Fiat Freemont se vrátí v roce 2017, dostane italský rodný list

Fiat Freemont se vrátí v roce 2017, dostane italský rodný list

Současná generace rodinného Fiatu Freemont byla v zásadě jen přeznačkovaným Dodgem Journey se vším, co k tomu patří. Automobilka už však pracuje na druhé generaci, kde se role obou automobilek otočí.

Fiat Freemont: dva naftové motory a cena od 569 900 Kč (+video)

Fiat Freemont: dva naftové motory a cena od 569 900 Kč (+video)

Základem by se měla stát platforma Alfy Romeo Giulia, což mimo jiné znamená, že primárně bude Freemont zadokolka, za příplatek pak bude možné pořídit verzi s pohonem všech kol. Také motory si Fiat vypůjčí od Alfy, takže můžeme očekávat benzínový dvoulitr s přeplňováním o výkonu 147 kW (200 k) a točivém momentu 330 Nm. Standardem bude osmistupňová automatická převodovka s možností řazení pod volantem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Současná generace Fiatu Freemont byla přeznačkovaným Dodgem Journey, s druhou generací to bude naopak

V nabídce nebude chybět ani dvojice dieselů o objemu 2,2 litru. Základ nabídne 110 kW (150 k), silnější verze pak 132 kW (180 koní) a až 450 Nm točivého momentu. Vrcholem by se měl stát třílitrovým vznětový šestiválec. 

Podle webu Automotive News by se měla výroba rozjet už v červenci roku 2017. Nově by však měla výroba probíhat v Itálii, zatímco v Mexiku bude velmi pozvolna dobíhat produkce aktuálního Dodge Journey. Uvolněnou kapacitu pak FCA využije pro produkci modelů Jeep a pickupů RAM.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků