Fiat Grande Punto: malé Maserati pro každého (velký test)

134 komentářů

Mike
6. října • 13:48

Vy jste všichni dobři vam povim :-D srovnavat škodovku nejhorši značku na světě s fiatem dost vymatlane

Alex
13. listopadu • 21:32

Já chci jenom napsat že jsem měl 6 let Favorita a byl OK.Pak jsem měl 6 let Punto 1.1 r.1999 a ještě vetší spokojenost.Ted mám měsíc Grande Punto 1.2 r.2008 a tak doufám že bude jezdit jako předchozí vozy.

alien5
31. července • 15:31

Citat z clanku:Nechápu, kde majitelé berou ty fantastické výsledky při jízdách s auty tohoto segmentu a motory o objemu 1,2 litru, kdy se hrdě hlásí k průměrné rychlosti 120-130-140 km/h a spotřebě okolo 6-7 litrů. No ja nevim ale ja s fabii kratkou 1.2 40kw pri rychlosti 130km na dalnici jezdim za 6.2 svetla zaple,klima take a ani se nedivam na palubni pocitac.
Po okreskach prumerna rychlost 60-70 km jezdim od 5-6 podle stylu a cesty...

OKE
16. srpna • 21:43

Že vás to baví. Ať si každý koupí toho svého "favorita". Já mám už druhou řadu PUNTA a koupím si další. Najel jsem s nima asi 200 000 km bez poruch. Každá značka má svoje mouchy.

miloss11
11. června • 11:03

Dela to divy

Jirka
7. června • 12:57

Ahoj všichni,
GP se mi moc zamlouvá a uvažuju o něm, a protože se pohybuju i dost po dálnici, láká mě verze s motorem 1.4 16V, který má 6-ti rychlostní převodovku.
Nemáte někdo s tímto motorem zkušenosti? Hlavně v dálničním provozu, kolik točí při dálničních rychlostech, hluk a tak?
díky a autům zdar

Dan
5. června • 16:40

Vy co říkáte že je lepší Fabia tak stačí např. ve Světě motorů přečíst porovnávací test Punto, Clio, Fabia, Ibiza. Vyhrálo to Punto. A mimochodem když měřili na válcích tuhle 1,2 obsah tak místo výrobcem udávaných 48 kW naměřili 55kW. A v samostatným testu dokonce Punto získalo jeden z nejlepších výsledků v tom časopise.

Míla
22. května • 20:40

Omlouvám se, fotky interiéru jsem pracně našel až v jiné kapitole...

Murphy
23. května • 8:28

No tak hlavně že jsi předtím redakci stihnul poučit o kvalitě jejich práce

Míla
22. května • 20:38

A že byste mezi fotografie zařadili třeba i fotky přístrojové desky? Nemám rád polovičatou práci!!!

Peto Fiat
22. května • 19:59

No neveiem ci 1,6 bude dsot pochybujem.Ked bude 1,4 turbo tak by naco robili 1,6 ......Ale GP 1,4 turbo (mozno abarth) to bude delo!!!!Uvidime co yvtiahne konkurencia.

Maty
22. května • 22:58

1,4 turbo bude a 1,6 bude diesel panove!!!!
Jinak srovnavali v jednom casaku Skodu Roomster a jeji konkurenty a bezkonkurencne na 1 miste je Fiat DOBLO!!!!!!!Takze Skodovaci bohuzel,ale Fiat dela v nejakych kategorií lepsi auta!!!!
Ale tohle je diskuze o GRANDE PUNTU,ktere je v dane tride nejlepsi!!!!Prodeje v Evrope hovori za vse

Mirek
22. května • 17:01

Já si ještě chvilinku s koupí GP počkám na motůrek 1.6 (tuším něco kolem 130 kw) a pak budu
lechtat nervy fábinkám

Abarth
22. května • 17:10

A já si ho koupim za 8 let jako levnou ojetinu s vylítanym motorem a nefunkčnim turbem, ale hlavně že to bude Punto Abarth. Ale s tou 1.6 to ještě nějak neni jistý prej tam možná bude nějaká přeplňovaná 1.4 tak nevim

Roňouch
22. května • 20:22

Jak to tak pozoruji,tak každý druhý auto na silnici je fabia. Nebuďte jak stádo a kupujte taky něco jinýho.Ten fiat nemá tak klaustrofobickou kabinu jak fabia.

John S
22. května • 11:03

Takže za 320 000,- dostanu výkon a pružnost Feldi 1,3 MPi 50kW při 5 000 a krouťák 105nM při 2750 ot./min. no tak to je dobrej kauf...   (jen možná ten fiat bude držet na silnici líp... (od 140 nevim, jestli řídím auto já, nebo vůle boží...  ). Promiňte, ale těch 270 000 tisíc navíc za airbag, centrál, bla bla bla...  tak tomu říkám PŘIDANÁ HODNOTA

Red_Dwarf
22. května • 14:18

270t navíc,takže felda za padesát.To je moc.Za 5tKč má 120L,těch 45tKč tomu říkám přidaná hodnota a navíc jen přední náhon,lepší emise a bezpečí

wolff
22. května • 14:53

No tak nejsem jediný, kdo to takhle pochopil...
Je to drsný, že?

Abarth
22. května • 15:10

To je hrůza co tady někteří tupani píšou. Proč každej žije v domění, že každej 8v motor musí bejt špatnej? Fiat dával do punta II 1.2 16v a upustil od něj tak fiat asi ví co dělá a navíc podle lidí co už ho maj tak jsou nadmíru spokojeni. Ten motor dává lidem přesně to co od takovýho motoru chtěj, spolehlivost, nízká spotřeba(sice jsou i úspornější, ale 1 nebo 2 deci podle mě nehrajou roli a navíc některý automobilky si taky nadsazujou nebo maj třeba jinej způsob měření a v reálu je to nakonec trochu jinak).Dále je ten motor tichý, kultivovaný, nenáročný na údržbu atd. Když budu chtít silnější motor a budu chtít GP tak prostě šáhnu po jiný motorizaci třeba 1.4 16v a nebudu tady nesmyslně srovnávat 1.2 8v 1.2 HTP atd. když ty rozdíly jsou stejně minimální. A když nemám prachy na nový silnější tak prostě šáhnu po ojetym a 250 tis. už můžu mít zatraceně silnou káru třeba Fiat coupe 2.0 turbo ale to se dá sehnat myslim tak kolem 180 tis.

Duck
22. května • 15:37

No a co kdyz nekdo nepotrebuje mit 600k pod kapotou a na jizdu po meste a na chalupu mu to HTP staci ? 

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Žmulín
22. května • 17:11

Tak ať si nečte a jede do města,nebo na chalupu a koupí si káru bez ukazatele momentální spotřeby,nebo to ještě někam narve
Jinak se tu vážně píše o kravinách.Místo aby se tupofobiatici smířili s čim jezděj a v klidu strašili "moderním a odvážným" designem nastupujícího modelu,tak se tu vztekaj a vymejšlej nesmysly

Duck
23. května • 9:36

Kdyz nekdo napise, ze se mu Fabie Gp, etc. libi tak je to jenom jeho nazor a to ze ty si myslis , ze nema pravdu je zase tvoje vec, nechapu proc se tu musi vsechno hrotit a dochazet k osobnim urazkam ......

timur
22. května • 11:43

No možno sa ti to zdá veľa ,ale inak by si hovoril keby si mal (nedajbože) čelný ,bočný, zadný náraz a z GP vystúpiš po svojich zaťaľ čo z felície ťa budú vystrihovať.
Bohužial máme v rodime už jednu skúsenosť a týkala sa môjho otca a punta I.Na malom mostíku cez potok dostal v zime šmyk a skončil v priekope a odtiaľ ces dve saltá skončil na poli.Vystúpil z toho auta po svojich.Ak by bol vo felícii tak už som polosirota. Bohužial auto to už nerozdýchalo.Ale aspoň ho zamenil za punto II
 

wolff
22. května • 11:30

To sem nějak nepochopil.
Pochopil jste to někdo?

Cyril
22. května • 10:47

Pěkné auto. Za ty prachy a s osmiventilovým motorem je to pro mě ale nezajímavé.

Radek Ondrášík
22. května • 11:04

Základní verze je možná položena cenově mírně nahoru, na druhou stranu výkonější verze již jsou s cenově někde jindě a příplatek za 1,4 16V není nijak velký...

Žmulín
22. května • 14:56

S cenou bych vůbec nepolemizoval,navíc když ještě ani nedošlo na různý cenový akce ohledně výbavy,nebo motoru.O to ať se staraj radši v Boleslavi,protože koupit za 230 Fóbii s výbavou tak rozsáhlou,že je člověk vděčnej i za stěrače a možnost auto zamknout aspoň z jedný strany je vrchol demence.Navíc jestli se ještě někde dočtu o kvalitních plastech v německých vozech,tak už se asi po... smíchy.Osobně teda ten molitan potaženej igelitem v kombinaci s tvrdýma plochama za moc kvalitní záležitost nepovažuju.

doubt
23. května • 9:59

palec nahoru

Johník
22. května • 10:02

Nevím jestli jste někdo v minulém čísle AutoTipu četli srovnání GP Sport 1,9 MultiJet a Fabia RS 1,9 TDI PD, oba do testu šly s výkonovým maximem 96 kW, ale ve chvíly srovnávání mi přišlo GP hodně navrch právě disignem jak venkovním, tak i uvnitř. Nechápu, že i v tak sportovním voze jak říká škodovka se palubovka nedá udělat trochu lépe. Nejspíše, kdybych se rozhodoval mezi těmito modely, tak zvolím GP, ale na druhou stranu bylo ve zmiňované recenzi taky uvedeno, že GP mělo problémy s elektrikou, což je nepříjemné u nového auta a není to žádná rarita ani u fábie, mám dosti známých kteří mají problémy s nižšími motorizacemi.
Nejspíše než jít do itala nebo němce, tak bych zvolil nějakého levného korejce nebo kvalitnějšího japonce. Třeba taková Kia Rio je dost povedený auto za málo love.

doubt
22. května • 10:49

To co se píše ve VWTipu musíš brát s rezervou. V časopise, kde zastaralá dýmovnice porazí nového krále třídy, je možné všechno. I to, že si autor vymyslí problémy s elektrikou.

Skyline
22. května • 9:37

Kufr - nechapu, co je na nem maleho, 275 litru je vic, nez buh fobie.
 
Diskuse - skodofkari jako vzdy nezklamali, HovnoToPojede je proste vrchol techniky. Fiatari se nenechali zahanbit, takze mit v roce 2006 ve zbrusu novem aute osmiventilovou sunku z roku raz-dva je vlastne OK. Kazdopadne hosi diky, tohle bylo lepsi, nez ftipky.cz
 
A jeden totalne off-topic forek na zaver: http://www.youtube.com/watch?v=pRtxexuoMeA&search=Davidek

Orin
22. května • 7:42

Koupil jsem ho pred casem zensky. Jako druhy auto. Ale musim rict, ze muj 3roky starej Focus je tedka porad na nákupech .) . Tenhle hezoun (cernej) je dobre odvedena prace a muzu doporucit. PS: A nerezte to porad , stejne vsichni jednou chcipnem. 4kola a dobrej požitek z jízdy může dát dneska kdokoliv.

miloss11
11. června • 16:12

Svatá pravda......

wolff
22. května • 8:38

Jo jo...
Kamenožrout mě fakt pobavil... No hlavně si to pořádné auto užij... A nezapomeň si zkontrolovat, jestli ti tam prodejce přibalil všechno co měl...třeba náplň do ostřikovačů a nebo takovou chladící kapalinu... Už jsem se s tím taky setkal, že u Hondy na to celkem dost často zapomínají...
Jinak Kamenožrout, tvoje věta, kdyby byly v řiti ryby je opravdu teoretická, protože Fiat by nikdy HTP nevyrobil, protože má rozum a nikdy by nevyrobil motor, který má sice parametry slušné, ale tam kde jedeš s tím Puntem na 2000 otáčkách na lehkou brnkačku pedálu plynu, tak tam s Haťapkou musíš točit 3000, aby ti nekuckala (trochu přitažené za vlasy,ale daleko od pravdy to není). Jinak pro tvoji informovanost...motor v GP má 48 kW, motor v Classicu má 44 kW a jediné co mají společné je to, že pocházejí od stejného předka a to od motoru s označením Fire. Je to vlastně evoluce původního motoru, takže říct, že jsou stejný, je jako asi říct, že jsi vlastně stejný jako tvůj tatínek... Což jistě uznáš, není úplně tak docela pravda, i když toho možná máte hodně společného...
A neboj, dokážu být dost objektivní na to,a bych věděl, že i Fiatu se občas nějaký motor nepovede. Jenže Fiat je natolik rozumný, že ten motor as soon as possible stáhne z trhu a nahradí novým a nedodává ho 20 let, tak jako se to daří VW.

Armando
23. května • 20:38

Jezdit s 1.2 na 2000 ot? To nemyslíš vážně. Když jsem měl 2.5 V6 benzín, tak se to dalo, ale ten motor měl stádo koní.
1.2 se u 2000 musí dusit jakákoli, leda že bys teda zrovna nejel na neutrál z kopce. Rozhodně se takto nedá normálně jezdit, na pedálu totiž není téměř žádný výkon.

Pavel
22. května • 9:34

To Wolff:Ty zase kecáš,HTP jede lépe odspodu než PG 1.2.Nejlépe to ukazují hodnoty tzv.pružného zrychlení,které má PG ve všech režímech podstatně horší.Např.60-100/4/ zhruba o 3 s. pro Fabii.80-120/5/ 5 sek.Přitom obě autay jsou zhruba stejně zpřevodované.

wolff
22. května • 10:19

Já o voze ty o koze... ukaž mi, kde sem so psal o pružném zrychlení a jiných blbostech... To je never ending story... Jak psal skyline, A HTP je the best technology all over the world. A Punto je šmejd a lituju ty lidi, co si to kupují, že si raději nekoupí the best Fabia all over the world. Každej měsíc se v západní Evropě najde 50 000 blbců... Já když s Puntem jeudil, tak to fakt je hroznej zgarp, všechno na něm je to nejhorší...materiály, technologie (pokud tam nějaká je), prostě všechno. Širokým obloukem se mu vyhněte...

Pavel
22. května • 14:10

To wolff:psal jsi,že do 3000 otáček HTP vůbec nejede,co pak dělá GP 1.2 když v pružném zrychlení/velká část do 3000 ot./dostane od Fabie HTP hrubě na pr...?

ml0k
22. května • 9:23

pozor to ze motor vychazi z motoru fire rozhodne neni nic spatnyho. tento motor se objevoval jiz v nadupanych verzich fiatu 127. byl potom i v unech. je to uplne perfektni jednoduchy motor OHC, postaveny tak ze se to nepotka kdyz praskne rozvodak. na unu s motorem fire 1,108l jsme tenkrat nejezdili 230 tisic a ten motor byl jedna z mala veci co na tom aute porad bezchybne fungovalo. spotreba oleje nulova. ta 1,1 mela tusim 46kw ale jen jednobode vstrikovani a i tak to s tim pekne jelo (samo na uno to pekne jelo).

wolff
22. května • 9:31

Však ano, není to nic špatného, je to vynikající motor (a opravdu jeho prapředek byl už ve Fitu 127, což bylo v té době nejdokonalejší auto), řekl bych jeden z nejlepších v této třídě... Ano někteří Japonci mají i vyšší výkony,ale průběhem projevem a hlavně životností ten motor je ne-li nejlepší, tak jeden z nejlepších... Porovnávat HaTˇaPku s Fire je blbost. Ale budiž. Srovnávat se dá leccos. Prosím, tím neříkám, že by snad HTP bylo to nejhorší co existuje,ale bohužel na Fire nemá.

Orin
22. května • 8:42

Souhlas

Maty
22. května • 0:22

Ano ano,pro zklamani majitelu Fabii a jinych paskvilu,Gr.Punto je nejprodavanejsim autem v Evrope!!!!!---jiz nekolik mesicu,nejen pro svuj nadhernej design,ale take kvalitni zpracovani,jizdni vlastnosti,velikost vozu(ta je s peugeotem 207-bezkonkurencni),bezpecnost euroncap *****,dokonce je to nejbezpecnejsi auto vubec,tusim ze pri narazu chodce dostalo jako jedno z mala 3*,atd.Je dokonce ovencen titulem ZLATY VOLANT,ktery dava casopis autobild
Proste fiat vi co je jeho silna kava a trefil se opet do cerneho,Punt(od 1 generace) jiz jezdi vice jak 6milionu kusu.

Peto Fiat
21. května • 22:57

Usmevna diskusia.....skodovkari utesuju svoje ego tym ze stale omielaju ze Fabka je naj HTP je super.Ale skoro kazdy vie ze Fabia je len priemer ako cele VW,HTP je motor so zvukom sijacieho stroja a s "amputovanou nohou".mame tu novych velkych hracov a ako GP,Clio III,207,Yaris II.....fabka je uz stara a konkuruje len cenou...test je super....auto je super....motor super(aj ked 1,4 16v je o inom).....nie je o com .GP je KING malych aut....predaje hovoria za vsecko..tot vse...Fiat Fan

kamenozrout
21. května • 23:16

Koľko ľudí, toľko chutí. Ja považujem Fiat za priemer. A napísať to, že tento motor u fiatu je super, a HTP od VW je o ničom, hmmm si ako Slota - tvrdí zrovna to, čo sa mu hodí  Ten motor s amputovanou nohou má napr. vyšší krútiaci moment napriek tomu, že má o jeden valec menej. Ale toto pre teba nie je argument, že? Keby bolo HTP od Fiatu, triasol by si sa ako ratlík ked uvidí fenku, že aký je ten motor super a neprekonateľný! Jeden z dôvodov, prečo nemám rád Fiat sú všetci zaslepení fanatickí fundamentalisti (ty, Petrumr, Wolfff, Autoholik), ktorí sú ešte horší, než fanatický škodovkári
P.S.
Nemám škodovku - čakám na naozaj poriadne auto, Civic 8G 1,8 Sport Champagne Silver Metallic október/06 

miloss11
11. června • 16:07

Co tady prudíš jako fašista???......víš hovno a kecaš o tom o cem ses dočetl.....zalez do hondy a už nedelej závěry,tvoje řeči jsou jako kdyby jsi mluvil o bramborách....to je k jidlu ty demente.....Honda je dobra automobilka no a co???...tech je na svete.....tohle je recenze o GP,to jste si asi Fobiaci a jiní nevšimli???.....běžte na svá místa,kde si Vás nikdo i nadále nebude všímat......šup  šup......hahahahaha.....Tady Váš GP

Loo
22. května • 9:52

kokso..kedy si objednaval?.. teraz sa caka az do januara'07.. ale stoji to za to.. :)

odbornik
21. května • 23:20

Maly dotaz - co má pořádné auto společného s Civicem 8G? Nějak v tom nevidím souvislost...

Quido
21. května • 23:29

No je komfortnější, hezčí a je z Evropy

kamenozrout
21. května • 23:24

Neboj sa, podrastieš, zmúdrieš, začneš zarábať a potom ti to dojde  

stealth
22. května • 6:33

Můžu použít Tvoji větu? "Jeden z dôvodov, prečo nemám rád HONDU sú všetci zaslepení fanatickí fundamentalisti" Díky, ulevilo se mi

Quido
21. května • 23:20

Ale ale, odkdypak nějaká hodnota hovoří o kvalitě motoru? Říká ti něco kultivovanost, pružnost, ochota vytáčet se? Nejdřív projeď HTP a GP 1.2 a pak suď a v tomhle porovnání HTP opravdu hodně ztrácí.

kamenozrout
21. května • 23:34

Odskúšal som obe a môžem povedať, že okrem zvuku motora som nebadal u HTP nič horšie. Ak niekomu vadí zvuk motora, no neviem čo si mám o ňom myslieť. A zvuk diesla je ok? Na to, že Fiaťácka 1.2 je 4valcový 8ventil, no nič moc. Ten motor dávali aj do starého Punta Mk1, ak sa nemýlim...
Kultivovanosť, pružnosť a ochota vytáčať sa mi zdala u HTP rovnaká s GP, ak nie lepšia. Ono stačí si pozrieť technické údaje a je to jasné - jeden je za 10 a ten druhý za 12 bez 2

Mirek-607
21. května • 22:52

Komicka diskuze :)

Na jedne strane je "nechutne a lacine" Punto a na druhe strane je "nadherna" Fabia, za chvili naopak... Pritom jsou to obe male nakupni tasky, lacine asi tak stejne, designove presne tak, jak clovek ceka, Punto trochu odvazane, Fabia nemecky chladna... Kazdemu se libi neco jine, ty utoky tady jsou ubohe.

Treba me se Punto opravdu libi a verim, ze je to dobre auto. Fabia se mi krom kombiku opravdu nelibi, ale vim, ze to je dobre auto. Takze asi tak :)

Quido
21. května • 22:50

S testem víceméně souhlasím, jen
1. s verzí 1.2 jsem chvíli jezdil a odhlučnění bylo vynikající až do omezovače, žádný rušivý zvuk
2. Jak můžete napsat o kufru s objemem 275 l v segmentu B, kde je to naprosto průměrná hodnota, že je malý? Co potom P207, Suzuki Swift a další o Fabii nemluvě???

robo
21. května • 22:02

radek
presiel som s GP 1.2 minuly vikend 200km v kuse a PP ukazal 5.0l. Po beznych cestach 90-100km rychlostou.  A pri dialnicnej jazde 120-130 je spotreba 6.7l. Nechapem ako si to testoval

Radek Ondrášík
21. května • 22:05

Tak to gratuluji ke spotřebě, já se k tomu nedostal. Kde je problém nedokážu posoudit...

robo
21. května • 22:21

Mam najazdenych na GP cku asi 2700km. Spotreba je vec osemetna, vidim na svojom 1.2 ako na dialnici mu vadi protivietor. V podstate sa da plachtit na tych 5 litrov pri dodrziavani llimitov na okreskach, ale vsetci za tebou su z toho nervozni[teda na slovensku]. Dialnica je fakt nie velka vyhra co sa tyka spotreby a hluku, ale tych 120-130 sa da zniest, spotrebu som este nemal vyssiu ako 7l. Celkom fajn recenzia, to je fakt ze ked to ide cez 3000 otacok uz je ten zvuk pocut. Myslim ze si nespomenul divne otvaranie kluciek zadnych dveri, Co sa tyka PP nemam ten problem lebo nemam verziu s multifunkcnym displejom, dakze rychlejsie zbehnem tieto hodnoty dokola. nie je tam ten trip B a pod.

StB..czx
21. května • 18:56

STOURAL: Hm, jenže poblbanej megan je už starý auto a to, co ve Fiatu dostaneš už v základu si u většiny ostatních značek musíš připlatit. Logana sem nepleť, to je kříženec starý Dacie a Thalie - takový ošklivý kačátko pod křídly Renaultu, který konkuruje především velmi nízkou cenou. Aby taky ne, když v Rumunsku je levná pracovní síla a dobrejch 80% z ceny tvoří ten francouzskej motor. Kdyby se to auto vyrábělo ve Francii, tak je na tom cenově velice podobně. Takže než něco bezhlavě plácneš, tak se nad tím nejdřív zamysli.

Ostatní fábkaři: Jděte se vycpat, fábka je přes pět let stará záležitost a nic extra to teda neni a na vaše ramenatý kecy o její jedinečnosti fakt nejsem zvědavej. Článek pojednává o novince značky Fiat a ne o již zastaralé škodovácké produkci. Radši se rozhlídněte kolem sebe, co se nejvíc prodává za ojetiny. Jedničkou mezi zahraničníma je FIAT - stačí sundat klapky z očí a rozhlídnout se. A že na český auto budou levný a stále dostupný díly, to už je fakt přežitek z rudých dob komunistických. Jen se podívejte, co platíte za cifry v servisech a autosalonech )

FÓBIE = N U D A A A A A A A. P.S. Nemůžu za to, že nemáte na lepší

BMWest
22. května • 1:51

Správně, až se bude testovat Fábie II, tak si povíme. O podvozku, jenž se natolik osvědčil, že nepotřebuje inovovat, o švihadlech, jejichž kvalita neurazí ani čerstvého majitele RS4 a o kličkách dveří, kterými se honosí i limitovaná edice Lamborghiny Murcielago. A co teprve objem zavazadelníku – je to kus poctivýho německýho auta.

StB..czx
21. května • 18:55

STOURAL: Hm, jenže poblbanej megan je už starý auto a to, co ve Fiatu dostaneš už v základu si u většiny ostatních značek musíš připlatit. Logana sem nepleť, to je kříženec starý Dacie a Thalie - takový ošklivý kačátko pod křídly Renaultu, který konkuruje především velmi nízkou cenou. Aby taky ne, když v Rumunsku je levná pracovní síla a dobrejch 80% z ceny tvoří ten francouzskej motor. Kdyby se to auto vyrábělo ve Francii, tak je na tom cenově velice podobně. Takže než něco bezhlavě plácneš, tak se nad tím nejdřív zamysli.
Ostatní fábkaři: Jděte se vycpat, fábka je přes pět let stará záležitost a nic extra to teda neni a na vaše ramenatý kecy o její jedinečnosti fakt nejsem zvědavej. Článek pojednává o novince značky Fiat a ne o již zastaralé škodovácké produkci. Radši se rozhlídněte kolem sebe, co se nejvíc prodává za ojetiny. Jedničkou mezi zahraničníma je FIAT - stačí sundat klapky z očí a rozhlídnout se. A že na český auto budou levný a stále dostupný díly, to už je fakt přežitek z rudých dob komunistických. Jen se podívejte, co platíte za cifry v servisech a autosalonech )
FÓBIE = N U D A A A A A A A. P.S. Nemůžu za to, že nemáte na lepší

Dr. 120L
21. května • 18:46

Punto je docela hezké, spotřeba "ujde" ... Škoda že ho nebudou dělat v nějakym kombíku a zůstanou jen u klasiky ... Jestli Fábka nebo Punto je myslim jedno, na Fábku mám pocit se dá vyšmelit více "dílů" za rozumné ceny ... V Iátlii jezdí cíe Punt, u nás více Fábií.

Dr. 120L
21. května • 18:45

Punto je docela hezké, spotřeba "ujde" ... Škoda že ho nebudou dělat v nějakym kombíku a zůstanou jen u klasiky ... Jestli Fábka nebo Punto je myslim jedno, na Fábku mám pocit se dá vyšmelit více "dílů" za rozumné ceny ... V Iátlii jezdí cíe Punt, u nás více Fábií.

ssss
21. května • 17:56

omgwtf

petrumr
21. května • 17:53

to tlačitko kufru na středu je dobrý,když je nalevo,tak spolujezdec na něho blbě dosahuje.Stych škodováckých boháčů si nic nedělámty jejich ramenatý řeči,ale v servisu a v autosaloně platí jak mourovatí.

lancia Lybra SW 2,4JTD 150
21. května • 18:49

jen toyota, fiat a lancie!!!! jsou auta

lancia Lybra SW 2,4JTD 150
21. května • 18:48

jen toyota, fiat a lancie!!!! jsou auta

Fiat Fanda
21. května • 17:21

Fiat 126 > Punto > Brava > ?




PS nemám rád "traktory" :o)





BMWest
22. května • 1:41

Máš na mysli čipnutý TDIčka?

Fiat Fanda
21. května • 17:21

Fiat 126 > Punto > Brava > ?




PS nemám rád "traktory" :o)





Fiat Fanda
21. května • 17:21

Fiat 126 > Punto > Brava > ?




PS nemám rád "traktory" :o)





q
21. května • 17:11

ale fiat

mirek
21. května • 17:00

Tak tohle se mi líbí - jak tady pár majitelů fábie (nejspíš HTP) nemůže rozdejchat,že za svý těžce nasyslený
love,mohli mít auto ve všech směrech lepší.Ale já jim to nechávam - to nový Punto je fááákt hnus,kam se hrabe na krásnou, netuctovou,nadčasoovou,nepředraženou, fabku

doubt
21. května • 22:02

Přesně, vzal jsi mi to z huby, jsou to ubožáci. Měli by se kucí na to Punto jít aspoň podívat. Až uvidí ten rozdíl dvou generací, tak se z toho poserou. Ať si každý koupí co chce, třeba i škodovku, ale trochu sebereflexe, doprdele! Že to mám já, neznamená, že je to nejlepší!

miloss11
11. června • 15:47

K O N E Č N Ě  S Ř  Í Z L I V Ý  O D H A D!!!!!!!!!!!!!!!

mirek
21. května • 17:02

a pre čoboly bych to mohl napsat i potřetí

Cyril
22. května • 15:45

mirek:

miloss11
13. července • 8:15

Ale ja mam 75k a je to docela prijemny zatah,je to 1248cm a spotreba 5l i s klimou.....dle me skvele....

to mirek
22. května • 9:30

debilny pepik!

miloss11
11. června • 15:51

Omlouvám se ti za pepíka,protože i tady se najdou lidi s malou kapacitou mozkovny.......ale fabku fakt nemusim,každy si musi uvedomit,že je to predraženy,bez vybavy a sama Skoda Auto prohlasila,že se ten typ nepovedl.....Mam GP 13MJET/75k.....ve vybave,kterou skoda ani nenabizi a to si na vybavu nepotrpim......

doubt
20. června • 8:04

Přesně ten motor bych asi bral taky, i když to nebude zrovna divoch -- 90k verze je totiž předražená. Jak se ti s ním jezdí a kolik papká?

mirek
21. května • 16:57

Tak tohle se mi líbí - jak majitelé fábií (zejména HTP) nemůžou rozdejchat,že by za svoje prachy mohli mít auto ve všech směrech lepší

yoggi
21. května • 15:37

nechcem nikoho urazat ale naozaj to nove punto sa mi nepaci. ja viem ze po technickej stranke je lepsie ako to predchadzajuce ale designove to predchdzajuce je pekne. keby sa spojila predchadzajuca verzia a dala do nej technika s terajsieho tak je to super. ale design grande punta sa mi naozaj nepaci. len ci sa skodovka alebo fiat inspirovali ked takto pokaslali punto a skodovka sa chysta fabiu aspon co som doteraz videl fotky tak nic moc nech sa vratia k starsiemu designu a techniku s noveho a je to fajn.

flux
22. května • 12:42

tiež som mal vo vzdialenom výhlade vo výbere prípadných ďaľších (nových) áut Grande Punto - aj kvôli designu - ale ten sa mi v skutočnosti tak neuveritelne okukal... a to mi stačilo vidieť ho asi 3x... Zboku je vidno takmer zhodnosť s hatchbackovým Lacetti - Chevrolet - a toť ho, obe robili v Giugiaro. Chevrolet sa mi pritom neopozeral Dokonca aj "nenápadný design" nového Clia vyzerá sympatickejšie než g.p. Fabiu by som už len kvôli tomu nekúpil ako vyzerá.

P.S. V reklamných klipoch na Punto auto grafici sploštili aby vyzeralo športovejšie, asi si boli vedomí istej fádnosti

miloss11
11. června • 15:45

Ty Korejcomile........co to mektáš.....vidím,že se ti líbí na Chevroletu Italský desing ( Talijánský...ha ha pro tebe)...ale na GP ne???....šáhni si na hlavu a řekni mi co cítíš.....ale jestli máš rád hodně horké léto,tak to je snad vse OK......

R/D/
21. května • 12:18

Nevim kde jste vzali tuhle větu "Fiat Grande Punto již při svém představení dokonale ohromilo svým designem." ... me se to auto ani omylem nelibi , pusobi na mne takvim lacinim dojmem .. jedine co na něm ujde je příď. Nejsme zastáncem škodovky ale fabka je imho ohodně hezčí.

Martin
11. listopadu • 21:01

Pan je asi slepejB-]:-O

ja
3. května • 20:55

tak ak uz fabia je hezci tak ty si asi zpadl ze stolky nebo co ved skodovka nikdy nedohna italoveee

miro
22. května • 11:15

ten hnus co vyzera ako poleno nahrubo osekane sekerou chces porovnavat s tymto krasne urobenym AUTOM??? niektori "Cesi" ste snad nacisto oslepli, uz vam zo skodovky nacisto hrabe v makoviciach, nic to, vas problem

miloss11
11. června • 15:41

No konečně rozumné slovačisko....smekám......pravda,co jineho....

Ivan
21. května • 19:02

přesně tak, jsem taky zastáncem klasických českých tvarů - taková Fábia sedan např. v klasické modré barvě je esteticky naprosto bezchybné auto.

miloss11
11. června • 15:39

celý působíš dlé názorů sterilním dojmem,ty budeš asi uplně neškodny,tobe stací co máš....nic neřeš,na vše se uplne vykašli,jednou tě nekdo zastele a budes mit po srande ......

Cyril
22. května • 15:44

Tobě by se Fabka SEDAN libila i růžová, ty trdlo.

Lutor
22. května • 8:07

 Dobrej smysl pro humor.

Alex..
21. května • 12:29

tak to mě teda udivuje, že je tohle auto jedno z nejprodávanějších v Evropě

Fiat Fanda
21. května • 17:34

Pokud by existovelo jen to jediný pořádný auto , ostatní by je nedělali bylo byto zbytečný ne?

-každýmu se líbí něco jinýho
-každýmu sedí něco jinýho


mezek
21. května • 12:35

Budeš se divit, ale už čtyři měsíce...
Jinak všem bych doporučil /než začnou kritizovat/ vyzkoušet "in natura".

wolff
21. května • 12:49

Radku dobrý test...
Jen dotaz nebo poznámka... Jak jsi psal o tom palubním počítači, to jsem si ani nevšiml, že by tam nějaká prodleva byla... Mě ukazoval prakticky okamžitě a projet celý ten seznam zabere v případě potřeby tak 10 s. I když listovat v tom anhoru a dolů by bylo asi lepší. Ale co se dá dělat. Nic není dokonalé. Jo dobrý test...o dobrém, autě... Jen škoda ty 1,2...
Překald pro amjitele vozu Škoda Fabie... Ano Fabie je nejhezčí je nejlepší a všichni Evropanéa  Američané a Asité jsou hloupí, že kupujíi horší auta..., když Fabie je nejlepší a nejkvalitnější...a v neposlední řadě nejhezčía  je hezky Česká...

xxx
26. listopadu • 21:22

česká?? a kolik tam máš dílu s VW Group nebo Audi?

Marek
21. května • 13:28

Jo s tim souhlasim, Fabie je opravdu hezci nez tohle Punto. Popravde jsem zezacatku nechapal co autor mysli tim hezkym designem, ale pak jsem opravdu nasel jakousi hodne vzdalenou podobu s Maseratti. Nicmene jak uz nekdo prede mnou psal, Punto na me pusobi lacinym dojmem a kdybych ho videl na ulici (a jeste nevedel o co jde), tak bych ho snad ani nerozeznal od tech ostatnich jebek typu Clio a spol.
Jo a potvrzuji ze s Fabii 1.2 se pri 130-140kmh jezdi za 6-7 litru. Asi jednou jsem se dostal na 7.5, ale to jsem to opravdu nesetril a jeste to bylo v zime.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ymir
4. května • 15:56

Marku ses dabel, ano Fobie je hezci nez GP, nove Clio atd. Vem si pilulky, zhluboka dychej a otevri oci :-DFobii bych bral tak mozna zadara... stara je letitej vizualni krap a nova je kopie Swiftu s korejskymi rysy. Viva la Skoda!

miloss11
11. června • 15:34

Ty zakomplexovaný Fóbijáku,máš polotovar s 3/4 motorem,zvuk jako motorka.....točí se to to je pravda,ale podřazení z 5 na 2 rychl.stupeń auto nepozná,protože ho přemůže(ten motor) uplně vše......není to srdce auta,ale pouhý doplněk......mysli joudo!!!!!!

fabka2004
21. května • 14:49

ja mozem povedat tolko ze pri 100km/h tacho mam spotrebu pod 5,0 l/100km, odsledovane asi 20x
Inac pri rychlostiach nad 120 to uz zerie peknych 6 litrikov
a pri rychlostiach 130-140 som za sedmickou s istotou
HTP 47kW COMBI

Mirek-607
21. května • 22:47

Akorat, ze podle vsech mereni premeruje tacho ve Fabii o cca 12 procent a to je u HTP obrovsky rozdil na spotrebe (mame to v rodine a vim to dobre).

Pohádka
21. května • 15:25

A z kopce i méně

sua
5. října • 8:27

Jak jinak nez z kopce! Copak fabia na setrvacnik umi jet 130 - 140 i po rovine nebo dokonce do kopce? Ja mel trabanta a ten pri kilu nezral vubec nic. Sice jen z kopce, ale ta spotreba byla okamzite skutena! Takze trabi je jeste lepsi nez skoda... Bohuzel:-)

Vincentik
21. května • 15:38

Potešilo by ma, keby redakcia dokázala získať na testovanie l.3 JTD /75k/ a overiť reálne hodnoty spotreby v meste a mimo mesta.
 
 
 

miloss11
11. června • 11:05

Mam l.3 JTD,ptejte se,jeste jsem z auta nevystoipil....haha

wolff
21. května • 14:55

Tak, to si přestřelil, ne? Fabie s HTP za 7? To enní možné, já bych to viděl tak na max1,5 l/1000 km. A to ještě 91 oktanového benzinu. Tak se rychle oprav a napiš tu opravu sem aspoň 15x, ať vidíme, že máš dobré připojení...

fabka2004
22. května • 16:31

Tak, to si přestřelil, ne? Fabie s HTP za 7? To enní možné, já bych to viděl tak na max1,5 l/1000 km. A to ještě 91 oktanového benzinu. Tak se rychle oprav a napiš tu opravu sem aspoň 15x, ať vidíme, že máš dobré připojení...
 
tvoj prispevok ma nulovu vypovedaciu hodnotu

fabka2004
22. května • 16:30

sorry za úpripojenie, proste to nechcelo tri krat odoslat

fabka2004
21. května • 14:48

ja mozem povedat tolko ze pri 100km/h tacho mam spotrebu pod 5,0 l/100km, odsledovane asi 20x
Inac pri rychlostiach nad 120 to uz zerie peknych 6 litrikov
a pri rychlostiach 130-140 som za sedmickou s istotou
HTP 47kW COMBI

fabka2004
21. května • 14:48

ja mozem povedat tolko ze pri 100km/h tacho mam spotrebu pod 5,0 l/100km, odsledovane asi 20x
Inac pri rychlostiach nad 120 to uz zerie peknych 6 litrikov
a pri rychlostiach 130-140 som za sedmickou s istotou
HTP 47kW COMBI

fabka2004
21. května • 14:47

ja mozem povedat tolko ze pri 100km/h tacho mam spotrebu pod 5,0 l/100km, odsledovane asi 20x
Inac pri rychlostiach nad 120 to uz zerie peknych 6 litrikov
a pri rychlostiach 130-140 som za sedmickou s istotou
HTP 47kW COMBI

Alex..
21. května • 12:29

tak to mě teda udivuje, že je tohle auto jedno z nejprodávanějších v Evropě

Alex..
21. května • 12:29

tak to mě teda udivuje, že je tohle auto jedno z nejprodávanějších v Evropě

X
21. května • 12:21

Dobrej vtip. Osklivejsi auto nez Skoda Fabia snad ani neni.

X
21. května • 12:21

Dobrej vtip. Osklivejsi auto nez Skoda Fabia snad ani neni.

ACE.
21. května • 12:28

Ale jo, myslím že Rumstr ji trumfnul.

Ivan
21. května • 12:17

Malý zavazadelník, vysoká cena - to jsou příčiny proč se Fábií u nás prodá cca 100x více než nového Punta.

miloss11
11. června • 15:25

ASI NEUMIS CIST,NEBO JSI NA POCITANI CHYBEL VE SKOLE....DNES TO UŽ NEDOŽENES,ASI JEDNOU UMRES BLBEJ!!!!.....

lo
21. května • 12:32

Vy jste se uplne zblaznili jak muzete rikat ze ta odporna fabia je hezci nezlobte se na me ale jste uplny hovada
 

koffr
21. května • 15:54

to myslis vazne ty komunisto, protoze ma jinaci nazor nez ty je uplny hovado? si debil.

a jinak fabka se mi libi vic nez tenhle cervenej mamrd. takze tak

bobr
4. listopadu • 16:28

Fešáci krása není měřitelná je to subjektivní názor. A ty urážky a nadávky , asi každý hodnotí druhého podle sebe.Inteligenti!!!!!?????

miloss11
11. června • 15:27

KOUKAM,ŽE DELAS JEN NA CO STAČÍŠ.......ZAMYSLI SE NAD SEBOU......

vozik
22. května • 2:27

pocestele vw polo s motorem pro bike je sen chatare kterej nema na pojistku - za 40k mam swift 1,6 a nebojim se predjet avii

pitr
21. května • 12:03

za to mas dva logany nebo slusne megane  

stoural
21. května • 17:55

Souhlas, za tech "Cena v základní výbavě: 319 900 Kč" dostanu Megane Sedan, ktery je s Puntem neporovnatelny. Jak velikosti, tak i vybavou.

StB..czx
21. května • 18:44

Hm, jenže poblbanej megan je už starý auto a to, co ve Fiatu dostaneš už v základu si u většiny ostatních značek musíš připlatit. Logana sem nepleť, to je kříženec starý Dacie a Thalie - takový ošklivý kačátko pod křídly Renaultu, který konkuruje především velmi nízkou cenou. Aby taky ne, když v Rumunsku je levná pracovní síla a dobrejch 80% z ceny tvoří ten francouzskej motor. Kdyby se to auto vyrábělo ve Francii, tak je na tom cenově velice podobně.
Takže než něco bezhlavě plácneš, tak se nad tím nejdřív zamysli.

StB..czx
21. května • 18:43

Hm, jenže poblbanej megan je už starý auto a to, co ve Fiatu dostaneš už v základu si u většiny ostatních značek musíš připlatit. Logana sem nepleť, to je kříženec starý Dacie a Thalie - takový ošklivý kačátko pod křídly Renaultu, který konkuruje především velmi nízkou cenou. Aby taky ne, když v Rumunsku je levná pracovní síla a dobrejch 80% z ceny tvoří ten francouzskej motor. Kdyby se to auto vyrábělo ve Francii, tak je na tom cenově velice podobně.
Takže než něco bezhlavě plácneš, tak se nad tím nejdřív zamysli.

StB..czx
21. května • 18:43

Hm, jenže poblbanej megan je už starý auto a to, co ve Fiatu dostaneš už v základu si u většiny ostatních značek musíš připlatit. Logana sem nepleť, to je kříženec starý Dacie a Thalie - takový ošklivý kačátko pod křídly Renaultu, který konkuruje především velmi nízkou cenou. Aby taky ne, když v Rumunsku je levná pracovní síla a dobrejch 80% z ceny tvoří ten francouzskej motor. Kdyby se to auto vyrábělo ve Francii, tak je na tom cenově velice podobně.
Takže než něco bezhlavě plácneš, tak se nad tím nejdřív zamysli.

stoural
25. května • 8:57

- Megane Sedan II neni stary auto
- vyrabi se v Turecku, nikoliv v Rumunsku
- rozhodne to neni krizenec Dacie a Thalie (ha ha)
- "ve Fiatu dostaneš už v základu si u většiny ostatních značek musíš připlatit." Co dostanu u jinych znacek me nezajima. U Megane dostanes v zakladu 6x airbag, ABS+EBD, palubni pocitac, el. okna a ja nevim, co jeste.

Takže než něco bezhlavě plácneš, tak se nad tím nejdřív zamysli.

miloss11
11. června • 15:23

tady se mluvilo o Loganu hovado!!!! A nepoužívej veci ktere ses docetl ,ale sam si to vyzkousej....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Filip
15. července • 15:22

Přetl sis příručku. Podle mě tenhle malej Fiatek je dost silná kára a v nýnější ceně skoro v plné výbavě a nejsilnějším motorem dáš cca 650 000 tajže bych si radši koupil malý, ale dosti rychlý auto než nějakýho podělanýho Renaulta, kterej žere jak stádo dobytka;-)

Pavel
21. května • 11:59

Pěkný o objektivní test.

Doporučujeme

Články odjinud