Fiat Grande Punto s novým turbomotorem (nové info)

Automobilka Fiat rozšiřuje nabídku motorů u modelu Grande Punto o nový přeplňovaný čtyřválec 1,4 T-Jet. Malé Punto dostane pod kapotu slabší verzi, která disponuje výkonem 88 kW (120 k) a točivým momentem 206 Nm.

Grande Punto s tímto motorem zrychlí na stovku za 8,9 s a dosáhne maximální rychlosti 195 km/h. A pokud se s vozem potáhnete jak šneci, dočkáte se i kombinované spotřeby 6,6 l na 100 km.

Doplněno 10.7.: O novém turbomotoru pro malé Grande Punto jsme vás informovali již na konci letošního května, ovšem v té době ještě nebylo zcela zřejmé, kdy se nový agregát objeví také v nabídce. Dle informací přímo z Fiatu by se mělo Grand Punto T-Jet objevit na trhu v říjnu letošního roku.

Cena pro novou verzi prozatím nebyla stanovena, ale dle přepočtu ze zahraničí to vypadá, že by se mohla základní verze pohybovat s cenou okolo 370 000 Kč ve výbavě Dynamic.

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

včera | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků