Fiat Grande Punto Abarth EsseEsse, vyměklé SS

Fiat Grande Punto Abarth EsseEsse, vyměklé SS

Grande Punto v ostrém provedení Abarth bylo představeno již v září a v prodeji se objeví co nevidět. Nyní ovšem přichází speciální edice Abarth EsseEsse, která nabídne ještě více výkonu a dynamiky.

Vše je odvozeno od standardní Abarth verze, tedy od Punta s motorem 1,4 Turbo o výkonu 110-114 kW (150-155 k). Verze EsseEsse dostalo ovšem nový kit, který navýšil výkon na solidních 134 kW (182 k) a točivý moment 270 Nm.

Tip: Představení Grande Punta Abarth naleznete zde.

Díky vyššímu výkonu se zlepšila jak dynamika, tak i maximální rychlost. Upravené Punto zvládne stovku za 7,7 s (Abarth 8,2 s) a dosáhne maximální rychlosti 215 km/h (Abarth 208 km/h).

Zdají se vám tyto hodnoty nějak povědomé? Ano, jedná se o stejné hodnoty, jaké byly avizovány u konceptu Grande Punto Abarth SS, což měl být nejostřejší prodejní model na bázi Punta. Jenže když se podíváte na fotografie konceptu, zjistíte, že výsledná verze EsseEsse je přece jen „mírumilovnější”. I tak se ovšem bude oproti Abarthu pyšnit novými 18" koly a také lepším brzdovým systémem od Bremba.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat Grande Punto Abarth EsseEsse

bazar

Fiat 500 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 275 000 Kč
Fiat 500 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 275 000 Kč
Fiat 500 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 275 000 Kč
Fiat 500 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 275 000 Kč
Fiat Punto 1,2
Rok výroby: 2013
Stav: 69 351 km
Cena: 150 000 Kč
Fiat Scudo 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 141 080 km
Cena: 156 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků