Fiat FCC Adventure, šílené italské SUV

V Brazílii zřejmě padly zábrany poslední velké automobilka, která se úspěšně vyhýbala vstupu do vod módních SUV.

Tak jako město Třinec odolávalo lobby nadnárodních obchodních řetězců, tak i Fiat dlouho odolával myšlence přivést na trh své vlastní a módní SUV. Vše ovšem vzalo rychlý konec.

Na autosalonu v Brazílii představil Fiat, v rámci třicetiletého výročí působení na tamním trhu, nový koncept FCC, který představuje vizi sportovního SUV.

V Sao Paulu je tak k vidění velmi odvážný design vozu pro volné chvíle, které tvarově vybočuje z dnešní nabídky. Při podrobnějším pohledu jsou sice patrné jisté spojitosti s dnešním Stilem, např. v interiéru, jinak se ovšem jedná o unikát s velmi futuristickým pojetím.

Pod kapotou Fiatu čeká k probuzení pětiválec o objemu 2,5 litru, který má také původ ve Stilu Abarth. Jeho 167 koní mu má udělit dostatek výkonu ke svižné jízdě po silnicích i v terénu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Fiat FCC Adventure
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 21 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků