Fiat Grande Punto Abarth oficiálně (nové info)

Fiat po oficiálních fotografiích zveřejnil podrobnější informace týkající se ostrého Grande Punta.

Již víme, že Punto Abarth dostane oproti standardní verzi nejen nutný sportovní body kit, ale i sadu pro zlepšení jízdních výkonů. Abarth verze má přepracovaný podvozek s tužším odpružením, které pošle vůz navíc o 10 mm blíže k zemi. K tomu je třeba připočítat i větší rozchod kol a mírně modifikovanou geometrii. O zastavení se pak postará nový Brembo brzdový systém.

Pod kapotou vozu se objeví motor 1,4 Turbo o výkonu 110 kW/150 k, který při natankování 98-oktanového benzínu bude dávat až 114 kW/155 k.Stovku s tímto výkonem zvládne Punto Abarth za 8,2 s a dosáhne maximální rychlosti 208 km/h.

Z dostupných informací navíc vyplývá, že Punto Abarth bude mít nevypínatelný stabilizační systém ESP. Tedy jeden z nejnepříjemnějších výmyslů, které se do sportovně laděných vozů dávají.

Pro ty, kterým však základní parametry nebudou stačit, bude k dispozici tovární tuning. Fiat Grande Punto Abarth SS, jak se bude tento upravený model značit dostane tovární úpravu řídící jednotky, což povede k navýšení výkonu na 132 kW (180 k) a točivého momentu na 273 Nm. Stovku pak pokoří verze SS za 7,7 s a dosáhne rychlosti 216 km/h.

Výhodou této úpravy je i to, že je možné ji dokoupit později. Pokud vás klasické Punto Abart omrzí a vůz nebude starší jednoho roku a nebude mít najeto více než 20 000 km, pak vám Fiat úpravu dodá i dodatečně.

Tip: Více o Fiatu Grande Punto Abarth si můžete přečíst zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat Punto Abarth

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků