Fiat Grande Punto s novým turbomotorem (nové info)

32 komentářů

Moxi
11. července • 9:48

To je zajimave. 1.4T stoji v SRN od 16000€, doslova: "1.4 T-Jet 16V erhältlich von 16.080,- EUR bis 17.000,- EUR , Leistung: 88 KW (120 PS)", coz by bylo odhadem od 450tisKc.
Kdyz porovnam cesky web: "Grande Punto 5dv. 1,4 77 k Emotion (2006) 372.900,00" a nemecky "1.4 16V Dynamic 14.920,- EUR", je tam slusny rozdil, ale zase v CR stoji "2006", cili skladove auto s 50tis slevou.
Stejne me to pripada nejake divne. Na tehle adrese http://www.billige-neufahrzeuge.de/fiat.html mate naFiata 19% slevu z ceniku.

starý abarth
31. května • 21:43

No nějak mi nevoní to zrychlení.Punto Mk2/b, to s těmi většími světly mělo v modelu Sporting motor 1.4 16V bez TURBA s 95 koni a dostalo se na stovku za 9,6s.Asi je to Grande těžké jak prase.:-/

nal
31. května • 13:01

s novym motorom aj novy prvok - xenony konecne v ponuke!

luk
31. května • 17:16

u Punta? :-O

pavel
31. května • 19:26

jako tím líp, ale dosud u punta nebyly

luk
31. května • 19:56

No prave, si myslim ze si to spletl s vybavou Brava (tam sou Bi-xenony dokonce)

coolio
31. května • 11:05

Nevíte jaký obsah bude ten motor mít? Ptám se kvůli povinnému ručení - asi bude nad 1350 ccm, že?

Radek Ondrášík
31. května • 11:18

Ono je dnes možno si vybrat, zda si pojistíte auto dle obsahu motoru, nebo jeho výkonu. Takže se podíváte, co se Vám vyplatí a tuto cestu si zvolíte.

Jarda
31. května • 12:41

Ale tuhle variantu poskytuje pouze jedna pojišťovna - WÜSTENROT, ne?

Jiri
31. května • 12:54

Myslim ze jen ona. Svoje auto tam mam, ALE !! maji v tom nekutecny bordel. Smlouvu jsem uzaviral na 2x, poprve jim to nejak nedoslo. Ted po pul roce si vzpomeli, ze jsem jim pry neposlal doklad o bezeskodnim prubehu. Na infolince neni nikdo kdo poskytne jakekoliv informace o pojistne smlouve, bez sance se neco dozvedet. Tak jsem jim musel vse zase posilat podruhe ... odted uz vse doporucene !

dall
31. května • 15:26

a teď si představ tu hrůzu s vyřizováním, až tě někdo od nich nabourá...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JiVi
11. července • 12:55

myslim, ze je tu rec o povinnym, coz by me, jako pojistence docela nezajimalo, jaky to bude mit prubeh

luk
31. května • 11:08

1368 presne

kir
31. května • 9:31

Z Fiatov mám taký čudný pocit, nie žeby tie autá boli nejako zlé a podobne, každému podľa chuti, ale zdá sa mi, že tá automobilka si myslí, že zákazník sa nepozerá na cenu. A tá sa mi v prípade ich modelov zdá byť silne neadekvátna. Nechápem, prečo potom z času na čas plačú, že majú zlé obraty a sú v červených číslach.:-/

max
2. června • 11:00

nehnevaj sa, kde si nabral tie "červené" čísla a plač Fiatu??? ved práve Fiat je za posledný rok najdynamickejšie rastúca automobilka v Europe /na rozdiel napr. od Renaultu či Peugeotu/ a to sú neni výmysli nejakých skalných Fiaťákov tu...to sú jednoducho fakty /viď. výročné správy na www.italiaspeed.com/ dokonca AR zazanamenalo za minulý rok +16% nárast predajov rovnako Lancia....čo sa týka motorizácie okrem 1,4t-jet 120cv bude v Abarthe 1,4 T-jet 150cv a do Brava sa má dostať 1.8T-jet s vyše 200cv...neviem či výber motorov 1,2...1,4...1,4 T-jet/120-150cv/...1,3MTJ /70-90cv/...1,9MTJ /120-130cv/ sa tu zdá niekomu málo???? Ano Bravo začalo len s 1,4 a 1,9MTJ /120-150/ ale od leta príde tiež 1,4T-JET , nový 1,6MTJ a postupne 1,8T-jet Abarth.To je málo??? A naozaj základná verzia Brava sa približuje KII a je dosť pod cenou iných konkurentov ako Golf, Peugeot, Renault....a sadnite si do novej Kii a Brava..... Napr. vrcholová verzia Bravo Sport T-jet stojí cca 650 tisíc sk za to kúpite ledva Golf 1,4 max 1.6 v základe o Oktávke ani nehovorím. Golf s rovnakou "športovou" výbavou by vyšilel minimálne o 200-300 tisíc viac...tak ako tu môže niekto trepať o predražených Fiatoch...???? A prečo by bola AR cenovo inde??? Za 700 tisíc sk máte 147ku v špeciálnych edíciach /Sport, Black line, Collezione/ s dvojzónou klímou, MP3, kožou na volante a šaltpáke, 17kami elektrónami, športovým podvozkom, metalízou, koncovkou výfuku, 5D, 120konovým motorom....atd..atd Vyskúšajte si nakonfigurovať rovnako vybavený Golf či Ochcávku..výjde vás inimálne na 900tisíc sk...:-(

ster
31. května • 9:57

v červených číslach už nie sú , skôr naopak a silne neadekvátne ceny ???Napr. 5dv Gr. punto od 350.000 ,- Sk s celkom slušnou výbavou, Panda ?, Croma ? .... . Bravo ako nový model má podľa mňa dosť vysokú cenu, ale to je len otázka 1/2 roka, roka keď prídu akčné ceny. O silne neadekvátnych cenách sa dá jednoznačne hovoriť pri Škode.

ota
31. května • 10:07

máš pravdu ceny jsou v pohodě nevím co všichni maj proti fiatu

kir
31. května • 13:45

Ale páni, veď ja nemám nič proti, ani nechcem nikoho podpichovať. Len keď porovnávam ostatné značky, motorizácie a výbavy, zrovna Fiat sa mi vždy výjde ako najdrahší v pomere cena/výkon. Ale netvrdím že sú jediní. A k tým červeným číslam - veď to nie je tak dávno keď sa dokonca uvažovalo o crossdefaulte, potom o prebratí GM a podobne. Ale ako vravím, ak máte Fiat radi, tak vám s ním prajem len všetko dobré.:-)

_Teddy_
31. května • 14:07

Clovece, neviem ako na Slovensku, ale napriklad v Rakusku je Fiat s modelom Bravo cenova konkurencia aj pre Cee'd. Rozhodne patri k tym lacnejsim autam nizsej strednej triedy. O motorizaciu by som sa tiez nebal, a dizajnove napriklad to Bravo takmer nema chybu...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ster
31. května • 14:57

No tá 1,4 v Brave je teda vážne nic moc - Bravo 1,4 66 kW Active /iba 2 airbagy/ - 463000 Sk , Ceed 1,4 77 kW - 430000,- a napr. Focus 1,6 74 kW Trend X - /vo výbave navyše napr. hmlovky, tempomat, klíma - 479000

steve
11. července • 10:51

ster, a čo takto C4? 1,6 80 kW, dvojzónová klíma, tempomat, hmlovky, el.okná, zrkadlá, airbagy, metalíza, ovládanie rádia na volante, dažďový senzor a iné veci + navigačný systém..... to všetko za 473 000 Sk B-]

kir
1. června • 9:29

@Teddy: Voči designu ani mäkké "F", ten je super. Ale tam to podľa mňa konči. Súhlasím so ster-om nadomnou. Keď už chceš aký taký motor, tak tá 1,4 ti bude málo, navyše výbava tú cenu neúmerne zvýši. Automaticky hľadáš vyššie, 1,6 nie je, nuž tak ten diesel - pozrieš na cenu a prekotí ťa. To už skôr to Alfa Romeo. No ale to už sme potom v úplne iných cenových hladinách, ktoré sa minimálne mňa netýkajú :-)

dall
31. května • 9:01

Jsem zvědavý, kam posadí cenu, vzhledem k tomu, že Bravo s tímto motorem stojí 455.000,- očekávám cenu kolem 370.000,- pro třídvéřko minimálně s výbavou Dynamic, což by byla velmi slušná nabídka, zvlášť když ještě třeba přijdou slevy.

doubt
31. května • 14:24

Na jiném webu píšou, že v Itálii je rozdíl mezi 1.4/70kW a 1.4T/88kW jenom 800 eur. To by bylo super.

dall
31. května • 15:24

ano, to těm mým počtům zhruba odpovídá

roxel
31. května • 8:35

Ideálny motor na takéto auto.(aj ked ani 150 PS by nebolo od veci)

Deli
11. července • 8:15

Tak s tímhle motorem bys GP asi klidně koupil :-))

luk
31. května • 11:05

No, ono je male tajemstvi, ze 150PS verze tohohle motoru je v novem Bravu 100% identicka akorat je uz z fabriky precipovan, takze je tady cesticka...

HrdinaJan
31. května • 7:17

"Jako šneci" znamená podle předpisů?Jestli jo, tak každej kdo dodržuje zákon jezdí moc pomalu, že.

black_talon
31. května • 20:26

presne tak, a kazdej kdo jezdi pomalu je ubozak co nema na benal...

wolff
31. května • 7:26

Nebuď sthovačný ;-) Je jasné, že tohle auto bude v rámci třídy takový malý dráček. ten text je celkem jasný

HrdinaJan
31. května • 8:03

Jasný to je, to jako jo, ale rejpat se přeci trochu musí, to by pak temná strana vyhrála. :)

Doporučujeme

Články odjinud