Fiat Grande Punto: malé Maserati pro každého (velký test)

Pavel  |  21. 05. 2006 11:59

Pěkný o objektivní test.

Odpovědět  |   | 
pitr  |  21. 05. 2006 12:03

za to mas dva logany nebo slusne megane  

Odpovědět  |   | 
stoural  |  21. 05. 2006 17:55

Souhlas, za tech "Cena v základní výbavě: 319 900 Kč" dostanu Megane Sedan, ktery je s Puntem neporovnatelny. Jak velikosti, tak i vybavou.

Odpovědět  |   | 
StB..czx  |  21. 05. 2006 18:43

Hm, jenže poblbanej megan je už starý auto a to, co ve Fiatu dostaneš už v základu si u většiny ostatních značek musíš připlatit. Logana sem nepleť, to je kříženec starý Dacie a Thalie - takový ošklivý kačátko pod křídly Renaultu, který konkuruje především velmi nízkou cenou. Aby taky ne, když v Rumunsku je levná pracovní síla a dobrejch 80% z ceny tvoří ten francouzskej motor. Kdyby se to auto vyrábělo ve Francii, tak je na tom cenově velice podobně.
Takže než něco bezhlavě plácneš, tak se nad tím nejdřív zamysli.

Odpovědět  |   | 
stoural  |  25. 05. 2006 08:57

- Megane Sedan II neni stary auto
- vyrabi se v Turecku, nikoliv v Rumunsku
- rozhodne to neni krizenec Dacie a Thalie (ha ha)
- "ve Fiatu dostaneš už v základu si u většiny ostatních značek musíš připlatit." Co dostanu u jinych znacek me nezajima. U Megane dostanes v zakladu 6x airbag, ABS+EBD, palubni pocitac, el. okna a ja nevim, co jeste.

Takže než něco bezhlavě plácneš, tak se nad tím nejdřív zamysli.

Odpovědět  |   | 
miloss11  |  11. 06. 2006 15:23

tady se mluvilo o Loganu hovado!!!! A nepoužívej veci ktere ses docetl ,ale sam si to vyzkousej....

Odpovědět  |   | 
Filip  |  15. 07. 2009 15:22

Přetl sis příručku. Podle mě tenhle malej Fiatek je dost silná kára a v nýnější ceně skoro v plné výbavě a nejsilnějším motorem dáš cca 650 000 tajže bych si radši koupil malý, ale dosti rychlý auto než nějakýho podělanýho Renaulta, kterej žere jak stádo dobytka

Odpovědět  |   | 
StB..czx  |  21. 05. 2006 18:43

Hm, jenže poblbanej megan je už starý auto a to, co ve Fiatu dostaneš už v základu si u většiny ostatních značek musíš připlatit. Logana sem nepleť, to je kříženec starý Dacie a Thalie - takový ošklivý kačátko pod křídly Renaultu, který konkuruje především velmi nízkou cenou. Aby taky ne, když v Rumunsku je levná pracovní síla a dobrejch 80% z ceny tvoří ten francouzskej motor. Kdyby se to auto vyrábělo ve Francii, tak je na tom cenově velice podobně.
Takže než něco bezhlavě plácneš, tak se nad tím nejdřív zamysli.

Odpovědět  |   | 
StB..czx  |  21. 05. 2006 18:44

Hm, jenže poblbanej megan je už starý auto a to, co ve Fiatu dostaneš už v základu si u většiny ostatních značek musíš připlatit. Logana sem nepleť, to je kříženec starý Dacie a Thalie - takový ošklivý kačátko pod křídly Renaultu, který konkuruje především velmi nízkou cenou. Aby taky ne, když v Rumunsku je levná pracovní síla a dobrejch 80% z ceny tvoří ten francouzskej motor. Kdyby se to auto vyrábělo ve Francii, tak je na tom cenově velice podobně.
Takže než něco bezhlavě plácneš, tak se nad tím nejdřív zamysli.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  21. 05. 2006 12:17

Malý zavazadelník, vysoká cena - to jsou příčiny proč se Fábií u nás prodá cca 100x více než nového Punta.

Odpovědět  |   | 
lo  |  21. 05. 2006 12:32

Vy jste se uplne zblaznili jak muzete rikat ze ta odporna fabia je hezci nezlobte se na me ale jste uplny hovada
 

Odpovědět  |   | 
koffr  |  21. 05. 2006 15:54

to myslis vazne ty komunisto, protoze ma jinaci nazor nez ty je uplny hovado? si debil.

a jinak fabka se mi libi vic nez tenhle cervenej mamrd. takze tak

Odpovědět  |   | 
vozik  |  22. 05. 2006 02:27

pocestele vw polo s motorem pro bike je sen chatare kterej nema na pojistku - za 40k mam swift 1,6 a nebojim se predjet avii

Odpovědět  |   | 
miloss11  |  11. 06. 2006 15:27

KOUKAM,ŽE DELAS JEN NA CO STAČÍŠ.......ZAMYSLI SE NAD SEBOU......

Odpovědět  |   | 
bobr  |  04. 11. 2007 16:28

Fešáci krása není měřitelná je to subjektivní názor. A ty urážky a nadávky , asi každý hodnotí druhého podle sebe.Inteligenti!!!!!?????

Odpovědět  |   | 
miloss11  |  11. 06. 2006 15:25

ASI NEUMIS CIST,NEBO JSI NA POCITANI CHYBEL VE SKOLE....DNES TO UŽ NEDOŽENES,ASI JEDNOU UMRES BLBEJ!!!!.....

Odpovědět  |   | 
R/D/  |  21. 05. 2006 12:18

Nevim kde jste vzali tuhle větu "Fiat Grande Punto již při svém představení dokonale ohromilo svým designem." ... me se to auto ani omylem nelibi , pusobi na mne takvim lacinim dojmem .. jedine co na něm ujde je příď. Nejsme zastáncem škodovky ale fabka je imho ohodně hezčí.

Odpovědět  |   | 
X  |  21. 05. 2006 12:21

Dobrej vtip. Osklivejsi auto nez Skoda Fabia snad ani neni.

Odpovědět  |   | 
ACE.  |  21. 05. 2006 12:28

Ale jo, myslím že Rumstr ji trumfnul.

Odpovědět  |   | 
X  |  21. 05. 2006 12:21

Dobrej vtip. Osklivejsi auto nez Skoda Fabia snad ani neni.

Odpovědět  |   | 
Alex..  |  21. 05. 2006 12:29

tak to mě teda udivuje, že je tohle auto jedno z nejprodávanějších v Evropě

Odpovědět  |   | 
Alex..  |  21. 05. 2006 12:29

tak to mě teda udivuje, že je tohle auto jedno z nejprodávanějších v Evropě

Odpovědět  |   | 
Alex..  |  21. 05. 2006 12:29

tak to mě teda udivuje, že je tohle auto jedno z nejprodávanějších v Evropě

Odpovědět  |   | 
mezek  |  21. 05. 2006 12:35

Budeš se divit, ale už čtyři měsíce...
Jinak všem bych doporučil /než začnou kritizovat/ vyzkoušet "in natura".

Odpovědět  |   | 
wolff  |  21. 05. 2006 12:49

Radku dobrý test...
Jen dotaz nebo poznámka... Jak jsi psal o tom palubním počítači, to jsem si ani nevšiml, že by tam nějaká prodleva byla... Mě ukazoval prakticky okamžitě a projet celý ten seznam zabere v případě potřeby tak 10 s. I když listovat v tom anhoru a dolů by bylo asi lepší. Ale co se dá dělat. Nic není dokonalé. Jo dobrý test...o dobrém, autě... Jen škoda ty 1,2...
Překald pro amjitele vozu Škoda Fabie... Ano Fabie je nejhezčí je nejlepší a všichni Evropanéa  Američané a Asité jsou hloupí, že kupujíi horší auta..., když Fabie je nejlepší a nejkvalitnější...a v neposlední řadě nejhezčía  je hezky Česká...

Odpovědět  |   | 
Marek  |  21. 05. 2006 13:28

Jo s tim souhlasim, Fabie je opravdu hezci nez tohle Punto. Popravde jsem zezacatku nechapal co autor mysli tim hezkym designem, ale pak jsem opravdu nasel jakousi hodne vzdalenou podobu s Maseratti. Nicmene jak uz nekdo prede mnou psal, Punto na me pusobi lacinym dojmem a kdybych ho videl na ulici (a jeste nevedel o co jde), tak bych ho snad ani nerozeznal od tech ostatnich jebek typu Clio a spol.
Jo a potvrzuji ze s Fabii 1.2 se pri 130-140kmh jezdi za 6-7 litru. Asi jednou jsem se dostal na 7.5, ale to jsem to opravdu nesetril a jeste to bylo v zime.

Odpovědět  |   | 
fabka2004  |  21. 05. 2006 14:47

ja mozem povedat tolko ze pri 100km/h tacho mam spotrebu pod 5,0 l/100km, odsledovane asi 20x
Inac pri rychlostiach nad 120 to uz zerie peknych 6 litrikov
a pri rychlostiach 130-140 som za sedmickou s istotou
HTP 47kW COMBI

Odpovědět  |   | 
fabka2004  |  21. 05. 2006 14:48

ja mozem povedat tolko ze pri 100km/h tacho mam spotrebu pod 5,0 l/100km, odsledovane asi 20x
Inac pri rychlostiach nad 120 to uz zerie peknych 6 litrikov
a pri rychlostiach 130-140 som za sedmickou s istotou
HTP 47kW COMBI

Odpovědět  |   | 
fabka2004  |  21. 05. 2006 14:48

ja mozem povedat tolko ze pri 100km/h tacho mam spotrebu pod 5,0 l/100km, odsledovane asi 20x
Inac pri rychlostiach nad 120 to uz zerie peknych 6 litrikov
a pri rychlostiach 130-140 som za sedmickou s istotou
HTP 47kW COMBI

Odpovědět  |   | 
fabka2004  |  21. 05. 2006 14:49

ja mozem povedat tolko ze pri 100km/h tacho mam spotrebu pod 5,0 l/100km, odsledovane asi 20x
Inac pri rychlostiach nad 120 to uz zerie peknych 6 litrikov
a pri rychlostiach 130-140 som za sedmickou s istotou
HTP 47kW COMBI

Odpovědět  |   | 
wolff  |  21. 05. 2006 14:55

Tak, to si přestřelil, ne? Fabie s HTP za 7? To enní možné, já bych to viděl tak na max1,5 l/1000 km. A to ještě 91 oktanového benzinu. Tak se rychle oprav a napiš tu opravu sem aspoň 15x, ať vidíme, že máš dobré připojení...

Odpovědět  |   | 
fabka2004  |  22. 05. 2006 16:30

sorry za úpripojenie, proste to nechcelo tri krat odoslat

Odpovědět  |   | 
fabka2004  |  22. 05. 2006 16:31

Tak, to si přestřelil, ne? Fabie s HTP za 7? To enní možné, já bych to viděl tak na max1,5 l/1000 km. A to ještě 91 oktanového benzinu. Tak se rychle oprav a napiš tu opravu sem aspoň 15x, ať vidíme, že máš dobré připojení...
 
tvoj prispevok ma nulovu vypovedaciu hodnotu

Odpovědět  |   | 
Pohádka  |  21. 05. 2006 15:25

A z kopce i méně

Odpovědět  |   | 
Vincentik  |  21. 05. 2006 15:38

Potešilo by ma, keby redakcia dokázala získať na testovanie l.3 JTD /75k/ a overiť reálne hodnoty spotreby v meste a mimo mesta.
 
 
 

Odpovědět  |   | 
miloss11  |  11. 06. 2006 11:05

Mam l.3 JTD,ptejte se,jeste jsem z auta nevystoipil....haha

Odpovědět  |   | 
sua  |  05. 10. 2006 08:27

Jak jinak nez z kopce! Copak fabia na setrvacnik umi jet 130 - 140 i po rovine nebo dokonce do kopce? Ja mel trabanta a ten pri kilu nezral vubec nic. Sice jen z kopce, ale ta spotreba byla okamzite skutena! Takze trabi je jeste lepsi nez skoda... Bohuzel

Odpovědět  |   | 
Mirek-607  |  21. 05. 2006 22:47

Akorat, ze podle vsech mereni premeruje tacho ve Fabii o cca 12 procent a to je u HTP obrovsky rozdil na spotrebe (mame to v rodine a vim to dobre).

