FIAT Dobló vítězí v reklamě

Reklamni spot FIAT Dobló „JAMAICA“ vyhrál 13. ročník reklamní Grand Prix Itálie. Jedná se...
FIAT Dobló vítězí v reklamě
Reklamni spot FIAT Dobló „JAMAICA“ vyhrál 13. ročník reklamní Grand Prix Itálie. Jedná se o velmi významné uznání za nejlepší strategii značky, jež byla udělena 6. června v Miláně. Reklamní spot se dostal právem mezi finalisty mezinárodní televizní a filmové ceny „International TV and Cinema Advertising Award“, organizované The New York Festivals.

Reklamní spot FIAT DOBLÒ „JAMAICA“ (národní bobový tým Jamaiky) byl zvolen v průběhu večera agenturami, kreativními řediteli a novináři. Ti vybírali z 27 reklamních kampaní, které se dostaly do finále a byly zvoleny přidělenou porotou z 300 přihlášených prací.

Piero Chiambaretti a Veronica Sigari, zástupce společnosti „Infostrada“, hlavního sponzora akce, uváděli večírek po boku Lillo Perri, jednatele italského reklamního koncernu Gruppo Pubblicità Italia.

Fotografie: Fiat Dobló Xperience

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky