Fiat Fiorino prodělal facelift a dostal motory Euro 6

Fiat Fiorino prodělal facelift a dostal motory Euro 6

Třetí generace kompaktní dodávky Fiat Fiorino byla představena už v roce 2007 a první větší modernizace dorazila až nyní spolu s přechodem na nové motory plnící emisní normu Euro 6. I tak je ale facelift oblíbené dodávky poměrně skromný a rozdíly by člověk na první pohled snad ani nepoznal.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny na přední části skoro rozeznat nejdou. Nové jsou ale přístroje, volant nebo palubní systém s dotykovým displejem. Důležitou změnou je přechod na emisní normu Euro 6

Řidiči však dostanou nové prvky v interiéru, ať už je to ergonomičtější volant, nová řadící páka, přístroje s hezčí grafikou nebo třeba pětipalcový dotykový displej s Bluetooth, navigací a digitálním rádiem. Za to si ale budete muset připlatit. Nadále samozřejmě zůstává v nabídce osobní i dodávková verze, prodej začne v polovině dubna.

Test VW T6 Multivan 2.0 BiTDI 4Motion: Dodávka za všechny prachy  

Test VW T6 Multivan 2.0 BiTDI 4Motion: Dodávka za všechny prachy  

Pod kapotou zůstávají jen dva motory. Atmosférická benzínová čtrnáctistovka o výkonu 57 kW (77 k) je trochu překvapením, neboť podobně ražené motory jsou nahrazovány spíše přeplňovanými dvou- a tříválci. 

Motor 1.3 Multijet II nabízí Fiat ve dvou výkonových verzích. Slabší má 59 kW (80 k), silnější 70 kW (95 k). Ještě je tu možnost příplatku za úspornou verzi EcoJet, která vedle systému stop/start disponuje „chytrým“ alternátorem, úsporným olejovým čerpadlem, pneumatikami s nízkým valivým odporem či dodatečnými aerodynamickými úpravami. Její normovaná spotřeba je 3,8 litru na 100 km.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků