Fiat končí výrobu 124 Spider pro Evropu. Model již vypadl z nabídky i v Česku

14 komentářů

Joe Doe
6. prosince • 20:34

Kedysi davno sa Alfa Romeo spojila s Nissanom a vznikla Arna. Akurat z nepochopitelnych dovodov dodal Nissan dizajn a Alfa techniku... predajny hit to nebol.Historia sa neopakuje, ale rymuje sa. Takze tu mame spidera, ktory sice zoberie japonske chassis ale na to postavi prisernu kastlu a dovnutra da vlastny motor. Cudujem sa, ze to nezabalili skor.

Pepan
17. prosince • 8:29

Ta Arna byla fakt šílenost, ale tady u Spideru je vše správně jak má být. Japonská technika a Italský design je skvělá kombinace. A ten motor k tomu auto také sedí. Má nepopiratelně lepší tah než staré atmosférické motory. Samozřejmě se tady nabízí otázka porovnávání živostnosti, ale tu nikdo nedokáže odhadnout ani u těch atmosfér a náklady na opravy budou asi dost podobné. Spíš jde o to, že kupní síla je v Evropě pro tyhle auta opravdu malá. Kdo má veliké peníze, koupí si rovnou Ferrari a nepřemýšlí nad sporťákem kolem milionu a ti ostatní šetří a kupují si praktičtější auta. Američané jsou v tomhle směru jiní, lidé jsou tam zvyklí si více dopřávat a prostě si užívat života. Rozhodnutí bude tedy nejspíše čistě ekonomické a tomu odpovídá i fakt, že do USA půjde Spider i nadále. Zkrátka jde prostě o větší trh.

Axel Toronto (xax41)
6. prosince • 12:07

V Abarthu to spatne nevypadalo, ale kdyz to stoji vedle Miaty, tak to vypada opticky o 300 kilo tezsi. A zatimco poslednich cca 5 let vazne o koupi nove Miaty uvazuju, tak ten Fiat by mne nenapadl ani nahodou.

ACE
6. prosince • 15:56

Uvažoval jsem taky, ale když jsem viděl za jakej nesmysl se bude prodávat příští rok tak mě to asi přešlo, pokud to u Fiata mělo jít taky nahoru (jako že určitě ano), tak to je logický krok.

Honza
17. prosince • 9:46

Možná asi škoda, protože letos se nový Spider nechal v totálním doprodeji sehnat za opravdu výborné peníze! Co jsem dnes tak koukal, tak ještě pár kousků (cca 2-3ks) k mání za hodně dobře je. Obecně už ale cena jde nahoru … koukám že od září ty nejvýhodnější koupě zmizely úplně a i při omezeném zůstatku kusů na prodej je jejich cena již o cca 80.000 - 100.000,-Kč dražší než tomu bylo na přelomu srpen/září.

R
6. prosince • 14:39

A mě právě FIAT B-] Jednou bude mit i nějakou hodnotu, mozna

Honza
16. prosince • 15:23

Na jednu stranu škoda nejlepšího Fiatu všech dob. Pro majitele Fiat 124 Spider to má ale i jedno pozitivum, a to že cena Spideru pravděpodobně vyletí nahoru a stane se tak raritou. Může se stát, že ojetý se bude prodávat dráž než stál letos ve výprodejích nový. Pro ty kdo porovnávají s Mazdou, tak ta se s tím Spiderem vůbec nedá srovnávat. Mám doma obě tato auta jak MX-5 v 2,0L, tak i Spider. Mazda je samozřejmě klasika, člověk prostě dostane to co od toho čeká, ale Spider je designově i pocitově prostě auto, které vyvolává dojem o 40% dražšího auta. A má také proč … na tom autě nebylo ošizené vůbec nic! Rozhodně se nejedná o pomalé auto a i to turbo má něco do sebe. Doba jde prostě dopředu a "pokrok nezastavíš". Zkrátka opravdu do slova a do písmene = dosud zatím nejlepší Fiat jaký kdy byl vyroben! ;-)

petr r. (petrumr)
6. prosince • 15:42

a budou nedostatkové, kdežto Miat je hafo a nevím jestli se mě to jen zdálo, Miata byla pro mě malá, fiat je ve vnitřku trochu prostornější, ale fakty jestli se mě to jen nezdálo.

Axel Toronto (xax41)
7. prosince • 3:25

To se ti opravdu jen zdálo.

petr r. (petrumr)
7. prosince • 8:32

tak jo, 92 cm po strop je málo a u fiata mě to připadalo trochu více.

Karel.
6. prosince • 11:30

Další hrobeček FCA.

petr r. (petrumr)
6. prosince • 15:44

možná to někdy vkřísí PSA

mpolan
6. prosince • 11:07

Pro těch pět prodaných kusů se fakt nevyplatí motor upravovat.

Pepan
17. prosince • 8:13

No samozřejmě. Sporťáky určitě nejsou pro masy! A v tom je právě jejich výjimečnost a cena. Prostě "nádherná zbytečnost". Tohle těžko mohou pochopit někteří, kteří třeba léta střádají na ojetou Octu v TDíčku. Ale to je realita. A čím méně kusů je vyrobeno, tím větší cenu to auto potom má.

Doporučujeme

Články odjinud