Fiat FCC Adventure, šílené italské SUV

V Brazílii zřejmě padly zábrany poslední velké automobilka, která se úspěšně vyhýbala vstupu do vod módních SUV.

Tak jako město Třinec odolávalo lobby nadnárodních obchodních řetězců, tak i Fiat dlouho odolával myšlence přivést na trh své vlastní a módní SUV. Vše ovšem vzalo rychlý konec.

Na autosalonu v Brazílii představil Fiat, v rámci třicetiletého výročí působení na tamním trhu, nový koncept FCC, který představuje vizi sportovního SUV.

V Sao Paulu je tak k vidění velmi odvážný design vozu pro volné chvíle, které tvarově vybočuje z dnešní nabídky. Při podrobnějším pohledu jsou sice patrné jisté spojitosti s dnešním Stilem, např. v interiéru, jinak se ovšem jedná o unikát s velmi futuristickým pojetím.

Pod kapotou Fiatu čeká k probuzení pětiválec o objemu 2,5 litru, který má také původ ve Stilu Abarth. Jeho 167 koní mu má udělit dostatek výkonu ke svižné jízdě po silnicích i v terénu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Fiat FCC Adventure
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků