Já si myslím, že Fiat udělal dobře načasovanej krok - dostat tak velikej podíl mohli jen teď, když je Chrysler úplně na dně. Čas ukáže, jestli si tím opravdu pomohli. Osobně si myslím, že na tom není nic divnýho, že chce Chrysler do svýho portfolia začlenit menší a úspornější auta - myslím, že za takových 3 - 5 let se nebudeme stačit divit, jakýže to auta se v Americe vyrábí...
Nejdřív ale musíš přesvědčit Američany, aby začaly malý auta kupovat. PRotože je tam silně zakořeněno, že auto musí být velké. A to rozhodně nebude za 3-5 let. ;-)
No, jsou tam trochu jiný podmínky pro cestování. Jet malým evropským poskakujícím autíčkem přes nějakou planinu asi nebude ono. A dovážet zásoby na farmu evropským pickupem taky ne. Možná tam ve městech.
To sice jo, ale správnej američan spíš sedí doma na prdeli, resp. krouží hlavně po svým městě a okolí - minimálně manželku by s tím mohli odbýt. Samože menší auta nebudou dělat za 5 let majoritu, ale za těch 5 let začnou ukrajovat z celkovýho podílu...
No Evropani by take kupovali velka auta, ale nemaji na ne. :-D
Vzhledem ke spolupráci Fiatu s Tata Motors asi začíná vznikat indicko-evropsko-americký konglomerát, povede ho asi ten nejbohatší, kdopak to asi je:-))
Mama, bo Tata je pod pantoflem :-D
takovy Dodge Panda, to bude kara :-))
Chrysler se díky této strategické alianci dostane k novým technologiím a platformám hospodárných vozidel ?????? S tím měli počkat na 1.duben.
Proč ne ? Prostě začnou prodávat Chrysler 300C 1.4T-Jet :-D
To spojení teoreticky fungovat může, ale nějak nejsem nadšen. Mám 300C "320 CDI"
Ten motor by dlouho nevydržel, 300C váží téměř o 500kg víc než Superb.
no co, na rozjezd se tam vloží redukční převodovka a bude :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.