Fiat Linea, představuje se nový sedan na bázi Brava

V druhé polovině příštího roku přijde na vybrané trhy v Evropě i ve světě nový sedan, který bude odvozen od nástupce Stila, tedy Fiatu Bravo.

Již pohled na snímek dává najevo, že sedan bude povedený a sladění všech částí je vyvážené. Na to, že vůz je odvozen od hatchbacku, to snad ani nemohlo dopadnout lépe.

Na délku bude vůz měřit 4 560 mm, na šířku 1 730 mm a na výšku 1 500 mm. Rozvor bude mít hodnotu 2 600 mm a kufr pojme až 500 l zavazadel. Jak tedy vidíte, Linea bude opravdu velkým sedanem nižší střední třídy.

Výroba této verze by se měla pohybovat okolo 60 000 vozů ročně a pokud bude dostatečná poptávka, není problém ji zvýšit. Zda se objeví i u nás není prozatím rozhodnuto, ale Fiat hodlá vůz dodávat primárně tam, kde je o sedany velký zájem. A Česko mezi tyto země nepatří.

Klepněte pro větší obrázek
Fiat Linea
TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

včera | Vladimír Kadera | 56 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků