Fiat Fiorino Qubo: pracant pro pětici cestujících

Malá dodávka s názvem Fiorino je výsledkem spolupráce Fiatu s koncernem PSA. Tento model se již zanedlouho představí ve verzi s pozoruhodným názvem Qubo a do jeho útrob se vejde celkem pět lidí, tedy stejně jako do běžného osobního automobilu. Snad jediný rozdíl je v tom, že interiér je navržen s ohledem na vysokou variabilitu a sedadla mohou být uspořádána až do šesti různých poloh a zadní sedadla je možné i úplně vyjmout. V základním uspořádání má zavazadlový prostor objem 330 l, přičemž po vyjmutí zadních sedadel se prostor zvětší až na 2 500 l.

Nabídka motorů modelu Fiorino Qubo čítá jeden benzínový a jeden naftový agregát. Zážehové jednotky zastupuje 1,4 litrový čtyřválec s výkonem 54 kW a pro ty, kteří dají přednost dieselu je připravený 1,3 litrový Multijet s výkonem 55 kW. Maximální rychlost u obou motorů je 155 km/h, kombinovaná spotřeba benzínového agregátu je 7 l/100 km a u naftového agregátu je udávaná kombinovaná spotřeba doslova kouzelná, 4,5 l/100 km. Standardně bude vůz vybaven pětistupňovou manuální převodovkou a za příplatek si bude možné doobjednat šesti stupňovým robotizovaným automatem. 

Model bude dodáván ve dvou výbavových stupních - Dynamic a Active, přičemž Active je určena spíš pro méně náročné zákazníky. Na seznamu doplňkové výbavy figurují třeba hliníkové střešní lišty. Počáteční cena pro domácí trh byla stanovena na 13 tisíc Euro (zhruba 326 000 Kč). Takže vůz pro „italské chalupáře“ zcela ideální...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Fiat Fiorano Qubo
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků