Víte jak má vypadat nové Punto? Má být delší-3930 mm.A jakou má délku IDEA? 3930 mm. Podle mě to je nástupce pětidveřovýho Punta. Za rok příjde akorát nižší a možná o kousek kratší třídveřová verze a bude vymalováno. Je tu i krásně vidět nová filozofie Fiatu. V IDEE vidím trochu Pandy a zároveň trochu Stila.
Chtelo by to nejak vyjasnit.
klasicka MPV - vozy na bazi stredni tridy, delka pres 4,5m napr. VW Sharan, Renault Espace...
kompaktni? (stredni?) MPV - vozy na bazi nizsi stredni stridy, delka do 4,5m napr. Ford Focus C-Max, Opel Zafira, VW Touran...
malá? (kompaktni) MPV - vozy na bazi malych aut, delka 4m - Opel Meriva, Fiat Idea ...
Problem vidim v tom jak rozlisit ty dve mensi, jsou to zcela rozdilne vozy.
Jaky je vas nazor?
Je prosté: MPV, kompaktní MPV, miniMPV
A este mikroMPV - Daewoo Matiz
Nebo Fiat Panda nebo Opel Agila... Jenže to není MPV, protože schází variabilita interiéru, je to zkrátka malé auto s vysokou karosérií, to je vše...
Co je to za hloupou módu, cpát budíky doprostřed palubovky? To má teď plno aut. U Piccasa jsem to bral - v Citroenu byly vždycky uchyláci, ale teď je to skoro všude.
Vždyť to odvádí pozornost - normálně se řidič kouká před sebe, mrkne jen dolů mezi kolo volantu a pak zase předsebe - a teď musí koukat kamsi bokem, před sebou má práznou palubovku...? Podle mne naprostý nesmysl! Q
Najel jsem se soukromým vozidlem již cca 500 000 km a další se služebním, různých konstrukcí. Nyní vlastním soukromé vozidlo s umístěním přístrojů na pal. desce uprostřed a mohu jen potvrit správnost umístění. (vozidlo Hyundai MPV Mattix). Řidič má přístroje v periferijním vidění a nemusí je hledat pod volantem, kde nyní vzhledem k velké ploše airbagu, není v určitém úhlu nastavení volantu přístroje vidět téměř vůbec. Myslím si, že na toto umístění, si budeme u nově konstruovaných vozidel muset zvyknout. Zdravím všechny motoristy, kteří jezdí bezpečně s úsměvem a dovedou pomoci.
Zkusil jste někdy s takovým autem jezdit? Taky jsem k tomu měl nedůvěru, ale po pár kilometrech si zvyknete. Navíc je to pravděpodobně skutečně ergonomičtější, než klasické řešení.
Take jsem se divil, ale verte, ze je empiricky zmerene, ze cas preostreni oci z pohledu do exterieru na pristroje uprostred a zpet je kratsi, nez u klasicky umistenych budiku. Nicmene, i ja jsem zastancem klasiky a tyhle novoty se mi libi pramalo. Nastesti je tu jeste mnoho dalsich vozu s klasickym usporadanim.
a jaka bude cena ? asi´vetsi nez u puta a mensi nez i jinejch MPV ne ?
Předpoklad 399.900 Kč s motorem 1.4 16v 94 PS a výbavou ACTIVE (ABS, min 2x airbag, centrál, el. okna, rádio atd.), 1.2 16v se vzhledem k malému rozdílu cenyod 1.4 do ČR vozit nebude. Další motory 1.3 JTD 16v Multijet a 1.9 JTD Multijet. Únor 2004
na frankfurtskem autosalonu mi byla recena cena do 11.000 EUR, coz znamena mene nez 399.000, zase je pravda, ze tato cena je udavana s 2x Airbag atd.
muj postreh je ,ze prostorove usporadani bylo nejlepsi ze vsech vystavovanych vozu a Idea si vyslouzila muj obdiv
Kdo ma rad prostor, nechce dodavku typu Berlingo, a nedat za auto vice jak 400.000 ma opravdu jasnou volbu, to auto proste nema konkurenci (co se tyce vnitrniho prostoru, nevim co kvalita a jizdni vlastnosti)
...no jo jenže v Německu nemají tak vysoký DPH jak u nás v "Kocourkově" a těch 5% rozdílu je taky pár EUR. Jinak od Nového roku dochází ke zdražení všech Fiatů v ČR tak doufám, že českej člověk už konečně pochopí, že ceny půjdou po vstupu do EU nahoru - proč bychom měli být v EU levnější . Samozřejmě, že Japonci z Japonska by měli být levnější, ale kolik modelů se vyrábí mimo EU (Yaris - F, Nissan - GB, Mazda 2 - Španělsko atd.)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.