Odpovědět  |   | 
miloss11  |  11. 06. 2006 15:34

Ty zakomplexovaný Fóbijáku,máš polotovar s 3/4 motorem,zvuk jako motorka.....točí se to to je pravda,ale podřazení z 5 na 2 rychl.stupeń auto nepozná,protože ho přemůže(ten motor) uplně vše......není to srdce auta,ale pouhý doplněk......mysli joudo!!!!!!

Odpovědět  |   | 
ymir  |  04. 05. 2007 15:56

Marku ses dabel, ano Fobie je hezci nez GP, nove Clio atd. Vem si pilulky, zhluboka dychej a otevri oci

Fobii bych bral tak mozna zadara... stara je letitej vizualni krap a nova je kopie Swiftu s korejskymi rysy. Viva la Skoda!

Odpovědět  |   | 
xxx  |  26. 11. 2010 21:22

česká?? a kolik tam máš dílu s VW Group nebo Audi?

Odpovědět  |   | 
Fiat Fanda  |  21. 05. 2006 17:34

Pokud by existovelo jen to jediný pořádný auto , ostatní by je nedělali bylo byto zbytečný ne?

-každýmu se líbí něco jinýho
-každýmu sedí něco jinýho


Odpovědět  |   | 
Ivan  |  21. 05. 2006 19:02

přesně tak, jsem taky zastáncem klasických českých tvarů - taková Fábia sedan např. v klasické modré barvě je esteticky naprosto bezchybné auto.

Odpovědět  |   | 
Lutor  |  22. 05. 2006 08:07

 Dobrej smysl pro humor.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  22. 05. 2006 15:44

Tobě by se Fabka SEDAN libila i růžová, ty trdlo.

Odpovědět  |   | 
miloss11  |  11. 06. 2006 15:39

celý působíš dlé názorů sterilním dojmem,ty budeš asi uplně neškodny,tobe stací co máš....nic neřeš,na vše se uplne vykašli,jednou tě nekdo zastele a budes mit po srande ......

Odpovědět  |   | 
miro  |  22. 05. 2006 11:15

ten hnus co vyzera ako poleno nahrubo osekane sekerou chces porovnavat s tymto krasne urobenym AUTOM??? niektori "Cesi" ste snad nacisto oslepli, uz vam zo skodovky nacisto hrabe v makoviciach, nic to, vas problem

Odpovědět  |   | 
miloss11  |  11. 06. 2006 15:41

No konečně rozumné slovačisko....smekám......pravda,co jineho....

Odpovědět  |   | 
ja  |  03. 05. 2007 20:55

tak ak uz fabia je hezci tak ty si asi zpadl ze stolky nebo co ved skodovka nikdy nedohna italoveee

Odpovědět  |   | 
Martin  |  11. 11. 2010 21:01

Pan je asi slepej

Odpovědět  |   | 
yoggi  |  21. 05. 2006 15:37

nechcem nikoho urazat ale naozaj to nove punto sa mi nepaci. ja viem ze po technickej stranke je lepsie ako to predchadzajuce ale designove to predchdzajuce je pekne. keby sa spojila predchadzajuca verzia a dala do nej technika s terajsieho tak je to super. ale design grande punta sa mi naozaj nepaci. len ci sa skodovka alebo fiat inspirovali ked takto pokaslali punto a skodovka sa chysta fabiu aspon co som doteraz videl fotky tak nic moc nech sa vratia k starsiemu designu a techniku s noveho a je to fajn.

Odpovědět  |   | 
flux  |  22. 05. 2006 12:42

tiež som mal vo vzdialenom výhlade vo výbere prípadných ďaľších (nových) áut Grande Punto - aj kvôli designu - ale ten sa mi v skutočnosti tak neuveritelne okukal... a to mi stačilo vidieť ho asi 3x... Zboku je vidno takmer zhodnosť s hatchbackovým Lacetti - Chevrolet - a toť ho, obe robili v Giugiaro. Chevrolet sa mi pritom neopozeral Dokonca aj "nenápadný design" nového Clia vyzerá sympatickejšie než g.p. Fabiu by som už len kvôli tomu nekúpil ako vyzerá.

P.S. V reklamných klipoch na Punto auto grafici sploštili aby vyzeralo športovejšie, asi si boli vedomí istej fádnosti

Odpovědět  |   | 
miloss11  |  11. 06. 2006 15:45

Ty Korejcomile........co to mektáš.....vidím,že se ti líbí na Chevroletu Italský desing ( Talijánský...ha ha pro tebe)...ale na GP ne???....šáhni si na hlavu a řekni mi co cítíš.....ale jestli máš rád hodně horké léto,tak to je snad vse OK......

Odpovědět  |   | 
mirek  |  21. 05. 2006 16:57

Tak tohle se mi líbí - jak majitelé fábií (zejména HTP) nemůžou rozdejchat,že by za svoje prachy mohli mít auto ve všech směrech lepší

Odpovědět  |   | 
mirek  |  21. 05. 2006 17:00

Tak tohle se mi líbí - jak tady pár majitelů fábie (nejspíš HTP) nemůže rozdejchat,že za svý těžce nasyslený
love,mohli mít auto ve všech směrech lepší.Ale já jim to nechávam - to nový Punto je fááákt hnus,kam se hrabe na krásnou, netuctovou,nadčasoovou,nepředraženou, fabku

Odpovědět  |   | 
mirek  |  21. 05. 2006 17:02

a pre čoboly bych to mohl napsat i potřetí

Odpovědět  |   | 
to mirek  |  22. 05. 2006 09:30

debilny pepik!

Odpovědět  |   | 
miloss11  |  11. 06. 2006 15:51

Omlouvám se ti za pepíka,protože i tady se najdou lidi s malou kapacitou mozkovny.......ale fabku fakt nemusim,každy si musi uvedomit,že je to predraženy,bez vybavy a sama Skoda Auto prohlasila,že se ten typ nepovedl.....Mam GP 13MJET/75k.....ve vybave,kterou skoda ani nenabizi a to si na vybavu nepotrpim......

Odpovědět  |   | 
doubt  |  20. 06. 2006 08:04

Přesně ten motor bych asi bral taky, i když to nebude zrovna divoch -- 90k verze je totiž předražená. Jak se ti s ním jezdí a kolik papká?

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  22. 05. 2006 15:45

mirek:

Odpovědět  |   | 
miloss11  |  13. 07. 2006 08:15

Ale ja mam 75k a je to docela prijemny zatah,je to 1248cm a spotreba 5l i s klimou.....dle me skvele....

Odpovědět  |   | 
doubt  |  21. 05. 2006 22:02

Přesně, vzal jsi mi to z huby, jsou to ubožáci. Měli by se kucí na to Punto jít aspoň podívat. Až uvidí ten rozdíl dvou generací, tak se z toho poserou. Ať si každý koupí co chce, třeba i škodovku, ale trochu sebereflexe, doprdele! Že to mám já, neznamená, že je to nejlepší!

Odpovědět  |   | 
miloss11  |  11. 06. 2006 15:47

K O N E Č N Ě  S Ř  Í Z L I V Ý  O D H A D!!!!!!!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 
q  |  21. 05. 2006 17:11

ale fiat

Odpovědět  |   | 
Fiat Fanda  |  21. 05. 2006 17:21

Fiat 126 > Punto > Brava > ?




PS nemám rád "traktory" :o)





Odpovědět  |   | 
Fiat Fanda  |  21. 05. 2006 17:21

Fiat 126 > Punto > Brava > ?




PS nemám rád "traktory" :o)





Odpovědět  |   | 
Fiat Fanda  |  21. 05. 2006 17:21

Fiat 126 > Punto > Brava > ?




PS nemám rád "traktory" :o)





Odpovědět  |   | 
BMWest  |  22. 05. 2006 01:41

Máš na mysli čipnutý TDIčka?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  21. 05. 2006 17:53

to tlačitko kufru na středu je dobrý,když je nalevo,tak spolujezdec na něho blbě dosahuje.Stych škodováckých boháčů si nic nedělámty jejich ramenatý řeči,ale v servisu a v autosaloně platí jak mourovatí.

Odpovědět  |   | 
lancia Lybra SW 2,4JTD 150  |  21. 05. 2006 18:48

jen toyota, fiat a lancie!!!! jsou auta

Odpovědět  |   | 
lancia Lybra SW 2,4JTD 150  |  21. 05. 2006 18:49

jen toyota, fiat a lancie!!!! jsou auta

Odpovědět  |   | 
ssss  |  21. 05. 2006 17:56

omgwtf

Odpovědět  |   | 
Dr. 120L  |  21. 05. 2006 18:45

Punto je docela hezké, spotřeba "ujde" ... Škoda že ho nebudou dělat v nějakym kombíku a zůstanou jen u klasiky ... Jestli Fábka nebo Punto je myslim jedno, na Fábku mám pocit se dá vyšmelit více "dílů" za rozumné ceny ... V Iátlii jezdí cíe Punt, u nás více Fábií.

Odpovědět  |   | 
Dr. 120L  |  21. 05. 2006 18:46

Punto je docela hezké, spotřeba "ujde" ... Škoda že ho nebudou dělat v nějakym kombíku a zůstanou jen u klasiky ... Jestli Fábka nebo Punto je myslim jedno, na Fábku mám pocit se dá vyšmelit více "dílů" za rozumné ceny ... V Iátlii jezdí cíe Punt, u nás více Fábií.

Odpovědět  |   | 
StB..czx  |  21. 05. 2006 18:55

STOURAL: Hm, jenže poblbanej megan je už starý auto a to, co ve Fiatu dostaneš už v základu si u většiny ostatních značek musíš připlatit. Logana sem nepleť, to je kříženec starý Dacie a Thalie - takový ošklivý kačátko pod křídly Renaultu, který konkuruje především velmi nízkou cenou. Aby taky ne, když v Rumunsku je levná pracovní síla a dobrejch 80% z ceny tvoří ten francouzskej motor. Kdyby se to auto vyrábělo ve Francii, tak je na tom cenově velice podobně. Takže než něco bezhlavě plácneš, tak se nad tím nejdřív zamysli.
Ostatní fábkaři: Jděte se vycpat, fábka je přes pět let stará záležitost a nic extra to teda neni a na vaše ramenatý kecy o její jedinečnosti fakt nejsem zvědavej. Článek pojednává o novince značky Fiat a ne o již zastaralé škodovácké produkci. Radši se rozhlídněte kolem sebe, co se nejvíc prodává za ojetiny. Jedničkou mezi zahraničníma je FIAT - stačí sundat klapky z očí a rozhlídnout se. A že na český auto budou levný a stále dostupný díly, to už je fakt přežitek z rudých dob komunistických. Jen se podívejte, co platíte za cifry v servisech a autosalonech )
FÓBIE = N U D A A A A A A A. P.S. Nemůžu za to, že nemáte na lepší

Odpovědět  |   | 
StB..czx  |  21. 05. 2006 18:56

STOURAL: Hm, jenže poblbanej megan je už starý auto a to, co ve Fiatu dostaneš už v základu si u většiny ostatních značek musíš připlatit. Logana sem nepleť, to je kříženec starý Dacie a Thalie - takový ošklivý kačátko pod křídly Renaultu, který konkuruje především velmi nízkou cenou. Aby taky ne, když v Rumunsku je levná pracovní síla a dobrejch 80% z ceny tvoří ten francouzskej motor. Kdyby se to auto vyrábělo ve Francii, tak je na tom cenově velice podobně. Takže než něco bezhlavě plácneš, tak se nad tím nejdřív zamysli.

Ostatní fábkaři: Jděte se vycpat, fábka je přes pět let stará záležitost a nic extra to teda neni a na vaše ramenatý kecy o její jedinečnosti fakt nejsem zvědavej. Článek pojednává o novince značky Fiat a ne o již zastaralé škodovácké produkci. Radši se rozhlídněte kolem sebe, co se nejvíc prodává za ojetiny. Jedničkou mezi zahraničníma je FIAT - stačí sundat klapky z očí a rozhlídnout se. A že na český auto budou levný a stále dostupný díly, to už je fakt přežitek z rudých dob komunistických. Jen se podívejte, co platíte za cifry v servisech a autosalonech )

FÓBIE = N U D A A A A A A A. P.S. Nemůžu za to, že nemáte na lepší

Odpovědět  |   | 
BMWest  |  22. 05. 2006 01:51

Správně, až se bude testovat Fábie II, tak si povíme. O podvozku, jenž se natolik osvědčil, že nepotřebuje inovovat, o švihadlech, jejichž kvalita neurazí ani čerstvého majitele RS4 a o kličkách dveří, kterými se honosí i limitovaná edice Lamborghiny Murcielago. A co teprve objem zavazadelníku – je to kus poctivýho německýho auta.

Odpovědět  |   | 
robo  |  21. 05. 2006 22:02

radek
presiel som s GP 1.2 minuly vikend 200km v kuse a PP ukazal 5.0l. Po beznych cestach 90-100km rychlostou.  A pri dialnicnej jazde 120-130 je spotreba 6.7l. Nechapem ako si to testoval

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  21. 05. 2006 22:05

Tak to gratuluji ke spotřebě, já se k tomu nedostal. Kde je problém nedokážu posoudit...

Odpovědět  |   | 
robo  |  21. 05. 2006 22:21

Mam najazdenych na GP cku asi 2700km. Spotreba je vec osemetna, vidim na svojom 1.2 ako na dialnici mu vadi protivietor. V podstate sa da plachtit na tych 5 litrov pri dodrziavani llimitov na okreskach, ale vsetci za tebou su z toho nervozni[teda na slovensku]. Dialnica je fakt nie velka vyhra co sa tyka spotreby a hluku, ale tych 120-130 sa da zniest, spotrebu som este nemal vyssiu ako 7l. Celkom fajn recenzia, to je fakt ze ked to ide cez 3000 otacok uz je ten zvuk pocut. Myslim ze si nespomenul divne otvaranie kluciek zadnych dveri, Co sa tyka PP nemam ten problem lebo nemam verziu s multifunkcnym displejom, dakze rychlejsie zbehnem tieto hodnoty dokola. nie je tam ten trip B a pod.

Odpovědět  |   | 
Quido  |  21. 05. 2006 22:50

S testem víceméně souhlasím, jen
1. s verzí 1.2 jsem chvíli jezdil a odhlučnění bylo vynikající až do omezovače, žádný rušivý zvuk
2. Jak můžete napsat o kufru s objemem 275 l v segmentu B, kde je to naprosto průměrná hodnota, že je malý? Co potom P207, Suzuki Swift a další o Fabii nemluvě???

Odpovědět  |   | 
Mirek-607  |  21. 05. 2006 22:52

Komicka diskuze :)

Na jedne strane je "nechutne a lacine" Punto a na druhe strane je "nadherna" Fabia, za chvili naopak... Pritom jsou to obe male nakupni tasky, lacine asi tak stejne, designove presne tak, jak clovek ceka, Punto trochu odvazane, Fabia nemecky chladna... Kazdemu se libi neco jine, ty utoky tady jsou ubohe.

Treba me se Punto opravdu libi a verim, ze je to dobre auto. Fabia se mi krom kombiku opravdu nelibi, ale vim, ze to je dobre auto. Takze asi tak :)

Odpovědět  |   | 
Peto Fiat  |  21. 05. 2006 22:57

Usmevna diskusia.....skodovkari utesuju svoje ego tym ze stale omielaju ze Fabka je naj HTP je super.Ale skoro kazdy vie ze Fabia je len priemer ako cele VW,HTP je motor so zvukom sijacieho stroja a s "amputovanou nohou".mame tu novych velkych hracov a ako GP,Clio III,207,Yaris II.....fabka je uz stara a konkuruje len cenou...test je super....auto je super....motor super(aj ked 1,4 16v je o inom).....nie je o com .GP je KING malych aut....predaje hovoria za vsecko..tot vse...Fiat Fan

Odpovědět  |   | 
kamenozrout  |  21. 05. 2006 23:16

Koľko ľudí, toľko chutí. Ja považujem Fiat za priemer. A napísať to, že tento motor u fiatu je super, a HTP od VW je o ničom, hmmm si ako Slota - tvrdí zrovna to, čo sa mu hodí  Ten motor s amputovanou nohou má napr. vyšší krútiaci moment napriek tomu, že má o jeden valec menej. Ale toto pre teba nie je argument, že? Keby bolo HTP od Fiatu, triasol by si sa ako ratlík ked uvidí fenku, že aký je ten motor super a neprekonateľný! Jeden z dôvodov, prečo nemám rád Fiat sú všetci zaslepení fanatickí fundamentalisti (ty, Petrumr, Wolfff, Autoholik), ktorí sú ešte horší, než fanatický škodovkári
P.S.
Nemám škodovku - čakám na naozaj poriadne auto, Civic 8G 1,8 Sport Champagne Silver Metallic október/06 

Odpovědět  |   | 
Quido  |  21. 05. 2006 23:20

Ale ale, odkdypak nějaká hodnota hovoří o kvalitě motoru? Říká ti něco kultivovanost, pružnost, ochota vytáčet se? Nejdřív projeď HTP a GP 1.2 a pak suď a v tomhle porovnání HTP opravdu hodně ztrácí.

Odpovědět  |   | 
kamenozrout  |  21. 05. 2006 23:34

Odskúšal som obe a môžem povedať, že okrem zvuku motora som nebadal u HTP nič horšie. Ak niekomu vadí zvuk motora, no neviem čo si mám o ňom myslieť. A zvuk diesla je ok? Na to, že Fiaťácka 1.2 je 4valcový 8ventil, no nič moc. Ten motor dávali aj do starého Punta Mk1, ak sa nemýlim...
Kultivovanosť, pružnosť a ochota vytáčať sa mi zdala u HTP rovnaká s GP, ak nie lepšia. Ono stačí si pozrieť technické údaje a je to jasné - jeden je za 10 a ten druhý za 12 bez 2

Odpovědět  |   | 
odbornik  |  21. 05. 2006 23:20

Maly dotaz - co má pořádné auto společného s Civicem 8G? Nějak v tom nevidím souvislost...

Odpovědět  |   | 
kamenozrout  |  21. 05. 2006 23:24

Neboj sa, podrastieš, zmúdrieš, začneš zarábať a potom ti to dojde  

Odpovědět  |   | 
stealth  |  22. 05. 2006 06:33

Můžu použít Tvoji větu? "Jeden z dôvodov, prečo nemám rád HONDU sú všetci zaslepení fanatickí fundamentalisti" Díky, ulevilo se mi

Odpovědět  |   | 
Quido  |  21. 05. 2006 23:29

No je komfortnější, hezčí a je z Evropy

Odpovědět  |   | 
Loo  |  22. 05. 2006 09:52

kokso..kedy si objednaval?.. teraz sa caka az do januara'07.. ale stoji to za to.. :)

Odpovědět  |   | 
miloss11  |  11. 06. 2006 16:07

Co tady prudíš jako fašista???......víš hovno a kecaš o tom o cem ses dočetl.....zalez do hondy a už nedelej závěry,tvoje řeči jsou jako kdyby jsi mluvil o bramborách....to je k jidlu ty demente.....Honda je dobra automobilka no a co???...tech je na svete.....tohle je recenze o GP,to jste si asi Fobiaci a jiní nevšimli???.....běžte na svá místa,kde si Vás nikdo i nadále nebude všímat......šup  šup......hahahahaha.....Tady Váš GP

Odpovědět  |   | 
Maty  |  22. 05. 2006 00:22

Ano ano,pro zklamani majitelu Fabii a jinych paskvilu,Gr.Punto je nejprodavanejsim autem v Evrope!!!!!---jiz nekolik mesicu,nejen pro svuj nadhernej design,ale take kvalitni zpracovani,jizdni vlastnosti,velikost vozu(ta je s peugeotem 207-bezkonkurencni),bezpecnost euroncap *****,dokonce je to nejbezpecnejsi auto vubec,tusim ze pri narazu chodce dostalo jako jedno z mala 3*,atd.Je dokonce ovencen titulem ZLATY VOLANT,ktery dava casopis autobild
Proste fiat vi co je jeho silna kava a trefil se opet do cerneho,Punt(od 1 generace) jiz jezdi vice jak 6milionu kusu.

Odpovědět  |   | 
Orin  |  22. 05. 2006 07:42

Koupil jsem ho pred casem zensky. Jako druhy auto. Ale musim rict, ze muj 3roky starej Focus je tedka porad na nákupech .) . Tenhle hezoun (cernej) je dobre odvedena prace a muzu doporucit. PS: A nerezte to porad , stejne vsichni jednou chcipnem. 4kola a dobrej požitek z jízdy může dát dneska kdokoliv.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  22. 05. 2006 08:38

Jo jo...
Kamenožrout mě fakt pobavil... No hlavně si to pořádné auto užij... A nezapomeň si zkontrolovat, jestli ti tam prodejce přibalil všechno co měl...třeba náplň do ostřikovačů a nebo takovou chladící kapalinu... Už jsem se s tím taky setkal, že u Hondy na to celkem dost často zapomínají...
Jinak Kamenožrout, tvoje věta, kdyby byly v řiti ryby je opravdu teoretická, protože Fiat by nikdy HTP nevyrobil, protože má rozum a nikdy by nevyrobil motor, který má sice parametry slušné, ale tam kde jedeš s tím Puntem na 2000 otáčkách na lehkou brnkačku pedálu plynu, tak tam s Haťapkou musíš točit 3000, aby ti nekuckala (trochu přitažené za vlasy,ale daleko od pravdy to není). Jinak pro tvoji informovanost...motor v GP má 48 kW, motor v Classicu má 44 kW a jediné co mají společné je to, že pocházejí od stejného předka a to od motoru s označením Fire. Je to vlastně evoluce původního motoru, takže říct, že jsou stejný, je jako asi říct, že jsi vlastně stejný jako tvůj tatínek... Což jistě uznáš, není úplně tak docela pravda, i když toho možná máte hodně společného...
A neboj, dokážu být dost objektivní na to,a bych věděl, že i Fiatu se občas nějaký motor nepovede. Jenže Fiat je natolik rozumný, že ten motor as soon as possible stáhne z trhu a nahradí novým a nedodává ho 20 let, tak jako se to daří VW.

Odpovědět  |   | 
Orin  |  22. 05. 2006 08:42

Souhlas

Odpovědět  |   | 
ml0k  |  22. 05. 2006 09:23

pozor to ze motor vychazi z motoru fire rozhodne neni nic spatnyho. tento motor se objevoval jiz v nadupanych verzich fiatu 127. byl potom i v unech. je to uplne perfektni jednoduchy motor OHC, postaveny tak ze se to nepotka kdyz praskne rozvodak. na unu s motorem fire 1,108l jsme tenkrat nejezdili 230 tisic a ten motor byl jedna z mala veci co na tom aute porad bezchybne fungovalo. spotreba oleje nulova. ta 1,1 mela tusim 46kw ale jen jednobode vstrikovani a i tak to s tim pekne jelo (samo na uno to pekne jelo).

Odpovědět  |   | 
wolff  |  22. 05. 2006 09:31

Však ano, není to nic špatného, je to vynikající motor (a opravdu jeho prapředek byl už ve Fitu 127, což bylo v té době nejdokonalejší auto), řekl bych jeden z nejlepších v této třídě... Ano někteří Japonci mají i vyšší výkony,ale průběhem projevem a hlavně životností ten motor je ne-li nejlepší, tak jeden z nejlepších... Porovnávat HaTˇaPku s Fire je blbost. Ale budiž. Srovnávat se dá leccos. Prosím, tím neříkám, že by snad HTP bylo to nejhorší co existuje,ale bohužel na Fire nemá.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  22. 05. 2006 09:34

To Wolff:Ty zase kecáš,HTP jede lépe odspodu než PG 1.2.Nejlépe to ukazují hodnoty tzv.pružného zrychlení,které má PG ve všech režímech podstatně horší.Např.60-100/4/ zhruba o 3 s. pro Fabii.80-120/5/ 5 sek.Přitom obě autay jsou zhruba stejně zpřevodované.

Odpovědět  |   | 
wolff  |  22. 05. 2006 10:19

Já o voze ty o koze... ukaž mi, kde sem so psal o pružném zrychlení a jiných blbostech... To je never ending story... Jak psal skyline, A HTP je the best technology all over the world. A Punto je šmejd a lituju ty lidi, co si to kupují, že si raději nekoupí the best Fabia all over the world. Každej měsíc se v západní Evropě najde 50 000 blbců... Já když s Puntem jeudil, tak to fakt je hroznej zgarp, všechno na něm je to nejhorší...materiály, technologie (pokud tam nějaká je), prostě všechno. Širokým obloukem se mu vyhněte...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  22. 05. 2006 14:10

To wolff:psal jsi,že do 3000 otáček HTP vůbec nejede,co pak dělá GP 1.2 když v pružném zrychlení/velká část do 3000 ot./dostane od Fabie HTP hrubě na pr...?

Odpovědět  |   | 
Armando  |  23. 05. 2006 20:38

Jezdit s 1.2 na 2000 ot? To nemyslíš vážně. Když jsem měl 2.5 V6 benzín, tak se to dalo, ale ten motor měl stádo koní.
1.2 se u 2000 musí dusit jakákoli, leda že bys teda zrovna nejel na neutrál z kopce. Rozhodně se takto nedá normálně jezdit, na pedálu totiž není téměř žádný výkon.

Odpovědět  |   | 
miloss11  |  11. 06. 2006 16:12

Svatá pravda......

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  22. 05. 2006 09:37

Kufr - nechapu, co je na nem maleho, 275 litru je vic, nez buh fobie.
 
Diskuse - skodofkari jako vzdy nezklamali, HovnoToPojede je proste vrchol techniky. Fiatari se nenechali zahanbit, takze mit v roce 2006 ve zbrusu novem aute osmiventilovou sunku z roku raz-dva je vlastne OK. Kazdopadne hosi diky, tohle bylo lepsi, nez ftipky.cz
 
A jeden totalne off-topic forek na zaver: http://www.youtube.com/watch?v=pRtxexuoMeA&search=Davidek

Odpovědět  |   | 
Johník  |  22. 05. 2006 10:02

Nevím jestli jste někdo v minulém čísle AutoTipu četli srovnání GP Sport 1,9 MultiJet a Fabia RS 1,9 TDI PD, oba do testu šly s výkonovým maximem 96 kW, ale ve chvíly srovnávání mi přišlo GP hodně navrch právě disignem jak venkovním, tak i uvnitř. Nechápu, že i v tak sportovním voze jak říká škodovka se palubovka nedá udělat trochu lépe. Nejspíše, kdybych se rozhodoval mezi těmito modely, tak zvolím GP, ale na druhou stranu bylo ve zmiňované recenzi taky uvedeno, že GP mělo problémy s elektrikou, což je nepříjemné u nového auta a není to žádná rarita ani u fábie, mám dosti známých kteří mají problémy s nižšími motorizacemi.
Nejspíše než jít do itala nebo němce, tak bych zvolil nějakého levného korejce nebo kvalitnějšího japonce. Třeba taková Kia Rio je dost povedený auto za málo love.

Odpovědět  |   | 
doubt  |  22. 05. 2006 10:49

To co se píše ve VWTipu musíš brát s rezervou. V časopise, kde zastaralá dýmovnice porazí nového krále třídy, je možné všechno. I to, že si autor vymyslí problémy s elektrikou.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  22. 05. 2006 10:47

Pěkné auto. Za ty prachy a s osmiventilovým motorem je to pro mě ale nezajímavé.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  22. 05. 2006 11:04

Základní verze je možná položena cenově mírně nahoru, na druhou stranu výkonější verze již jsou s cenově někde jindě a příplatek za 1,4 16V není nijak velký...

Odpovědět  |   | 
Žmulín  |  22. 05. 2006 14:56

S cenou bych vůbec nepolemizoval,navíc když ještě ani nedošlo na různý cenový akce ohledně výbavy,nebo motoru.O to ať se staraj radši v Boleslavi,protože koupit za 230 Fóbii s výbavou tak rozsáhlou,že je člověk vděčnej i za stěrače a možnost auto zamknout aspoň z jedný strany je vrchol demence.Navíc jestli se ještě někde dočtu o kvalitních plastech v německých vozech,tak už se asi po... smíchy.Osobně teda ten molitan potaženej igelitem v kombinaci s tvrdýma plochama za moc kvalitní záležitost nepovažuju.

Odpovědět  |   | 
doubt  |  23. 05. 2006 09:59

palec nahoru

Odpovědět  |   | 
John S  |  22. 05. 2006 11:03

Takže za 320 000,- dostanu výkon a pružnost Feldi 1,3 MPi 50kW při 5 000 a krouťák 105nM při 2750 ot./min. no tak to je dobrej kauf...   (jen možná ten fiat bude držet na silnici líp... (od 140 nevim, jestli řídím auto já, nebo vůle boží...  ). Promiňte, ale těch 270 000 tisíc navíc za airbag, centrál, bla bla bla...  tak tomu říkám PŘIDANÁ HODNOTA

Odpovědět  |   | 
wolff  |  22. 05. 2006 11:30

To sem nějak nepochopil.
Pochopil jste to někdo?

Odpovědět  |   | 
timur  |  22. 05. 2006 11:43

No možno sa ti to zdá veľa ,ale inak by si hovoril keby si mal (nedajbože) čelný ,bočný, zadný náraz a z GP vystúpiš po svojich zaťaľ čo z felície ťa budú vystrihovať.
Bohužial máme v rodime už jednu skúsenosť a týkala sa môjho otca a punta I.Na malom mostíku cez potok dostal v zime šmyk a skončil v priekope a odtiaľ ces dve saltá skončil na poli.Vystúpil z toho auta po svojich.Ak by bol vo felícii tak už som polosirota. Bohužial auto to už nerozdýchalo.Ale aspoň ho zamenil za punto II
 

Odpovědět  |   | 
Red_Dwarf  |  22. 05. 2006 14:18

270t navíc,takže felda za padesát.To je moc.Za 5tKč má 120L,těch 45tKč tomu říkám přidaná hodnota a navíc jen přední náhon,lepší emise a bezpečí

Odpovědět  |   | 
wolff  |  22. 05. 2006 14:53

No tak nejsem jediný, kdo to takhle pochopil...
Je to drsný, že?

Odpovědět  |   | 
Abarth  |  22. 05. 2006 15:10

To je hrůza co tady někteří tupani píšou. Proč každej žije v domění, že každej 8v motor musí bejt špatnej? Fiat dával do punta II 1.2 16v a upustil od něj tak fiat asi ví co dělá a navíc podle lidí co už ho maj tak jsou nadmíru spokojeni. Ten motor dává lidem přesně to co od takovýho motoru chtěj, spolehlivost, nízká spotřeba(sice jsou i úspornější, ale 1 nebo 2 deci podle mě nehrajou roli a navíc některý automobilky si taky nadsazujou nebo maj třeba jinej způsob měření a v reálu je to nakonec trochu jinak).Dále je ten motor tichý, kultivovaný, nenáročný na údržbu atd. Když budu chtít silnější motor a budu chtít GP tak prostě šáhnu po jiný motorizaci třeba 1.4 16v a nebudu tady nesmyslně srovnávat 1.2 8v 1.2 HTP atd. když ty rozdíly jsou stejně minimální. A když nemám prachy na nový silnější tak prostě šáhnu po ojetym a 250 tis. už můžu mít zatraceně silnou káru třeba Fiat coupe 2.0 turbo ale to se dá sehnat myslim tak kolem 180 tis.

Odpovědět  |   | 
Duck  |  22. 05. 2006 15:37

No a co kdyz nekdo nepotrebuje mit 600k pod kapotou a na jizdu po meste a na chalupu mu to HTP staci ? 

Odpovědět  |   | 
Žmulín  |  22. 05. 2006 17:11

Tak ať si nečte a jede do města,nebo na chalupu a koupí si káru bez ukazatele momentální spotřeby,nebo to ještě někam narve
Jinak se tu vážně píše o kravinách.Místo aby se tupofobiatici smířili s čim jezděj a v klidu strašili "moderním a odvážným" designem nastupujícího modelu,tak se tu vztekaj a vymejšlej nesmysly

Odpovědět  |   | 
Duck  |  23. 05. 2006 09:36

Kdyz nekdo napise, ze se mu Fabie Gp, etc. libi tak je to jenom jeho nazor a to ze ty si myslis , ze nema pravdu je zase tvoje vec, nechapu proc se tu musi vsechno hrotit a dochazet k osobnim urazkam ......

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 05. 2006 17:01

Já si ještě chvilinku s koupí GP počkám na motůrek 1.6 (tuším něco kolem 130 kw) a pak budu
lechtat nervy fábinkám

Odpovědět  |   | 
Abarth  |  22. 05. 2006 17:10

A já si ho koupim za 8 let jako levnou ojetinu s vylítanym motorem a nefunkčnim turbem, ale hlavně že to bude Punto Abarth. Ale s tou 1.6 to ještě nějak neni jistý prej tam možná bude nějaká přeplňovaná 1.4 tak nevim

Odpovědět  |   | 
Roňouch  |  22. 05. 2006 20:22

Jak to tak pozoruji,tak každý druhý auto na silnici je fabia. Nebuďte jak stádo a kupujte taky něco jinýho.Ten fiat nemá tak klaustrofobickou kabinu jak fabia.

Odpovědět  |   | 
Peto Fiat  |  22. 05. 2006 19:59

No neveiem ci 1,6 bude dsot pochybujem.Ked bude 1,4 turbo tak by naco robili 1,6 ......Ale GP 1,4 turbo (mozno abarth) to bude delo!!!!Uvidime co yvtiahne konkurencia.

Odpovědět  |   | 
Maty  |  22. 05. 2006 22:58

1,4 turbo bude a 1,6 bude diesel panove!!!!
Jinak srovnavali v jednom casaku Skodu Roomster a jeji konkurenty a bezkonkurencne na 1 miste je Fiat DOBLO!!!!!!!Takze Skodovaci bohuzel,ale Fiat dela v nejakych kategorií lepsi auta!!!!
Ale tohle je diskuze o GRANDE PUNTU,ktere je v dane tride nejlepsi!!!!Prodeje v Evrope hovori za vse

Odpovědět  |   | 
Míla  |  22. 05. 2006 20:38

A že byste mezi fotografie zařadili třeba i fotky přístrojové desky? Nemám rád polovičatou práci!!!

Odpovědět  |   | 
Míla  |  22. 05. 2006 20:40

Omlouvám se, fotky interiéru jsem pracně našel až v jiné kapitole...

Odpovědět  |   | 
Murphy  |  23. 05. 2006 08:28

No tak hlavně že jsi předtím redakci stihnul poučit o kvalitě jejich práce

Odpovědět  |   | 
Dan  |  05. 06. 2006 16:40

Vy co říkáte že je lepší Fabia tak stačí např. ve Světě motorů přečíst porovnávací test Punto, Clio, Fabia, Ibiza. Vyhrálo to Punto. A mimochodem když měřili na válcích tuhle 1,2 obsah tak místo výrobcem udávaných 48 kW naměřili 55kW. A v samostatným testu dokonce Punto získalo jeden z nejlepších výsledků v tom časopise.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  07. 06. 2006 12:57

Ahoj všichni,
GP se mi moc zamlouvá a uvažuju o něm, a protože se pohybuju i dost po dálnici, láká mě verze s motorem 1.4 16V, který má 6-ti rychlostní převodovku.
Nemáte někdo s tímto motorem zkušenosti? Hlavně v dálničním provozu, kolik točí při dálničních rychlostech, hluk a tak?
díky a autům zdar

Odpovědět  |   | 
miloss11  |  11. 06. 2006 11:03

Dela to divy

Odpovědět  |   | 
alien5  |  31. 07. 2006 15:31

Citat z clanku:Nechápu, kde majitelé berou ty fantastické výsledky při jízdách s auty tohoto segmentu a motory o objemu 1,2 litru, kdy se hrdě hlásí k průměrné rychlosti 120-130-140 km/h a spotřebě okolo 6-7 litrů.

No ja nevim ale ja s fabii kratkou 1.2 40kw pri rychlosti 130km na dalnici jezdim za 6.2 svetla zaple,klima take a ani se nedivam na palubni pocitac.
Po okreskach prumerna rychlost 60-70 km jezdim od 5-6 podle stylu a cesty...

Odpovědět  |   | 
OKE  |  16. 08. 2006 21:43

Že vás to baví. Ať si každý koupí toho svého "favorita". Já mám už druhou řadu PUNTA a koupím si další. Najel jsem s nima asi 200 000 km bez poruch. Každá značka má svoje mouchy.

Odpovědět  |   | 
Mike  |  06. 10. 2013 13:48

Vy jste všichni dobři vam povim srovnavat škodovku nejhorši značku na světě s fiatem dost vymatlane

Odpovědět  |   | 
Alex  |  13. 11. 2013 21:32

Já chci jenom napsat že jsem měl 6 let Favorita a byl OK.Pak jsem měl 6 let Punto 1.1 r.1999 a ještě vetší spokojenost.Ted mám měsíc Grande Punto 1.2 r.2008 a tak doufám že bude jezdit jako předchozí vozy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A