Fiat Fiorino: osobní verze je zde

Fiat odhalí na svém stánku v Ženevě osobní verzi modelu Fiorino. Ta doplní již dříve představený „náklaďák“.
Fiat Fiorino: osobní verze je zde

Po představení užitkové verze se Fiat rozhodl rozšířit nabídku modelu Fiorino i o verzi určenou pro přepravu lidí.

Mnoho změn oproti té užitkové na ní nenajdeme, ale na první pohled jsou patrné nárazníky lakované v barvě karoserie. Narozdíl od malého náklaďáku má osobní Fiorino nedělené, nahoru se vyklápějící dveře zavazadlového prostoru. Interiér je uzpůsoben pro pětici cestujících a i tak zůstalo pro zavazadla 330 litrů objemu. Automobilka nezapomněla ani na variabilitu, takže v případě nutnosti mohou být zadní sedadla zcela vyjmuta.

Vnější rozměry vozu zůstaly zachovány - na délku měří Fiorino 3864 mm, široký je 1716 mm a na výšku má 1721 mm. Rozvor náprav dosahuje hodnoty 2513 mm, což pro převážně městské potřeby bohatě stačí.

Pro pohon Fiorina zvolil Fiat dvě pohonné jednotky. Zážehový čtyřválec o objemu 1,4 litru produkuje nejvyšší výkon 54 kW/73 k a točivý moment 118 Nm při 2600 ot./min. Průměrná spotřeba paliva je v jeho případě 6,9 litru benzínu na 100 km. Druhou volbou je malý čtyřválcový přeplňovaný nafťák o objemu 1,3 litru a výkonu 55 kW/75 k. Jeho točivý moment dosahuje hodnoty 190 Nm při 1750 ot./min a průměrná spotřeba je jen 4,5 litru nafty na 100 km jízdy. Oba motory mají shodnou maximální rychlost 157 km/h.

Tip: Představení užitkové verze Fiatu Fiorino.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat Fiorino v osobní verzi

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků