Fiat končí výrobu 124 Spider pro Evropu. Model již vypadl z nabídky i v Česku

mpolan  |  06. 12. 2019 11:07

Pro těch pět prodaných kusů se fakt nevyplatí motor upravovat.

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  17. 12. 2019 08:13

No samozřejmě. Sporťáky určitě nejsou pro masy! A v tom je právě jejich výjimečnost a cena. Prostě "nádherná zbytečnost". Tohle těžko mohou pochopit někteří, kteří třeba léta střádají na ojetou Octu v TDíčku. Ale to je realita. A čím méně kusů je vyrobeno, tím větší cenu to auto potom má.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  06. 12. 2019 11:30

Další hrobeček FCA.

Odpovědět  |   | 

možná to někdy vkřísí PSA

Odpovědět  |   | 

V Abarthu to spatne nevypadalo, ale kdyz to stoji vedle Miaty, tak to vypada opticky o 300 kilo tezsi. A zatimco poslednich cca 5 let vazne o koupi nove Miaty uvazuju, tak ten Fiat by mne nenapadl ani nahodou.

Odpovědět  |   | 
R  |  06. 12. 2019 14:39

A mě právě FIAT Jednou bude mit i nějakou hodnotu, mozna

Odpovědět  |   | 

a budou nedostatkové, kdežto Miat je hafo a nevím jestli se mě to jen zdálo, Miata byla pro mě malá, fiat je ve vnitřku trochu prostornější, ale fakty jestli se mě to jen nezdálo.

Odpovědět  |   | 

To se ti opravdu jen zdálo.

Odpovědět  |   | 

tak jo, 92 cm po strop je málo a u fiata mě to připadalo trochu více.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  16. 12. 2019 15:23

Na jednu stranu škoda nejlepšího Fiatu všech dob. Pro majitele Fiat 124 Spider to má ale i jedno pozitivum, a to že cena Spideru pravděpodobně vyletí nahoru a stane se tak raritou. Může se stát, že ojetý se bude prodávat dráž než stál letos ve výprodejích nový.

Pro ty kdo porovnávají s Mazdou, tak ta se s tím Spiderem vůbec nedá srovnávat. Mám doma obě tato auta jak MX-5 v 2,0L, tak i Spider. Mazda je samozřejmě klasika, člověk prostě dostane to co od toho čeká, ale Spider je designově i pocitově prostě auto, které vyvolává dojem o 40% dražšího auta. A má také proč … na tom autě nebylo ošizené vůbec nic! Rozhodně se nejedná o pomalé auto a i to turbo má něco do sebe. Doba jde prostě dopředu a "pokrok nezastavíš". Zkrátka opravdu do slova a do písmene = dosud zatím nejlepší Fiat jaký kdy byl vyroben!

Odpovědět  |   | 
ACE  |  06. 12. 2019 15:56

Uvažoval jsem taky, ale když jsem viděl za jakej nesmysl se bude prodávat příští rok tak mě to asi přešlo, pokud to u Fiata mělo jít taky nahoru (jako že určitě ano), tak to je logický krok.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  17. 12. 2019 09:46

Možná asi škoda, protože letos se nový Spider nechal v totálním doprodeji sehnat za opravdu výborné peníze! Co jsem dnes tak koukal, tak ještě pár kousků (cca 2-3ks) k mání za hodně dobře je. Obecně už ale cena jde nahoru … koukám že od září ty nejvýhodnější koupě zmizely úplně a i při omezeném zůstatku kusů na prodej je jejich cena již o cca 80.000 - 100.000,-Kč dražší než tomu bylo na přelomu srpen/září.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 12. 2019 20:34

Kedysi davno sa Alfa Romeo spojila s Nissanom a vznikla Arna. Akurat z nepochopitelnych dovodov dodal Nissan dizajn a Alfa techniku... predajny hit to nebol.

Historia sa neopakuje, ale rymuje sa.

Takze tu mame spidera, ktory sice zoberie japonske chassis ale na to postavi prisernu kastlu a dovnutra da vlastny motor. Cudujem sa, ze to nezabalili skor.

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  17. 12. 2019 08:29

Ta Arna byla fakt šílenost, ale tady u Spideru je vše správně jak má být. Japonská technika a Italský design je skvělá kombinace. A ten motor k tomu auto také sedí. Má nepopiratelně lepší tah než staré atmosférické motory. Samozřejmě se tady nabízí otázka porovnávání živostnosti, ale tu nikdo nedokáže odhadnout ani u těch atmosfér a náklady na opravy budou asi dost podobné. Spíš jde o to, že kupní síla je v Evropě pro tyhle auta opravdu malá. Kdo má veliké peníze, koupí si rovnou Ferrari a nepřemýšlí nad sporťákem kolem milionu a ti ostatní šetří a kupují si praktičtější auta. Američané jsou v tomhle směru jiní, lidé jsou tam zvyklí si více dopřávat a prostě si užívat života. Rozhodnutí bude tedy nejspíše čistě ekonomické a tomu odpovídá i fakt, že do USA půjde Spider i nadále. Zkrátka jde prostě o větší trh.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

včera | Jan Mička | 38 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků

Nejčtenější články

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala