Fiat Grande Punto S2000, malý rallye speciál

4 komentáře

doubt
4. dubna • 16:11

Jestli to dobře chápu, tak to má atmosférický motor a 99kW/l, to je moc pěkné.

A to, že v téhle kategorii jezdí čtyřkolky, jsem taky nevěděl

Mirek-607
4. dubna • 22:35

To je nova kategorie Motor je upraveny z Alfy 156 S2000 WTCC, ma posunuty kroutici moment do nizsich otacek... A navic ma restriktor v sani. Proti WTCC musi taky mit vetsi vydrz a vydrzet horsi zachazeni.

m
5. dubna • 11:37

No jsem zvedav jetli se tato kategorie vubec uchyti v podstate to je jenom oprasena kategorie Kit car navic to ma pasivni 4x4, a jestli jse nepletu jedine Punto je zatim hotove.  Peugeot dala svoji 207 a co dal?
JInak to ze to nema turbo je pro mne plus. Ale jetli to bude o dost drazsi nez Super 1600 coz bude, tak to financne nema cenu.

Mirek-607
5. dubna • 13:26

No, uz nejaky ten patek jezdi v JAR a Australii Toyoty Corolla a v JAR VW Pola S2000, obe ale nejsou tovarni auta, krom toho se uz hodne dlouho testuje Dacia (Renault) Logan S2000 a Lada S2000 (omlouvam se, ale jejich typova znaceni si nepamatuju).
Narozdil od S1600 by S2000 mely mit v pravidlech stanovenou maximalni cenu, nerad bych placal, kolik to je, ale tusim kolem 150 tisic Euro za samotny vuz. Ovsem jak vime, tech 100 tisic, co mely (i kdyz to v pravidlech nebylo) stat S1600 je v praxi hodne nerealne, tak uvidime...
Letos se jede prvni zkusebni "rocnik" Eurosport Super 2000 se zavody na Madeire, San Remu, v Cine a JAR tusim. Problem je zjistit, jak budou rychle vuci velkym PV, protoze zatim se tak nejak pocita s tim, aby jeli ve stejne tride (PV ted dostaly vic moznosti uprav novymi predpisy). Spis ale budou o dost rychlejsi. Minimalni vaha S2000 by mela byt 1150 kg, zatimco PV maji o nejake 2 metraky vic, navic jsou vuci Ackum mekka s vysokym tezistem atd... Navic i S1600 jsou casto rychlejsi nez PV...

Doporučujeme

Články odjinud