Fiat Fiorino Qubo: pracant pro pětici cestujících

Malá dodávka s názvem Fiorino je výsledkem spolupráce Fiatu s koncernem PSA. Tento model se již zanedlouho představí ve verzi s pozoruhodným názvem Qubo a do jeho útrob se vejde celkem pět lidí, tedy stejně jako do běžného osobního automobilu. Snad jediný rozdíl je v tom, že interiér je navržen s ohledem na vysokou variabilitu a sedadla mohou být uspořádána až do šesti různých poloh a zadní sedadla je možné i úplně vyjmout. V základním uspořádání má zavazadlový prostor objem 330 l, přičemž po vyjmutí zadních sedadel se prostor zvětší až na 2 500 l.

Nabídka motorů modelu Fiorino Qubo čítá jeden benzínový a jeden naftový agregát. Zážehové jednotky zastupuje 1,4 litrový čtyřválec s výkonem 54 kW a pro ty, kteří dají přednost dieselu je připravený 1,3 litrový Multijet s výkonem 55 kW. Maximální rychlost u obou motorů je 155 km/h, kombinovaná spotřeba benzínového agregátu je 7 l/100 km a u naftového agregátu je udávaná kombinovaná spotřeba doslova kouzelná, 4,5 l/100 km. Standardně bude vůz vybaven pětistupňovou manuální převodovkou a za příplatek si bude možné doobjednat šesti stupňovým robotizovaným automatem. 

Model bude dodáván ve dvou výbavových stupních - Dynamic a Active, přičemž Active je určena spíš pro méně náročné zákazníky. Na seznamu doplňkové výbavy figurují třeba hliníkové střešní lišty. Počáteční cena pro domácí trh byla stanovena na 13 tisíc Euro (zhruba 326 000 Kč). Takže vůz pro „italské chalupáře“ zcela ideální...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Fiat Fiorano Qubo
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků