Fiat Fiorino prodělal facelift a dostal motory Euro 6

Fiat Fiorino prodělal facelift a dostal motory Euro 6

Třetí generace kompaktní dodávky Fiat Fiorino byla představena už v roce 2007 a první větší modernizace dorazila až nyní spolu s přechodem na nové motory plnící emisní normu Euro 6. I tak je ale facelift oblíbené dodávky poměrně skromný a rozdíly by člověk na první pohled snad ani nepoznal.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny na přední části skoro rozeznat nejdou. Nové jsou ale přístroje, volant nebo palubní systém s dotykovým displejem. Důležitou změnou je přechod na emisní normu Euro 6

Řidiči však dostanou nové prvky v interiéru, ať už je to ergonomičtější volant, nová řadící páka, přístroje s hezčí grafikou nebo třeba pětipalcový dotykový displej s Bluetooth, navigací a digitálním rádiem. Za to si ale budete muset připlatit. Nadále samozřejmě zůstává v nabídce osobní i dodávková verze, prodej začne v polovině dubna.

Test VW T6 Multivan 2.0 BiTDI 4Motion: Dodávka za všechny prachy  

Test VW T6 Multivan 2.0 BiTDI 4Motion: Dodávka za všechny prachy  

Pod kapotou zůstávají jen dva motory. Atmosférická benzínová čtrnáctistovka o výkonu 57 kW (77 k) je trochu překvapením, neboť podobně ražené motory jsou nahrazovány spíše přeplňovanými dvou- a tříválci. 

Motor 1.3 Multijet II nabízí Fiat ve dvou výkonových verzích. Slabší má 59 kW (80 k), silnější 70 kW (95 k). Ještě je tu možnost příplatku za úspornou verzi EcoJet, která vedle systému stop/start disponuje „chytrým“ alternátorem, úsporným olejovým čerpadlem, pneumatikami s nízkým valivým odporem či dodatečnými aerodynamickými úpravami. Její normovaná spotřeba je 3,8 litru na 100 km.

Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků
S Audi SQ8 TDI na trati Tour de France: Jízda, kterou prostě nepochopíte

Audi SQ8 TDI (první svezení)

V rámci rozšiřování nabídky sportovních audi s písmenem S v názvu jsme se dočkali i modelu SQ8 TDI. Je to sice pět metrů dlouhé SUV, zatáčky ale zvládá jako kompaktní hatchback!

9.  7.  2019 | Svět motorů | 87 příspěvků
První jízda s novou Škodou Superb Scout: Dejte jí 2.0 TDI Evo a bude skvělá!

Škoda Superb Scout (první svezení)

První kilometry s novou Škodou Superb Scout jsme absolvovali v Rakousku. Vedle klikatých okresek nás trasa zavedla i na šotolinu a byl dostatek času k vyzkoušení nového prediktivního tempomatu. Jaký je prozatímní verdikt?

5.  7.  2019 | Jan Mička | 77 příspěvků