Fiat Linea, představuje se nový sedan na bázi Brava

V druhé polovině příštího roku přijde na vybrané trhy v Evropě i ve světě nový sedan, který bude odvozen od nástupce Stila, tedy Fiatu Bravo.

Již pohled na snímek dává najevo, že sedan bude povedený a sladění všech částí je vyvážené. Na to, že vůz je odvozen od hatchbacku, to snad ani nemohlo dopadnout lépe.

Na délku bude vůz měřit 4 560 mm, na šířku 1 730 mm a na výšku 1 500 mm. Rozvor bude mít hodnotu 2 600 mm a kufr pojme až 500 l zavazadel. Jak tedy vidíte, Linea bude opravdu velkým sedanem nižší střední třídy.

Výroba této verze by se měla pohybovat okolo 60 000 vozů ročně a pokud bude dostatečná poptávka, není problém ji zvýšit. Zda se objeví i u nás není prozatím rozhodnuto, ale Fiat hodlá vůz dodávat primárně tam, kde je o sedany velký zájem. A Česko mezi tyto země nepatří.

Klepněte pro větší obrázek
Fiat Linea
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků