Fiat Idea: italská idea malého MPV (představení)

13 komentářů

Pavel Vaníček
8. února • 11:27

Víte jak má vypadat nové Punto? Má být delší-3930 mm.A jakou má délku IDEA? 3930 mm. Podle mě to je nástupce pětidveřovýho Punta. Za rok příjde akorát nižší a možná o kousek kratší třídveřová verze a bude vymalováno. Je tu i krásně vidět nová filozofie Fiatu. V IDEE vidím trochu Pandy a zároveň trochu Stila.

Sch
22. prosince • 15:32

Chtelo by to nejak vyjasnit.

klasicka MPV - vozy na bazi stredni tridy, delka pres 4,5m napr. VW Sharan, Renault Espace...

kompaktni? (stredni?) MPV - vozy na bazi nizsi stredni stridy, delka do 4,5m napr. Ford Focus C-Max, Opel Zafira, VW Touran...

malá? (kompaktni) MPV - vozy na bazi malych aut, delka 4m - Opel Meriva, Fiat Idea ...

Problem vidim v tom jak rozlisit ty dve mensi, jsou to zcela rozdilne vozy.

Jaky je vas nazor?

Petr Broža
22. prosince • 19:32

Je prosté: MPV, kompaktní MPV, miniMPV

Marek
22. prosince • 21:52

A este mikroMPV - Daewoo Matiz

Petr Broža
23. prosince • 10:20

Nebo Fiat Panda nebo Opel Agila... Jenže to není MPV, protože schází variabilita interiéru, je to zkrátka malé auto s vysokou karosérií, to je vše...

Quido
22. prosince • 13:01

Co je to za hloupou módu, cpát budíky doprostřed palubovky?   To má teď plno aut. U Piccasa jsem to bral - v Citroenu byly vždycky uchyláci, ale teď je to skoro všude.

Vždyť to odvádí pozornost - normálně se řidič  kouká před sebe, mrkne jen dolů mezi kolo volantu a pak zase předsebe - a teď musí koukat kamsi bokem, před sebou má práznou palubovku...?  Podle mne naprostý nesmysl!
Q

Václav Hašek
9. února • 20:53

Najel jsem se soukromým vozidlem již cca 500 000 km a další se služebním, různých konstrukcí. Nyní vlastním soukromé vozidlo s umístěním přístrojů na pal. desce uprostřed a mohu jen potvrit správnost umístění. (vozidlo Hyundai MPV Mattix). Řidič má přístroje v periferijním vidění a nemusí je hledat pod volantem, kde nyní vzhledem k velké ploše airbagu, není v určitém úhlu nastavení volantu přístroje vidět téměř vůbec. Myslím si, že na toto umístění, si budeme u nově konstruovaných vozidel muset zvyknout. Zdravím všechny motoristy, kteří jezdí bezpečně  s úsměvem a dovedou pomoci.

Toomas
23. prosince • 7:56

Zkusil jste někdy s takovým autem jezdit? Taky jsem k tomu měl nedůvěru, ale po pár kilometrech si zvyknete. Navíc je to pravděpodobně skutečně ergonomičtější, než klasické řešení.

Niemand
23. prosince • 0:21

Take jsem se divil, ale verte, ze je empiricky zmerene, ze cas preostreni oci z pohledu do exterieru na pristroje uprostred a zpet je kratsi, nez u klasicky umistenych budiku. Nicmene, i ja jsem zastancem klasiky a tyhle novoty se mi libi pramalo. Nastesti je tu jeste mnoho dalsich vozu s klasickym usporadanim.

Sosk4
22. prosince • 12:05

a jaka bude cena ? asi´vetsi nez u puta a mensi nez i jinejch MPV ne ?

No Fiatista
22. prosince • 20:20

Předpoklad 399.900 Kč s motorem 1.4 16v 94 PS a výbavou ACTIVE (ABS, min 2x airbag, centrál, el. okna, rádio atd.), 1.2 16v se vzhledem k malému rozdílu cenyod 1.4  do ČR vozit nebude. Další motory 1.3 JTD 16v Multijet a 1.9 JTD Multijet. Únor 2004

Lcdc
23. prosince • 2:18

na frankfurtskem autosalonu mi byla recena cena do 11.000 EUR, coz znamena mene nez 399.000, zase je pravda, ze tato cena je udavana s 2x Airbag atd.

muj postreh je ,ze  prostorove usporadani bylo nejlepsi ze vsech vystavovanych vozu a Idea si vyslouzila muj obdiv

Kdo ma rad prostor, nechce dodavku typu Berlingo, a nedat za auto vice jak 400.000 ma opravdu jasnou volbu, to auto proste nema konkurenci (co se tyce vnitrniho prostoru, nevim co kvalita a jizdni vlastnosti)

 

No Fiatista
23. prosince • 21:10

...no jo jenže v Německu nemají tak vysoký DPH jak u nás v "Kocourkově" a těch 5% rozdílu je taky pár EUR. Jinak od Nového roku dochází ke zdražení všech Fiatů v ČR tak doufám, že českej člověk už konečně pochopí, že ceny půjdou po vstupu do EU nahoru - proč bychom měli být v EU levnější . Samozřejmě, že Japonci z Japonska by měli být levnější, ale kolik modelů se vyrábí mimo EU (Yaris - F, Nissan - GB, Mazda 2 - Španělsko atd.)

Doporučujeme

Články odjinud