Fiat Dobló pro jamajské bobisty

Od reklamy k realitě. Fiat Dobló se stal oficiálním vozidlem Jamajské federace bobistů. Společnost Fiat Auto speciálně upravila tři automobily, které v barvách národní karibské vlajky budou doprovázet sportovce různých sportovních odvětvích.
Fiat Dobló pro jamajské bobisty
Od Lillehammeru do Winterbergu, od Innsbrucku do St. Moritzu, to je náročný program před Olympiádou, kterému se nevyhne Porsha Morgan. Stala se již dvakrát mistryní světa v push Klepněte pro větší obrázek bobech a společně se svým norským trenérem Trondem Knaplundem byla první, která usedla za volant jednoho ze tří Fiatů Dobló upravených pro Jamajskou federaci.

Multifunkční vozidlo, které od svého uvedení na trh doposud zaznamenalo sto tisíc objednávek (50% Fiatů Dobló a 50% Fiatů Dobló Cargo), tímto uvádí v realitu loňský zábavný reklamní spot, jež zvítězil na 13. ročníku reklamní Grand Prix Itálie.

Od jamajských barev k boloňským světlům. Na 26. ročníku Boloňské Motorshow byla představena nová verze Fiatu Dobló určená mladým, která bude v prodeji od ledna 2002. Jmenuje se Malibú a odlišuje se některými vnějšími znaky, jako např. čelní maskou s nárazníky v barvě karosérie, kapotou lakovanou v barvě „Chrome Shadow“ a exkluzivní tmavě modrou metalízou. I vnitřní prostory nabízejí zajímavé novinky: od specifických látek přes přístrojovou desku s bílým podkladem k subwoooferu, který zlepšuje akustické kvality sériového autorádia. Je k dispozici s benzínovými motory 1.6 16v a 1.9 JTD „Common Rail“. Verze Malibú obohacuje řadu Fiatů Dobló, která dnes zahrnuje 26 verzí karosérie, dvě úrovně výbavy (SX a ELX) a dva motory schopné uspokojit nejširší požadavky: 1.2 Fire se 47,5 kW (65 k) a 1.9 diesel se 46 kW (63 k).

Fiat Dobló je tedy ideální pro ty, kteří požadují dopravní prostředek neformální, jednoduchý, nekonformní, schopný přizpůsobit se všem požadavkům. Ideální pro ty, kteří pracují a přemísťují se ve městě, ale i pro ty, kteří milují individuální nebo skupinové cestování po světových silnicích a kteří si rádi v zadní části vozí sportovní náčiní, zavazadla, věci, na které jsou zvyklí, a především touhu po svobodě a dálkách.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků