Fiat Fiorino: osobní verze je zde

Fiat odhalí na svém stánku v Ženevě osobní verzi modelu Fiorino. Ta doplní již dříve představený „náklaďák“.
Fiat Fiorino: osobní verze je zde

Po představení užitkové verze se Fiat rozhodl rozšířit nabídku modelu Fiorino i o verzi určenou pro přepravu lidí.

Mnoho změn oproti té užitkové na ní nenajdeme, ale na první pohled jsou patrné nárazníky lakované v barvě karoserie. Narozdíl od malého náklaďáku má osobní Fiorino nedělené, nahoru se vyklápějící dveře zavazadlového prostoru. Interiér je uzpůsoben pro pětici cestujících a i tak zůstalo pro zavazadla 330 litrů objemu. Automobilka nezapomněla ani na variabilitu, takže v případě nutnosti mohou být zadní sedadla zcela vyjmuta.

Vnější rozměry vozu zůstaly zachovány - na délku měří Fiorino 3864 mm, široký je 1716 mm a na výšku má 1721 mm. Rozvor náprav dosahuje hodnoty 2513 mm, což pro převážně městské potřeby bohatě stačí.

Pro pohon Fiorina zvolil Fiat dvě pohonné jednotky. Zážehový čtyřválec o objemu 1,4 litru produkuje nejvyšší výkon 54 kW/73 k a točivý moment 118 Nm při 2600 ot./min. Průměrná spotřeba paliva je v jeho případě 6,9 litru benzínu na 100 km. Druhou volbou je malý čtyřválcový přeplňovaný nafťák o objemu 1,3 litru a výkonu 55 kW/75 k. Jeho točivý moment dosahuje hodnoty 190 Nm při 1750 ot./min a průměrná spotřeba je jen 4,5 litru nafty na 100 km jízdy. Oba motory mají shodnou maximální rychlost 157 km/h.

Tip: Představení užitkové verze Fiatu Fiorino.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat Fiorino v osobní verzi

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků