Fiat Croma: zapomenutý, přesto v novém

I přes své klady u nás Fiat Croma nepatří k prodejním hitům. To ovšem nemění nic na tom, že projde obvyklým omlazením.

Již po zhruba dvou letech přichází první facelift Fiatu Croma, tedy vozu, který mixuje kombi a MPV. Rodinný komfortní vůz prošel omlazením, které bude veřejnosti představeno na autosalonu v Bologni. Poté zamíří inovovaná Croma do autosalonu.

Tip: Test Fiatu Croma 2,2 najdete zde.

Když si srovnáme tvary před a po faceliftu, je jasné, odkud Fiat čerpal inspiraci. Přední část vozu je zcela nová a jde v duchu jak malého Punta, tak hlavně většího Brava. Mřížka chladiče i světlomety tak dostaly unifikovanější podobu s ostatními sourozenci.

Facelift se dotknul také interiéru, kde jsou změny ovšem jen kosmetické. Ty nastaly i ve výbavě, ale kompletní přehled nových prvků bude k dispozici až později.

Na opačném konci vozu lze pak najít nově řešené zadní světlomety a také tvarování spodního dílu nárazníku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Fiat Croma po faceliftu

 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků