Fiat ještě nesložil zbraně, chystá facelift Punta a Multiply

Vedení Fiatu, rozhořčeno neustávající kritikou ze strany italských médií, přistoupilo k protiakci. Ústy svého předsedy Paola Fresca vzkázalo veřejnosti, že finanční situace italského automobilového obra není zdaleka tak dramatická, jak je v médiích již delší dobu líčeno. Fresco navíc uvedl, že Fiat se ve víru nejrůznějších prohlášení stal předmětem lživých a zavádějících informací.
 
Svou kritiku Fresco dále prohloubil, když poznamenal: „Na jedné straně slyšíme z mnoha stran, že Fiat hraje klíčovou roli v celém italském hospodářství, na straně druhé jsme těmi samými zdroji očerňováni a uráženi.“

Na Frescova slova navázal Alessandro Barberis, který coby strážce financí oznámil snížení zadluženosti Fiatu jako i plány investic do vývoje nových automobilů. Fiat podle nich vyčlení každý rok (2003 – 2005) více jak 2,6 miliardy EUR na výzkum.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Kráska, nebo zvíře? Multipla vyvolala každopádně spoustu
rozporuplných reakcí. To Punto je designově střízlivější.

O tom, že Fiat ještě nesložil zbraně, svědčí strohé informace komentující záměr omladit model Punto a razantně zasáhnout do vzhledu problémové Multiply.

Multipla dostane dle dostupných informací konzervativnější kabát. Její usedlejší verze s méně křiklavými tvary by měla oslovovat tu část klientely, která považovala současný design automobilu za poněkud potrhlý.

Asi nejnápadnější změnou ve vzhledu modelu Punto budou přední světla, která se dočkají výrazného zvětšení. Nový design inspirovaný modelem Stilo obdrží také maska chladiče a nárazníky.

Omlazené Punto by se na trhu mělo objevit na jaře příštího roku, Multipla o něco později.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků