Fiat Grande Punto s novým turbomotorem (nové info)

Automobilka Fiat rozšiřuje nabídku motorů u modelu Grande Punto o nový přeplňovaný čtyřválec 1,4 T-Jet. Malé Punto dostane pod kapotu slabší verzi, která disponuje výkonem 88 kW (120 k) a točivým momentem 206 Nm.

Grande Punto s tímto motorem zrychlí na stovku za 8,9 s a dosáhne maximální rychlosti 195 km/h. A pokud se s vozem potáhnete jak šneci, dočkáte se i kombinované spotřeby 6,6 l na 100 km.

Doplněno 10.7.: O novém turbomotoru pro malé Grande Punto jsme vás informovali již na konci letošního května, ovšem v té době ještě nebylo zcela zřejmé, kdy se nový agregát objeví také v nabídce. Dle informací přímo z Fiatu by se mělo Grand Punto T-Jet objevit na trhu v říjnu letošního roku.

Cena pro novou verzi prozatím nebyla stanovena, ale dle přepočtu ze zahraničí to vypadá, že by se mohla základní verze pohybovat s cenou okolo 370 000 Kč ve výbavě Dynamic.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 64 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků