Jestli to dobře chápu, tak to má atmosférický motor a 99kW/l, to je moc pěkné.A to, že v téhle kategorii jezdí čtyřkolky, jsem taky nevěděl
To je nova kategorie Motor je upraveny z Alfy 156 S2000 WTCC, ma posunuty kroutici moment do nizsich otacek... A navic ma restriktor v sani. Proti WTCC musi taky mit vetsi vydrz a vydrzet horsi zachazeni.
No jsem zvedav jetli se tato kategorie vubec uchyti v podstate to je jenom oprasena kategorie Kit car navic to ma pasivni 4x4, a jestli jse nepletu jedine Punto je zatim hotove. Peugeot dala svoji 207 a co dal?JInak to ze to nema turbo je pro mne plus. Ale jetli to bude o dost drazsi nez Super 1600 coz bude, tak to financne nema cenu.
No, uz nejaky ten patek jezdi v JAR a Australii Toyoty Corolla a v JAR VW Pola S2000, obe ale nejsou tovarni auta, krom toho se uz hodne dlouho testuje Dacia (Renault) Logan S2000 a Lada S2000 (omlouvam se, ale jejich typova znaceni si nepamatuju). Narozdil od S1600 by S2000 mely mit v pravidlech stanovenou maximalni cenu, nerad bych placal, kolik to je, ale tusim kolem 150 tisic Euro za samotny vuz. Ovsem jak vime, tech 100 tisic, co mely (i kdyz to v pravidlech nebylo) stat S1600 je v praxi hodne nerealne, tak uvidime... Letos se jede prvni zkusebni "rocnik" Eurosport Super 2000 se zavody na Madeire, San Remu, v Cine a JAR tusim. Problem je zjistit, jak budou rychle vuci velkym PV, protoze zatim se tak nejak pocita s tim, aby jeli ve stejne tride (PV ted dostaly vic moznosti uprav novymi predpisy). Spis ale budou o dost rychlejsi. Minimalni vaha S2000 by mela byt 1150 kg, zatimco PV maji o nejake 2 metraky vic, navic jsou vuci Ackum mekka s vysokym tezistem atd... Navic i S1600 jsou casto rychlejsi nez PV...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.