456cm dlouhy konkurence pro fabku a clio nejezte uz ty houby, at je to postaveny treba na trabantu, to se neda porovnavat

Odpovědět  |   | 
lewko  |  10. 09. 2007 12:27

sorry ale neviem si momentalne vybyvit ziadne vozidlo karoserie typu kombi na bazi Renautlu Clio...

Odpovědět  |   | 
nal  |  10. 09. 2007 14:45

http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=12907

Odpovědět  |   | 
Leszek  |  10. 09. 2007 19:24

Tady se nekdo vratil z vesmiru, kde nemel informace ze Zeme :)

Odpovědět  |   | 
lewko  |  11. 09. 2007 10:00

to nic...ja som myslel ze to pan redaktor porovnaval s modelmi uz na trhu... (vid fabia combi).

Odpovědět  |   | 
Eddie  |  17. 09. 2007 14:38

Byl jsem se svézt Lineou a tento vuz mě i mou ženu vážně zaujal a zřejmě nahradí mou devět let starou ale pořád spolehlivě sloužící Marejku sedan HLX.Opravdu pěkný sedánek.Měl jsem trochu strach že oproti do té doby zveřejněným fotkám nebude autíčko tak pěkné ale mé obavy rychle ustoupily jen co jsme dorazili k prodejně Fiat a ta kráska stála před prodejnou.Mýlil jsem se je ještě krásnější než na fotkách!Chci se na cestě odlišovat a nebýt jen řidič uniformního vozidla nějaké evropské značky.Linea je krásný rodiný sedan za přijetelnou cenu a jestli se bude vyrábět i kombi tak to je jenom dobře.VIVAT TORINO!!!

Odpovědět  |   | 
query  |  17. 09. 2007 14:44

..paci sa aj mne, som milo prekvapeny. Ake mate skusenosti so spolahlivostou Fiatov? Kazdopadne porovnavat Lineu s Fabiou (sam jednu mam) alebo Cliom (aj ked combi) sa mi zda trochu scestne...

Odpovědět  |   | 
maco  |  17. 09. 2007 17:07

no nazdarek kluci. ja som bol lineou tak milo prekvapeny, ze som zrusil objednavku na bravo.
Nastastie mi vyhoveli bez problemov. Bravo ma chytilo rovno za srdce ale ked som videl vedla lineu ani som o nou nerozmyslal. Za vybavu dynamic brava + nieco, som si teraz mohol dopriat plnu vybavu Linea a este dalsie okrasne doplnky a zabezpecenie do nej.
S bravom sa to tiez technicky neda porovnat lebo je to auto sportovejsieho charakteru.
Na interier Linea u brava naozaj nestiha ale ani ona ho nema na zahodenie. takze objednavku menim a uz sa jej neviem dockat kym mi ju spravia v plnej krase.
S tym ci je fiat kazivy to hadam risknem,sam neviem posudit lebo som ho este namal. al dufam ze ked uz je taliansko v Unii, tak podlieha nejakym europskym normam.
Dufam ze im to vide a vsetci co si tich nove auticka kupime budeme spokojny zakaznici.
Pozdravujem setkych nadsencou stvorkolesovych konikov

Odpovědět  |   | 
eddie  |  18. 09. 2007 17:06

Zkušenost s naší Márejkou je taková že za devět let nebyl dosud žádný problém s elektrikou a ani elektonikou jen před třemi roky se rosvítila kontrolka ABS ale na druhý den zhasla /asi vlhkost zrovna byla prutrž mračen a od té doby OK/a co se měnilo tak to byly součástky které už na to měly nárok./ložisko levého předního kola 85000km,ramena s čepy a stabilizatory/kosti/145000km,dál už jen brzdové destičky,rozvody a dvě přední žárovky.Auto ma doposud ujeto 178000km.Stejně mi to nikdo neuvěří a dál budou lidi tuto značku pomlouvat ale tot je má osobní zkušenost s Fiatem Marea.A proto bude mé další auto Fiat a to LINEA!!!VIVAT TORINO!!!

Odpovědět  |   | 
KODLik  |  14. 12. 2007 21:51

Jojo, spolehlivost se fakt s Fóbií nedá srovnávat. Moje 8let stará Marea 2,4 JTD má teď 111 tis., vyměněny manžety na př. kloubech, gumy uložení stabilizátoru a teď se hlásí pravej spodní čep na rameni. Toť vše... Dále v rodině 2 Fóbie 1,4 a jen tak z hlavy (na všechno si nevzpomenu): vadné čidlo teploty motoru(odtahovka), nové kotouče(shnilé na sračku,55tis. km!!!), ložiska př. kol, obě (45tis.km), a samozřejmě kosti... a u druhé: řídící jednotka motoru(20tis. km!!!), řídící jednotka zamykání a osvětlení vozu (30tis. km). Kdybych zapátral v paměti, dalo by se pokračovat.
No a jinak si taky myslím, že Linea je sice pěkná, ale není nic víc než GP s kufrem jak kráva. Kdyby chtěla nahradit Mareu, tak kde má pětiválce? (2.0 benzín a 2.4 naftu)

Odpovědět  |   | 
Laco  |  26. 09. 2007 14:55

No a k čemu to je-chci říct. Koukal jste se někdo na nabídku motorů. No to je fakt HUMUS. 1.3 nafta? Co to je? Auto se mi fakt líbí a v kombíku by to bylo super, cena taky, ale ty motory ne. Jediné co se nechá je ta benzínová 1.4 a ta rozhodně také nebude trhat asfalt a to jen ve verzi 120PS. Něco naftového mezi 1.6-1.8 kdyby nabídli by bylo super, teda za předpokladu cenové strategie +30 tisíc k tej 1.4ce. A záruka 2 roky je na dnešní dobu také směšná, obzvláštně u Fiata, který nemá moc dobrou pověst s kvalitou. Měli by se kouknout jak to dělá Kia... U mě je teď Kia furt leader trhu, ale Fiat by šanci měl kdyby jen zapřemýšleli...

Odpovědět  |   | 
maco  |  27. 09. 2007 12:42

No mne ten 1.3 multijet vyhovuje akurat. ja denen najazdim dost kilometrol a tak kazde deci na 100 km je u mna vyhodne.osobne si nepotrpim na velmi vykonne auta.mne ide skor o konfort pri jazde.mne fiat zapozical lineu na testovaciu jazdu na dva dni. tam som si ju poriadne odskusal a som spokojny.u dalsich vyrobcou ma len previzmi ledva do kilometra okolo predajne.s tou zarukou to berem na auto je az privelmi malo.ale da priplatit dalsie roky a nerobi to zadnu horibilnu susmu.v Kia som tiez skusal jazdu no nejak ma az tak nuputala.neviem je to ale len moj osobny nazor a nikomu ho nevnucujem. Ja len sam dufam ze sa v tom fiate neopalim. Uvidime, dam vediet. ale dufam ze nie hned po tyzdni ako ho dostanem

Odpovědět  |   | 
Igor  |  05. 10. 2007 08:57

Sorry ale ta 1,3-ka humus bol v nemecku štyri roky po sebe motorom roku a inak tie HUMUSI montuju aj do Suzuky ale pod nazvom 1,25 ale to je určite japonec a ten je ok !?!?

Odpovědět  |   | 
Komanche  |  02. 12. 2007 12:04

Ja mam Fiat Linea tyden a 1,3 multijet me dostal... jede to, nezere to, dynamika slusna. pohoda, jsem SPOKOJENY 8)

Odpovědět  |   | 
BADY  |  08. 12. 2007 15:04

ta 1,3 JTD je slusny motor, pracujem vo Fiate a tento motor sme este nemali rozobraty :) inak ho pouziva aj opel ale to uz je asi nemec :D

Odpovědět  |   |